.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28648 Bekeken


Toon eerste bericht

235 reacties

Badge +3
De prepaid-app gaat inderdaad nog even op zich laten wachten. Dit is een keuze die we maken als Simyo zijnde, omdat we op dit moment liever één goede app maken voor alle sim-only klanten. Liever een goede app voor sim-only, dan een aparte app voor sim-only en prepaid die niet goed is.

Verder zie ik nu wat jullie bedoelen met het tonen van saldoinformatie. Inmiddels heb ik de ING-app op mijn eigen telefoon geüpdatet en ik zie dat deze functionaliteit is toegevoegd. Ik vind dit een hele toffe functionaliteit. Dit ga ik dan ook zeker op de backlog plaatsen om dit hopelijk mee te nemen in de volgende versie. Dit gaat al niet meer mee in de komende versie, want die komt heel snel beschikbaar voor iOS en Android! :)

Dan nog even voor de mensen die een Windowsphone hebben: we zijn erachter gekomen dat er een paar bugs zaten in de app die we enkele weken geleden in de store gezet hebben. Hier hebben we meteen onze developers op gezet en gisteren is een nieuwe versie aan de Windowsstore aangeboden. Hopelijk is deze nog voor de kerst live.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb net de nieuwe versie op mijn Samsung, ziet er prima uit. Factureren zichtbaar, splitsing bellen/SMS, geschiedenis. Heel mooie app. Mijn complimenten voor de ontwikkelaars.
Badge +3
Ik heb net de nieuwe versie op mijn Samsung, ziet er prima uit. Factureren zichtbaar, splitsing bellen/SMS, geschiedenis. Heel mooie app. Mijn complimenten voor de ontwikkelaars.

Dank je wel, franswon!
Badge
Hele mooie toevoegingen in de nieuwste versie! (2.0.0 iOS)

Echt mijn complimenten daarvoor, de nieuwe functies zijn erg handig. Wat ik echter niet zo mooi vind (zeg gerust heel lelijk) is die blauw groene kleur in de app. Ik vond het oranje veel mooier, en dat is ook de Simyo kleur ;) 

Kan dit echter aan mijn toestel liggen, ik heb een 5S. Wil verder niets af doen aan de app zelf hoor! Die is prima :)

Groetjes!
mijn complimenten met jullie nieuwe update van de app. Wat ik graag in de volgende update zou zien is dat je een seintje krijgt wanneer je buiten je bundel gaat bellen. Nu moet ik nog  gebruik maken van een andere app die dit voor mij in de gaten houdt en tevens automatisch uitschakelt. Dit zou een grote vooruitgang zijn van de app en vooral kostenbesparend. Ook het om de vier dagen inloggen is ook erg irritant dit moet toch anders kunnen.

Hoi allemaal,

Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Simyo-app. Nu kan je al je resterende minuten, smsÂ’jes en mbÂ’s bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina.

We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Simyo app.

Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.

Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.

Groetjes,

Alex
Badge +3
Pieterbalk en WvD10, ook jullie bedankt voor de complimenten. We weten dat de app nog lang niet af is, maar we weten wel dat we een grote stap in de goede richting gezet hebben.

We hebben de kleur aangepast in deze versie, omdat dit eigenlijk nog beter bij de Simyostijl past. Het ligt niet aan je toestel als je deze aangepast kleur hebt.

Een seintje geven wanneer je buiten je bundel gaat is erg lastig. Doordat er altijd een vertraging in de verbruiksgegevens zit is dit nooit 100% realtime. Ik zal eens kijken of ik wat kan bedenken met het team om hier toch iets voor te bedenken!
Wat een geweldige update van de Simyo App! Nu nog via de app instellingen aan kunnen passen (bijvoorbeeld internet in het buitenland aanzetten) en dan krijgt de app van mij een 10.... Nu een dikke 9! 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Zeer blij met deze fraaie update inclusief iOS7 looks (bij iOS toestel). Mooi zowel op iOS (iPhone 4S iOS7.04) als Android (Samsung SII Android 4.1.2).

