.

Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

  • 22 April 2013
  • 12 reacties
  • 1288 Bekeken

Ik wil mijn rekeningnummer veranderen, maar ik kan de bank (huidig ING) niet veranderen naar Rabobank. 
icon

Beste antwoord door Natascha 24 April 2013, 11:26

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +6
Ik wil mijn rekeningnummer veranderen, maar ik kan de bank (huidig ING) niet veranderen naar Rabobank. 

Hoi Lukablake,

Welkom op het forum!
Via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn Gegevens' kan je rekeningnummer wijzigen.
Beste Natascha,

Ik weet dat het daar zou moeten kunnen, maar zoals al ik aangaf, ik kan het kopje bank niet veranderen, oftewel ik kan ING niet wijzigen naar Rabobank.
 
Badge +6
Hoi Lukablake,

Vink je wel ING aan wanneer je de gegevens voor het wijzigen van je rekeningnummer gaat invullen?
Wanneer je dit vinkje niet aanvinkt dan ontvangen wij niet het verzoek dat je rekeningnummer wilt wijzigen.
Reputatie 3
Badge +9
Ik kan ook niets selecteren, ik zou het vinkje laten staan en gewoon je rekeningnummer veranderen.
Waarschijnlijk zat het systeem bij een afschrijving de banknaam veranderen.
Als dat niet lukt dan zal Simyo de website aan moeten passen.
Ik kan ook niets selecteren, ik zou het vinkje laten staan en gewoon je rekeningnummer veranderen.
Waarschijnlijk zat het systeem bij een afschrijving de banknaam veranderen.
Als dat niet lukt dan zal Simyo de website aan moeten passen.


Helaas kan ik ook mijn rekeningnummer niet veranderen, wat ik ook probeer ik kan gewoon niet verder. Simyo moet zeker de website aanpassen en ik zou graag willen dat ze me bellen. Ook wil ik mijn abbonement aanpassen, ook dan kom ik niet verder. Er staat de hele tijd: "Oeps kan niet worden weergegeven
Hoe kunnen we je verder helpen?".

Door mij te bellen dus.
Hoi Lukablake,

Vink je wel ING aan wanneer je de gegevens voor het wijzigen van je rekeningnummer gaat invullen?
Wanneer je dit vinkje niet aanvinkt dan ontvangen wij niet het verzoek dat je rekeningnummer wilt wijzigen.


Zodra ik ING aanvink staat er dit: "Je hebt geen geldig rekeningnummer ingevuld. Rekeningnummers bestaan uit 1-7 cijfers."

Alleen oude ING rekeningnummers wat oorspronkelijk Postbankgiro nummers zijn hebben 1-7 cijfers. 

Maargoed, ik moet het kopje ING helemaal niet aanvinken, want ik wil het wijzigen naar een rabobank rekening.
Reputatie 3
Badge +9
Er moet inderdaad iets gewijzigd worden want ik krijg exact dezelfde foutmelding.
Ik kan nu al 4 dingen bedenken die niet goed zijn en aangepast moeten worden.
Reputatie 5
Badge +10
Zodra ik ING aanvink staat er dit: "Je hebt geen geldig rekeningnummer ingevuld. Rekeningnummers bestaan uit 1-7 cijfers."

Alleen oude ING rekeningnummers wat oorspronkelijk Postbankgiro nummers zijn hebben 1-7 cijfers. 

Maargoed, ik moet het kopje ING helemaal niet aanvinken, want ik wil het wijzigen naar een rabobank rekening.


Hoi lukablake,

Lukt het wel als je het niet aanvinkt?

Je zou in ieder geval wel je abonnement moeten kunnen wijzigen. De reden dat je een eerder een foutmelding kreeg, heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken dat de wijziging niet voor de 25ste van de maand werd door gegeven. Lukt het nu wel?

Groetjes,

Alex
Hoi lukablake,

Lukt het wel als je het niet aanvinkt?

Je zou in ieder geval wel je abonnement moeten kunnen wijzigen. De reden dat je een eerder een foutmelding kreeg, heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken dat de wijziging niet voor de 25ste van de maand werd door gegeven. Lukt het nu wel?

Groetjes,

Alex
[/quote]

Beste Alex,

Nee lukt ook niet, wat je ook probeert, je komt gewoon niet verder. Hoe gaan we dit op lossen?

Over het abbonement wijzigen heb je helemaal gelijk, dat wist ik niet.
Reputatie 3
Badge +9
Al iets gehoord van Simyo?
Reputatie 5
Badge +10


Beste Alex,

Nee lukt ook niet, wat je ook probeert, je komt gewoon niet verder. Hoe gaan we dit op lossen?

Over het abbonement wijzigen heb je helemaal gelijk, dat wist ik niet.


Hoi lukababe,

Ik ga even het e.e.a. testen. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi lukablake,

Ik heb je een privé bericht gestuurd en gevraagd om meer informatie zodat ik je beter kan helpen.

Groetjes,

Alex

Reageer