.

Vraag

Totaal aantal minuten klopt niet

  • 31 January 2012
  • 5 reacties
  • 1085 Bekeken

Badge
Sinds deze maand klopt het totaal aantal minuten op Mijn Symio niet meer. Ik heb een Symio geregeld abonnement van 300. Verbruik is 107, tegoed is 57. Volgens mij is dat samen géén 300.....
Heb deze vraag al 3 keer voorgelegd aan de helpdesk maar deze schijnen dit niet te snappen.
1e reactie was: Het verbruik wordt 8 maal per dag geupdate. Hetkan zijn dat het nog niet helemaal is geupdate op het moment dat u een kijkjeop de site neemt.
2e reactie was: Volgens onze gegevens heeft u voor het nummer xxxxx momenteel nog xxx min/sms over.
3e reactie was: U dient alle gespreken naar boven af teronden. Via u specificatie op de website kunt u precies zien wat u verbruiktheeft.
MAAR IK WIL NIET ZELF HOEVEN REKENEN. Het totaal van Tegoed en Verbruik moet 300 zijn. Ben ik de enige die hier last van heeft?

5 reacties

Badge +3
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij dat verbruik van 107 ziet. Ik krijg alleen een overzicht te zien van alle afzonderllijke SMS-en, gesprekken en dataverkeer.
Om te kontroleren moet ik inderdaad alle gesprekken naar boven afronden, bij elkaar optellen plus het aantal SMS en dat weet ik mijn verbruik.
Badge
Na het inloggen kom je standaard uit op het tabblad "Overzicht", daarnaast is het tabblad "Verbruik", daar staat het totale aantal.
Badge
Aahhhhhhhhhhhhhhh, niet goed gekeken dus. Je hebt me op het goeie spoor gezet Linden, zie nu wat je bedoelt. Bedankt en sluiten maar.
Badge +3
Mooi zo wat ik wilde net een "schermoverzichtje sturen" daat staan het aantal gesprekken en niet de totale tijdsduur.
Maar ik ben het wel met je eens dat Simyo voor ons ook de totale tijdsduur mag uitrekenen.
Badge
Nogmaals bedankt.

Reageer