Mooi facturen en kosten en bel/sms historie inzien.
Gister ochtend deed facturen deel het even niet in de iOS en Android app, maar ook dat werkte 's gister middag top!
Ik vind de kleur stelling prima want de kleur blauw is een stuk fijner voor je ogen en passender bij iOS7 en deze passen jullie ook al voor knoppen e.d. op site toe naast de kleur oranje. Daarnaast zijn de schema's e.d. in de app gewoon oranje wat prima is.

Ik ben benieuwd of je nu ook automatisch ingelogd blijft ipv de max van 4 dagen, maar als ik terug lees in dit topic niet toch? Zo te lezen op de Resoluut @resoluut tweet reactie op de vraag van @vanwilligen wel :)

Het enige wat voor mij nog ontbreekt is:

- tonen kosten van huidige maand net als op de site (Verbruik > huidige maand: december) kunt inzien.

- aanpassen abonnement te weten:
* aanpassen bel/sms bundel + eventueel maand/jaar abo
* aanpassen data bundel en/of aanvullende sms bundel
* aan/uitzetten 3G internet binnen en/of buitenland
* aan/uitzetten bellen in het buitenland
* aan/uitzetten bellen informatienummers
* aanvragen nieuw/andere sim kaart (micro e.d.)

- inzien wanneer abonnement in is ingegaan met name omtrent eind datum van een actieprijs.
Ik betaal 6,99 euro p/mnd voor 300 bel of sms en kan maandelijks opzeggen. Ik kan helaas op de site en in de app niet terugzien tot wanneer dit actie tarief loopt zodat ik weet wanneer ik eventueel 'moet' switchen naar een ander Simyo sim-only abonnement  zodat ik niet onverwacht het 'normale' tarief van toendertijd van 9,99 euro moet betalen.

Overigens staan er nog wat leuke reacties en opmerkingen (waaronder ikzelf) van mensen naar aanleiding van een bericht op het populaire iPhoneclub.

Waarom lees ik trouwens niets over deze fraaie update op jullie Twitter account , Facebook pagina of op de site? Op de app pagina van de site wordt nog steeds gesproken over facturen inzien in een volgende versie terwijl die er nu toch echt is.

Ik moet het overigens nog even uitproberen op onze Asus 10inch Android tablet met Android 4.2.1. Ik ben benieuwd hoe ie daarop toont.
Badge
Ik vind het inloggen via het wachtwoord zo vervelend, een pincode daarvoor aanmaken zou beter zijn lijkt me. Maar daar kan ik dus me wachtwoord van hier voor aanpassen en dan dat ook zo oplossen.
Goeie nieuwe versie, maar ik gebruik nog steeds Bundels voor iOS zodat ik niet steeds hoef in te loggen.
Reputatie 5
Badge +11
Zeer blij met deze fraaie update inclusief iOS7 looks (bij iOS toestel). Mooi zowel op iOS (iPhone 4S iOS7.04) als Android (Samsung SII Android 4.1.2).

Mooi facturen en kosten en bel/sms historie inzien.
Gister ochtend deed facturen deel het even niet in de iOS en Android app, maar ook dat werkte 's gister middag top!
Ik vind de kleur stelling prima want de kleur blauw is een stuk fijner voor je ogen en passender bij iOS7 en deze passen jullie ook al voor knoppen e.d. op site toe naast de kleur oranje. Daarnaast zijn de schema's e.d. in de app gewoon oranje wat prima is.

Ik ben benieuwd of je nu ook automatisch ingelogd blijft ipv de max van 4 dagen, maar als ik terug lees in dit topic niet toch? Zo te lezen op de Resoluut @resoluut tweet reactie op de vraag van @vanwilligen wel :)

Het enige wat voor mij nog ontbreekt is:

- tonen kosten van huidige maand net als op de site (Verbruik > huidige maand: december) kunt inzien.

- aanpassen abonnement te weten:
* aanpassen bel/sms bundel + eventueel maand/jaar abo
* aanpassen data bundel en/of aanvullende sms bundel
* aan/uitzetten 3G internet binnen en/of buitenland
* aan/uitzetten bellen in het buitenland
* aan/uitzetten bellen informatienummers
* aanvragen nieuw/andere sim kaart (micro e.d.)

