.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28649 Bekeken


Toon eerste bericht

235 reacties

Badge
Hai Tiury,

Ik heb er op gestemd :o!
Nu maar hopen dat er iets mee gedaan wordt.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!
de simyo app deed het eerst heel goed,maar na de update crasht hij steeds,is niet meer te gebruiken op een ios 5.1.1. komt er een oplossing ervoor? zo niet kunnen jullie de oude versie beschikbaar stellen voor de ios 5.1.1.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi nacht2015,

Welkom op ons Forum:D
is niet meer te gebruiken op een ios 5.1.1.
Ik denk dat je Android 5.1.1 bedoeld;) Wij hebben hier nog geen klachten over gehad. Zou je eens helemaal uit willen loggen en dan opnieuw inloggen. En als dat niet werkt even de applicatie deïnstaleren en opnieuw installeren. Heeft dat geholpen?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi pacorob,

Nu heb ik snel navraag kunnen doen voor je en ik begreep dat het al op de planning stond. Ze waren er dus al mee bezig om de app compatible te maken voor iPad's 🙂 Hoe lang dit vervolgens nog duurt, durf ik je nog niet te zeggen.


Dat is erg mooi nieuws dat ik in de toekomst ook mijn facturen op mijn iPad mini (2) kan bekijken zonder de iPhone app te hoeven vergroten. 

Ik ga ook mee in de wenst van anderen om in de app te zien wat de te verwachten (extra) kosten zijn buiten je bundel voor de volgende maand (hoe moeilijk ook om dit te realiseren). 
Overall ben ik erg tevreden met de huidige app en de stabiliteit lijkt ook een stuk beter de laatste tijd. Ik kreeg nog maar zelden de melding dat hij de actuele bel/sms status niet kan ontvangen. 
Badge +2
Is er al wat meer duidelijk over de iPhone 6 (Plus) en iPad update? We zijn nu 4 maanden verder en de iPhone 6 is al 9/bijna 10 maanden uit en de app is nogsteeds niet geoptimaliseerd voor het grotere scherm. Ik hoor het graag!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi dprinse,

Vervelend dat je hier hinder van ondervindt.

Op dit moment zijn we druk bezig met het vernieuwen van de Mijn Simyo omgeving:D
Omdat we met een klein team zijn bij Simyo, hebben we besloten eerst de nieuwe Mijn Simyo af te maken.(Dat komt er bijna aan;))
Daarna gaan we druk aan de slag met het bouwen en de uitrol naar de nieuwe Simyo app.

De verwachting is dat dit na de zomer gelanceerd kan worden. Heb je nog even geduld:$?
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om meerdere (prepaid) nummers te kunnen bekijken in de app zonder uit te hoeven loggen en opnieuw inloggen.
Onder de meer knop staat nu alleen de naam en het nummer waarmee je bent ingelogd en de mogelijkheid om uit te loggen. Hier zoudemogelijkheod moeten staan om te switchen.
Dot omdat ik meerdere simyo nummers heb voor mijn kinderen.
Met vriendelijke groet, Martin
De app is er wel maar alleen voor Sim Only gebruikers. Daarbij is de app ook vrij beperkt ten opzichte die van iOS of Android.

Heeft te maken met baten en kosten. Vele bedrijven, waaronder SImyo, zien er geen heil in om dat het markt aandeel van Windows Phone niet zo groot is. Echter is dit aandeel wel lichtjes aan het http://www.gsmacties.nl/nieuws/2015/05/marktaandeel-windows-phone-in-europa-gegroeid/ :D

In Nederland ligt het marktaandeel, ongeveer 3 procent, echter lager dan het Europese aandeel, ongeveer 9 procent.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nitram11 en ekoopman,

Naast de uitleg van Raytje hebben we in het verleden ook erg veel vertraging gehad met het goedgekeurd krijgen van de app vanuit Windows Store.
Helaas zit een nieuwere of Prepaid versie van de app voor Windows er niet in.

Nitram11, de Simyo app werkt hetzelfde als Mijn Simyo via internet; je kunt met één telefoonnummer tegelijk inloggen. Opnieuw inloggen om andere telefoonnummers te checken zo blijven.
Badge +1
Heb deze melding ook in een ander topic geplaatst, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik naar bundels aanpassen ga.

Erik
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb je andere topic gezien en er op gereageerd, ErikM1972
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Holliebal,

Tiury legt in dit topic uit waarom we geen Prepaid app hebben voor Windows.
Ik begrijp dat je dit graag wilt, maar het zit er helaas niet in op dit moment.
windows phone prepaid ondersteuning
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ThomasG,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je met ons meedenkt 🙂 Dit waarderen we enorm.

