.

SMSsen via de site onbetrouwbaar?

  • 24 December 2011
  • 4 reacties
  • 1199 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat een sms die ik via de site (dus ingelogd in Mijn Simyo) verstuurde, niet aankwam.

De site meldt doodleuk "sms is verstuurd aan geadresseerde" maar later blijkt de sms dan niet aangekomen te zijn.

Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat een online sms service die "meestal" werkt vrij waardeloos is.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Is Simyo op de hoogte van dit probleem?



m vr gr,

Richard

4 reacties

Badge +3
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat een sms die ik via de site (dus ingelogd in Mijn Simyo) verstuurde, niet aankwam.

De site meldt doodleuk "sms is verstuurd aan geadresseerde" maar later blijkt de sms dan niet aangekomen te zijn.

Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat een online sms service die "meestal" werkt vrij waardeloos is.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Is Simyo op de hoogte van dit probleem?



m vr gr,

Richard




deze probleem heb ik juist niet! bij mij werkt ie helemaal super! gewoon wat snel typen en het is zo gebeurd ;P
Reputatie 3
Badge +5
Heb je dit met meerdere telefoonnummers incl. landcode en ook andere dagen/tijdstippen geprobeerd?
Badge
Bedankt voor je reactie Niels,

Het is mij meerdere keren overkomen, met in ieder geval 2 verschillende 06 nummers, allebij zonder landcode (alle 25 nummers in mijn adresboek zijn opgeslagen zonder landcode). De laatste keer was het een bericht dat ik naar 2 mensen tegelijkertijd stuurde. Wel voor betaald, niet aangekomen. Het betrof een afzegging van een afspraak dus het was vervelend dat ik de volgende dag moest uitleggen waar ik was...

Toen het de eerste keer fout ging (ik schat een jaar geleden) dacht ik nog dat er misschien bij die ander iets verkeerd was gedaan (sms per ongeluk gewist?) of dat het een eenmalige storing was. Helaas lijkt het er op dat het versturen van smsjes via de site niet betrouwbaar is...

Groeten,

ries
Badge +3
en natuurlijk gaat simyo het niet oplossen dat het betrouwbaarder word via de site... (voor de klanten dan want zelf heb ik er geen problemen mee)

Reageer