- inzien wanneer abonnement in is ingegaan met name omtrent eind datum van een actieprijs.
Ik betaal 6,99 euro p/mnd voor 300 bel of sms en kan maandelijks opzeggen. Ik kan helaas op de site en in de app niet terugzien tot wanneer dit actie tarief loopt zodat ik weet wanneer ik eventueel 'moet' switchen naar een ander Simyo sim-only abonnement  zodat ik niet onverwacht het 'normale' tarief van toendertijd van 9,99 euro moet betalen.

Overigens staan er nog wat leuke reacties en opmerkingen (waaronder ikzelf) van mensen naar aanleiding van een bericht op het populaire iPhoneclub.

Waarom lees ik trouwens niets over deze fraaie update op jullie Twitter account , Facebook pagina of op de site? Op de app pagina van de site wordt nog steeds gesproken over facturen inzien in een volgende versie terwijl die er nu toch echt is.

Ik moet het overigens nog even uitproberen op onze Asus 10inch Android tablet met Android 4.2.1. Ik ben benieuwd hoe ie daarop toont.


Hi pacorob,

Dát zijn nog even een rijtje tips. Ik denk dat Kevin en de zijnen hier wel mee uit de voeten kunnen ;)
Volgens mij is er gekozen voor om nu nog geen grote introductie te doen om eerst te checken wat hoe goed de app werkt en dergelijke.
Reputatie 5
Badge +11
Ik vind het inloggen via het wachtwoord zo vervelend, een pincode daarvoor aanmaken zou beter zijn lijkt me. Maar daar kan ik dus me wachtwoord van hier voor aanpassen en dan dat ook zo oplossen.
Goeie nieuwe versie, maar ik gebruik nog steeds Bundels voor iOS zodat ik niet steeds hoef in te loggen.


Hi Laurens,

Ik geloof dat de uitlog tijd nu langer is dan bij de vorige app. Hoe lang durf ik niet meteen te zeggen, maar daar zal Kevin nog wel op terug komen.
Badge +3
Zeer blij met deze fraaie update inclusief iOS7 looks (bij iOS toestel). Mooi zowel op iOS (iPhone 4S iOS7.04) als Android (Samsung SII Android 4.1.2).

Mooi facturen en kosten en bel/sms historie inzien.
Gister ochtend deed facturen deel het even niet in de iOS en Android app, maar ook dat werkte 's gister middag top!
Ik vind de kleur stelling prima want de kleur blauw is een stuk fijner voor je ogen en passender bij iOS7 en deze passen jullie ook al voor knoppen e.d. op site toe naast de kleur oranje. Daarnaast zijn de schema's e.d. in de app gewoon oranje wat prima is.

Ik ben benieuwd of je nu ook automatisch ingelogd blijft ipv de max van 4 dagen, maar als ik terug lees in dit topic niet toch? Zo te lezen op de Resoluut @resoluut tweet reactie op de vraag van @vanwilligen wel :)

Het enige wat voor mij nog ontbreekt is:

- tonen kosten van huidige maand net als op de site (Verbruik > huidige maand: december) kunt inzien.

- aanpassen abonnement te weten:
* aanpassen bel/sms bundel + eventueel maand/jaar abo
* aanpassen data bundel en/of aanvullende sms bundel
* aan/uitzetten 3G internet binnen en/of buitenland
* aan/uitzetten bellen in het buitenland
* aan/uitzetten bellen informatienummers
* aanvragen nieuw/andere sim kaart (micro e.d.)

- inzien wanneer abonnement in is ingegaan met name omtrent eind datum van een actieprijs.
Ik betaal 6,99 euro p/mnd voor 300 bel of sms en kan maandelijks opzeggen. Ik kan helaas op de site en in de app niet terugzien tot wanneer dit actie tarief loopt zodat ik weet wanneer ik eventueel 'moet' switchen naar een ander Simyo sim-only abonnement  zodat ik niet onverwacht het 'normale' tarief van toendertijd van 9,99 euro moet betalen.

