.

Beantwoord

uitgaand gesprek

  • 25 March 2013
  • 8 reacties
  • 338 Bekeken

Badge
Deze morgen ontving ik een sms dt mijn tegoed minder dan € 2 bedroeg. Hierdoor ging ik kijken naar mijn verbruik. Ik had kennelijk vannacht om 0.53 uur gebeld met een kennis en dat meer dan 3 uur. Vermoedelijk een soort "zakbellen". Zowel ik als mijn kennis hadden een verbruik van 3.01.31 uur. De kennis had het gesprek aangenomen en omdat hij alleen geruis hoorde weer afgebroken (rode knop)en is toen verder gaan slapen. En ik ben ook gaan slapen.
Ik bel mobiel nooit zo lang, ik heb ook een vaste lijn, en heb dit nog nooit gedaan. Ik snap SIMYO uitgaat van het verbruik en niet van veronderstellingen.
Maar waarom wordt dan het gesprek beëindigd om bijna 4.00 uur (als we beide slapen)en niet om bijvoorbeeld 8.00 uur of 9.00 uur of waarom wordt het dan beëindigd. Waarom kan er geen sprake zijn van een technische fout in het systeem.
Wie weet hierop het antwoord
groet
Jacques
icon

Beste antwoord door Wayne 27 March 2013, 14:50

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Misschien onbewust tijdens het slapen tot het 'besef' gekomen dat de lijn nog open zou kunnen staan en deze dicht gezet? Dit wordt in de volksmond ook wel eens (een vorm van) slaapwandelen genoemd.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben blij dat je mij niet belt om 4 uur 's-nachts 😉
Badge
nee dat is niet gebeurd
Badge
nee gebeld om 7 voor 1 maar verbroken om bijna 4 uur
Badge
Als niemand hier een duidelijke verklaring voor heeft rest me niets anders weg te gaan bij SIMYO.
Ik heb al meer onterechte rekeningen gehad zoals gesprekskosten zonder gesprek. Een gespreksduur naar een nummer van iemand die niet aanwezig was van 5 seconden, dit is dus te kort voor het inschakelen van de voicemail en ben het nu goed zat. Ik ga wel naar een betrouwbare provider met eerlijke tarieven.....
Reputatie 2
Badge +1
Hey newcom,

Het netwerk kan enkel opdrachten registreren die door jouw toestel, via jouw simkaart, aan het netwerk worden gegeven. Dit is dus een gesprek dat geïnitieerd is vanaf het toestel waar jouw simkaart op dat moment in zat.
Badge
Hey newcom,

Het netwerk kan enkel opdrachten registreren die door jouw toestel, via jouw simkaart, aan het netwerk worden gegeven. Dit is dus een gesprek dat geïnitieerd is vanaf het toestel waar jouw simkaart op dat moment in zat.

Hoe kan het dan dat het gesprek wordt beëindigd om 3.04.31 als zowel de beller als de ontvanger in diepe rust zijn.
Reputatie 2
Badge +1
Hey newcom,

Ik denk dat je deze vraag het beste bij de toestelfabrikanten van de 2 toestellen neer kan leggen.

Reageer