Zoals al vaker benoemd is in dit topic, ziet het er op dit moment niet naar uit dat er een Prepaid app komt voor Windows. Natuurlijk nemen we al jullie feedback hierover mee. Sorry dat ik je geen beter nieuws kan brengen.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Ik las dat Vodafone hun app gaat vernieuwen, o.a. storingen worden in de app zichtbaar.

Ik heb eigenlijk nog geen echte storing meegemaakt op het netwerk, maar het lijkt me toch erg handig.

http://www.nu.nl/apps/4162697/vodafone-gaat-storingen-tonen-in-app.html
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ton_Blokhuizen & Franswon,

@Ton_Blokhuizen, dat is een goed idee! Het zal wel wat lastiger zijn als jouw zoon wordt uitgelogd uit de app. Hij zal jou dan altijd om het wachtwoord moeten vragen. Als hij het wachtwoord zelf weet, kan hij de bundels alsnog aanvragen. Ik heb jouw idee gelijk op onze 'Wall of Change' gezet 🙂 Bedankt voor het meedenken!

@Franswon, bedankt voor je bericht! Ook dit nemen we weer mee. Ik kan niet garanderen dat dit ingebouwd gaat worden. We gaan natuurlijk al testen met een nieuwe app en ik ben bang dat dit veel werkt vergt. Zeker iets om in de toekomst over na te gaan denken 😃 Bedankt Franswon!

Groetjes,
Angela
Nieuwste Mijn Simyo app gedownload en geïnstalleerd. Echt dat was een grote fout. Kan niet meer inloggen op app.
Heeft instellingen veranderd van mijn telefoon. Moet nu iedere keer extra inloggen van Simyo op telefoon. App verwijderd van telefoon maar de inlog kwelgeest blijft achtervolgen.
Hier ook Wim, de nieuwe update heeft er voor gezorgd dat de app niet bruikbaar meer is.
Simyo, hopelijk wordt dit snel verholpen?
Reputatie 7
Badge +9
De app werkt prima op mijn S5 Duos, maar ik zie geen widget:(

Android 5.0
Anders, nl.: widget om snel het actuele verbruik te kunnen zien.

De nieuwe versie van de app heeft de widget niet meer (?) Daarom heb ik de oude versie van mijn backup teruggehaald en zal die blijven gebruiken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Wat goed om te zien dat jullie je meningen delen over over de nieuwe versie van de Simyo App.

Omdat we graag iets willen doen met jullie ideeën en feedback, hebben wij hier een topic voor aangemaakt. Dit topic vind je hier. Op deze manier creëren we een duidelijk overzicht wat betreft jullie feedback. Bij deze wil ik jullie dan ook vragen om dit in bovengenoemd topic met ons te delen.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela
Persoonlijk vind ik het erg vervelend dat elke keer wanneer ik de app wil gebruiken ik opnieuw moet inloggen. Waarom kan de app niet gewoon mijn telefoonnummer/wachtwoord onthouden? Dit zou ik dus graag anders zien!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi EmmaW,

Welkom op het forum!

Heel goed om te lezen dat je feedback over onze app hebt 🙂 Hier kunnen wij zeker iets mee. Alle feedback hierover verzamelen wij via dit topic. Hier vind je ook antwoorden op alle veelgestelde vragen.

Heb je hier wat aan?

Groetjes,
Angela
Badge +2
Sinds een week een nieuwe telefoon en nu dus ook de ellende van de nieuwe mijn Simyo app ik stel keurig een inlogcode in, wat overigens niet hoefde bij de vorige app, en na enige dagen zegt de app dat ik een foute inlogcode ingeef en mijn wachtwoord moet indienen. Vreemde boel geworden hoor vroeger tik je de app aan en bam je ziet je verbruik nu moet ik dus eerst worstelen om in te loggen wat dus niet gaat zoals het hoort, inmiddels heb ik een andere datacounter geinstalleerd en dit werkt stukken beter dan de nieuwe simyo app. Mijn advies of de inlogcode verbeteren of verwijderen en gewoon de oude app weer terug als ik meer wil instellen ga ik sowieso al naar de website omdat ik met mijn grote vingers dat wachtwoord er niet in kan krijgen nu.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gewoonrobert,

Wat goed dat jij je feedback over de app met ons deelt 🙂 Hier zijn we heel erg blij mee. Alle feedback hierover verzamelen wij via dit topic. Hier vind je ook antwoorden op alle veelgestelde vragen.

Groetjes,
Angela

Reageer