Overigens staan er nog wat leuke reacties en opmerkingen (waaronder ikzelf) van mensen naar aanleiding van een bericht op het populaire iPhoneclub.

Waarom lees ik trouwens niets over deze fraaie update op jullie Twitter account , Facebook pagina of op de site? Op de app pagina van de site wordt nog steeds gesproken over facturen inzien in een volgende versie terwijl die er nu toch echt is.

Ik moet het overigens nog even uitproberen op onze Asus 10inch Android tablet met Android 4.2.1. Ik ben benieuwd hoe ie daarop toont.


Hoi pacorob,

Een heerlijk uitgebreide reactie. Sommige van je punten zie ik ook echt als verbeteringen, maar andere punten zijn zo specifiek voor jou als klant dat we het waarschijnlijk niet gaan toevoegen. Om even een klein kijkje in de keuken te geven:
- Je hoeft als klant niet meer iedere vier dagen je wachtwoord in te voeren. Pas als je je wachtwoord veranderd hoef je deze in de app opnieuw in te voeren.
- De kosten van de huidige maand en het aanpassen van bundels en productopties (zoals internet in het buitenland) willen we zeker in de toekomst nog toevoegen.
- Het tonen van de einddatum van je contract gaan we toevoegen. Helaas zullen we voor jou specifiek niet noemen wanneer je abonnement is ingegaan waarmee je te weten kan komen wanneer je actieprijs verloopt. De groep klanten waar dit namelijk voor geldt is nog maar heel klein. Deze optie toevoegen weegt daarom niet op tegen een functionaliteit ontwikkelen die voor een veel grotere groep van onze klanten relevant is.

Ik heb het topic op iPhoneclub gelezen. Ben blij met de over het algemeen positieve feedback. Ten slotte heeft het plaatsen van de info op facebook, twitter en onze site te maken met marketingtechnische beslissingen. Misschien dat de webmaster en/of Facebook beheerder de berichten pas later geplaatst hebben in verband met andere belangen.
Badge +3
Hoi Laurenss,

In mijn vorige post heb ik uitgelegd dat dit aangepast is! Ik hoop dat je veel plezier aan de app beleefd.
Reputatie 5
Badge +10

Waarom lees ik trouwens niets over deze fraaie update op jullie Twitter account , Facebook pagina of op de site? Op de app pagina van de site wordt nog steeds gesproken over facturen inzien in een volgende versie terwijl die er nu toch echt is.



Bedankt voor je goede feedback pacorob. Niet de eerste keer :)

Gisteren is de website aangepast. Ook hebben we het gisteren via Twitter en Facebook wereldkundig gemaakt.

Groetjes,

Alex
tot  mijn spijt moet ik vaststellen dat de nieuwe app voor de android niet werkt ik kan niet inloggen. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas werkt niet  heel jammer want ik gebruikte hem regelmatig.
Reputatie 7
Badge +9
Op dit moment doet de app het bij mij ook niet, normaal wel, misschien een storing?
het zal wel een storing zijn geweest want nu werkt de app weer zoals voorheen.
Reputatie 7
Badge +9
Ook hier weer in orde!
Badge +3
We hebben vanochtend inderdaad een kleine storing gehad, waardoor de app ook uit de lucht was. Op status.simyo.nl kan je zien of Mijn Simyo en/of de app het doen. Wanneer Mijn Simyo of WebAPI problemen heeft, dan werkt de app helaas niet.
Zeer blij met deze fraaie update inclusief iOS7 looks (bij iOS toestel). Mooi zowel op iOS (iPhone 4S iOS7.04) als Android (Samsung SII Android 4.1.2).

Mooi facturen en kosten en bel/sms historie inzien.
Gister ochtend deed facturen deel het even niet in de iOS en Android app, maar ook dat werkte 's gister middag top!
Ik vind de kleur stelling prima want de kleur blauw is een stuk fijner voor je ogen en passender bij iOS7 en deze passen jullie ook al voor knoppen e.d. op site toe naast de kleur oranje. Daarnaast zijn de schema's e.d. in de app gewoon oranje wat prima is.

