.

Beantwoord

Resterend verbruik op mijn simyo

  • 22 May 2013
  • 9 reacties
  • 350 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik krijg niet te zien op mijn simyo, hoeveel belminuten en mb ik nog over heb deze maand
icon

Beste antwoord door Alex 24 May 2013, 16:19

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hebt een abonnement, neem ik aan?
Is er niets te zien onder het tabblad Overzicht?
Daar staat het met koeienletters...
Reputatie 4
Badge +8
Je hebt een abonnement, neem ik aan?
Is er niets te zien onder het tabblad Overzicht?
Daar staat het met koeienletters...



Koe hangt zeker aan de melkmachine, want ik zie ook helemaal niets meer staan.
Gisteren nog wel.
Gelukkig heb ik mijn avatar nog!
Je hebt een abonnement, neem ik aan?
Is er niets te zien onder het tabblad Overzicht?
Daar staat het met koeienletters...


Niets koeienletters. Ook bij mij wordt het resterende saldo niet vermeld. Zie in het overzicht: deze maand heb ik nog.... (blanco)
Ik krijg sinds gisteren ook mijn resterende belminuten, sms en MB's niet meer te zien.
Staat nu icoon van Facebook met vraag om te volgen voor laatste nieuws etc.
Probleem van het tegoed niet kunnen zien had ik ook. en  dit  ligt m.i. aan de website die in Chrome na een update niet goed wordt weergegeven (facebook info hoort trrechts te staan maar wordt er nu overheen geplaatst

Nadat ik de website in Firefox opende was het weer zichtbaar.

Mogelijk hangt dit samen met de app in ontwikkeling
Reputatie 7
Badge +9
Ik zie de gegevens toch staan, lui. :p Met koeienletters. 
Maar...ik denk wel dat er Simyo techneuten aan het knutselen zijn. Mijn apps hebben momenteel moeite om gegevens binnen te harken.  De Bundels app lijkt op hol geslagen. Die haalt gegevens van mijn abonnement en 2 prepaid aansluitingen binnen alsof het één account betreft. ;)
Het zal een tijdelijke situatie zijn. Zo niet, dan zeg ik me abbonument op. :mad:
Hallo Moderator,

Wanneer komt u met een antwoord en wordt het probleem opgelost? De 'koe' is uit het veld gelopen en niet teruggekomen. Het invulveld voor de resterende belminuten is en blijft leeg. 
Ik heb dat ook
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

De technische dienst is bezig om dit probleem te verhelpen. Als je de pagina vernieuwt (F5) dan komen de resterende bel/sms en data units weer tevoorschijn. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer