.

Beantwoord

sms bundel staat niet aan

  • 2 October 2012
  • 10 reacties
  • 514 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
hai, ik zie nu voor de 2e maand dat mijn sms bundel van 1000 smsjes niet aanstaat en mijn sms gebruik van mijn belbundel wordt afgetrokken, ik heb hier nu 2 keer over gebeld en dat koste me bijna een uur..ivm drukte. Zouden jullie dit alsjeblieft willen herstellen? alvast bedankt. happy, sorry zie dat mijn bericht onder een ander bericht wordt geplaatst excuus
icon

Beste antwoord door Alex 8 October 2012, 13:06

Bekijk originele reactie

10 reacties

hai, ik zie nu voor de 2e maand dat mijn sms bundel van 1000 smsjes niet aanstaat en mijn sms gebruik van mijn belbundel wordt afgetrokken, ik heb hier nu 2 keer over gebeld en dat koste me bijna een uur..ivm drukte. Zouden jullie dit alsjeblieft willen herstellen? alvast bedankt. happy
Badge +2
Beste happy,

Uit onze gegevens blijkt dat je de smsbundel hebt opgezegd per 01-08. Helaas bieden wij deze bundel niet meer aan. Het is dus niet meer mogelijk om de bundel opnieuw aan te schaffen. Het spijt me je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
dank je Arie voor je reactie, heel vreemd want ik heb de bundel nooit opgezegd. Heb alleen mijn belbundel aangepast. Vind het vreemd.
groetjes Happy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi happy,

Ik heb het e.e.a. voor je gecontroleerd. Het klopt dat je de sms bundel niet hebt stop gezet. Dit is een fout van ons geweest. Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Groetjes,

Alex
ok Alex, doet me goed om te horen. ik wacht je mail af.
Groetjes Happy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi happy,

Ik heb je een privé berichtje gestuurd. Geen email.

Groetjes,

Alex
ok, heb hem al beantwoord.

groetjes Happy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Happy,

Ik heb geen privé bericht ontvangen tot op heden.

Groetjes,

Alex
hoi ALex, dan is er iets mis gegaan, ik kan ook niet zo goed vinden hoe ik je een prive bericht kan sturen..mijn reactie was per prive bericht, dat ik accoord ga met je voorstel.

Groetjes
Happy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi happy,

Ik heb je weer een privé bericht gestuurd.

Groetjes,

Alex

Reageer