.

Beantwoord

Simyo app werkt niet, wat kan ik hieraan doen?

  • 30 August 2014
  • 45 reacties
  • 1282 Bekeken

Badge
Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op mijn Simyo app en krijg steeds de melding "Sorry, er ging even iets mis..." 


Was ist loos?
icon

Beste antwoord door Tiury 2 September 2014, 16:42

Bekijk originele reactie

45 reacties

Mijn Simyo app doet het nog steeds niet... (sorry, er ging even iets mis).
Al dagen niet trouwens. Dus dat "even" slaat nergens op.
Beter zou zijn: "Sorry dat onze app het niet meer doet, het ligt niet aan uw toestel"
Inmiddels app verwijderd en opnieuw geinstalleerd: dan doet-ie het weer.
Waarom niet iedereen even een SMS-je gestuurd dat dit noodzakelijk is?
Is toch een kleine moeite vanuit de gebruikersdatabase.
Badge
Bij mij nog steeds nietsss....................
Badge
ook ik heb er sinds gisteren problemen mee. Ik krijg dezelfde meldingen als eerder hierboven gemeld. ligt aan Simyo. 3g geeft ook dezelfde foutmelding.
Badge
Ook ik vind dat de app erg vaak niet werkt. Inmiddels ook alweer minstens 24 uur niet. Wanneer wordt dit opgelost?!
Toch vreemd, tot dusver werkt hij mij wel........
Voordat iemand vraagt. Wil je dat we dat voor je veranderen? Niet doen! http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/denken/animaatjes-denken-34399.gif
Reputatie 4
Badge +7
Toch vreemd, tot dusver werkt hij mij wel.........


Sinds vanmorgen werkte hij weer, bij mij althans, nadat de telefoon weer opnieuw opgestart is. Ik had per ongeluk (door dat geklooijooi zeker). De "uit" knop ingedrukt.  Nadat de telefoon opnieuw opgestart was deed de app het weer.  Misschien helpt het dan ook wel om de app een keer te wissen en opnieuw aan te melden.  
Reputatie 7
Badge +9
De app werkt hier niet. iPhone helemaal uit en aan hielp niet. Simkaart schoonmaken met een paar druppels van mijn beste Scotch whisky idem. Maar gelukkig is er Mijn Simyo op de website. Zijn we dus niet helemaal door het Simyo moederschip verlaten...
Badge
Even in applicatiebeheer de gegevens wissen ( niet het appje verwijderen)
En opnieuw inloggen en het werkt weer.
Tenminste bij mij wel 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik geloof dat er geen applicatiebeheer bestaat in iOS... :rolleyes:
Verwijderen app was bij mij niet nodig (Android toestel), even bij applicatiebeheer klikken op 'gegevens wissen' en de app opnieuw starten. Je moet dan opnieuw inloggen met je 06-nummer en wachtwoord, bij mij was het probleem hiermee verholpen.
Badge
Uit wanhoop, paniek en desperatie heb ik zojuist de app maar opnieuw geinstalleerd. En, hij doet 't! Blijft desalniettemin toch wel een beetje kneeeuuuzig van de Simyo people. 
Ik kan al v.a. j.l. Donderdag mijn app niet openen gaat dat nog lang duren ??
Reputatie 6
Badge +10
Hoi iedereen,

Ik begrijp dat het vervelend is dat de App ineens de melding "oeps, er ging iets mis" gaf. Ook ik had dit afgelopen zondag. Mijn eerste reflex was eventjes uitloggen en vervolgens weer in te loggen. En ja, "probleem" opgelost 🙂. Je kunt er ook voor kiezen om de App cache gegevens te verwijderen of de App opnieuw installeren. Dit is echter wel omslachtiger

Het wil helaas wel eens gebeuren bij het verwerken en het klaarzetten van de nieuwe bundels, dat de App de gegevens niet automatisch wil laden. Er wordt momenteel gezocht naar een permanente oplossing, zodat dit de volgende maand niet weer gebeurt. :D

Excuses voor het ongemak!
Badge
Ook ik had dit probleem en ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd
Wat zijn sommige mensen raar... meteen over opzeggen beginnen.. in en uitloggen op de app is makkelijker !!:D

Dat is overigens ook wat het probleem oploste.

Niet meteen weer een aanknopingspunt zoeken om te zeuren mensen!!
Ik heb ook al 4 dagen last van dit probleem!! Ik gebruik een iphone 5s met IOS 7. Graag het zo snel mogelijk proberen op te lossen.
MvG
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb ook al 4 dagen last van dit probleem!! Ik gebruik een iphone 5s met IOS 7. Graag het zo snel mogelijk proberen op te lossen.
MvG


De app wissen en opnieuw downloaden lost het probleem op.
Bij mij doet hij het sinds eind augustus al niet meer.
Erg frustrerend want het is op zich wel handig om je verbruik te kunnen zien zonder dat je altijd de laptop er voor aan moet zetten.
Geen mensen van simyo die ons kunnen helpen?
Badge +6
Hoi allemaal,

Er was inderdaad een issue met de app, waardoor je de melding kreeg "Sorry, er ging even iets mis". Een tussentijdse oplossing hiervoor was om even uit- en opnieuw inloggen.

Maar! Inmiddels is dit verholpen en wanneer je nu nu "opnieuw laden" drukt, wordt de app weer geladen :)
Zie meer informatie hier.

Ik hoor graag van jullie of het hiermee bij jullie ook is opgelost!

Reageer