Ik ben benieuwd of je nu ook automatisch ingelogd blijft ipv de max van 4 dagen, maar als ik terug lees in dit topic niet toch? Zo te lezen op de Resoluut @resoluut tweet reactie op de vraag van @vanwilligen wel :)

Het enige wat voor mij nog ontbreekt is:

- tonen kosten van huidige maand net als op de site (Verbruik > huidige maand: december) kunt inzien.

- aanpassen abonnement te weten:
* aanpassen bel/sms bundel + eventueel maand/jaar abo
* aanpassen data bundel en/of aanvullende sms bundel
* aan/uitzetten 3G internet binnen en/of buitenland
* aan/uitzetten bellen in het buitenland
* aan/uitzetten bellen informatienummers
* aanvragen nieuw/andere sim kaart (micro e.d.)

- inzien wanneer abonnement in is ingegaan met name omtrent eind datum van een actieprijs.
Ik betaal 6,99 euro p/mnd voor 300 bel of sms en kan maandelijks opzeggen. Ik kan helaas op de site en in de app niet terugzien tot wanneer dit actie tarief loopt zodat ik weet wanneer ik eventueel 'moet' switchen naar een ander Simyo sim-only abonnement  zodat ik niet onverwacht het 'normale' tarief van toendertijd van 9,99 euro moet betalen.

Overigens staan er nog wat leuke reacties en opmerkingen (waaronder ikzelf) van mensen naar aanleiding van een bericht op het populaire iPhoneclub.

Waarom lees ik trouwens niets over deze fraaie update op jullie Twitter account , Facebook pagina of op de site? Op de app pagina van de site wordt nog steeds gesproken over facturen inzien in een volgende versie terwijl die er nu toch echt is.

Ik moet het overigens nog even uitproberen op onze Asus 10inch Android tablet met Android 4.2.1. Ik ben benieuwd hoe ie daarop toont.


Hoi pacorob,

Een heerlijk uitgebreide reactie. Sommige van je punten zie ik ook echt als verbeteringen, maar andere punten zijn zo specifiek voor jou als klant dat we het waarschijnlijk niet gaan toevoegen. Om even een klein kijkje in de keuken te geven:
- Je hoeft als klant niet meer iedere vier dagen je wachtwoord in te voeren. Pas als je je wachtwoord veranderd hoef je deze in de app opnieuw in te voeren.
- De kosten van de huidige maand en het aanpassen van bundels en productopties (zoals internet in het buitenland) willen we zeker in de toekomst nog toevoegen.
- Het tonen van de einddatum van je contract gaan we toevoegen. Helaas zullen we voor jou specifiek niet noemen wanneer je abonnement is ingegaan waarmee je te weten kan komen wanneer je actieprijs verloopt. De groep klanten waar dit namelijk voor geldt is nog maar heel klein. Deze optie toevoegen weegt daarom niet op tegen een functionaliteit ontwikkelen die voor een veel grotere groep van onze klanten relevant is.

Ik heb het topic op iPhoneclub gelezen. Ben blij met de over het algemeen positieve feedback. Ten slotte heeft het plaatsen van de info op facebook, twitter en onze site te maken met marketingtechnische beslissingen. Misschien dat de webmaster en/of Facebook beheerder de berichten pas later geplaatst hebben in verband met andere belangen.


kevin je vermeld hier dat je niet meer ieder vier dagen je wachtwoord moet invoeren maar pas bij wijziging van het wachtwoord. Vandaag 10 jan.2014 moet ik toch opnieuw mijn wachtwoord invoeren en ik heb niets gewijzigd aan mijn wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +9
Ook ik moet soms opnieuw inloggen, geen groot probleem hoor.
Badge +1
Moeten we nog steeds inloggen op de app? Widget is een geweldige toevoeging, maar die lijkt nog sneller uit te loggen dan de vier dagen waar men het over heeft
Erik
Badge +3
Hoi WvD10 & franswon,

Het zou zo moeten zijn dat je niet meer apart hoeft in te loggen. Kan het zo zijn dat je de app (automatisch) hebt geüpdatet deze week? We hebben namelijk wel een nieuwe versie met bugfixes uitgegeven. Misschien dat daarom er opnieuw ingelogd moest worden.

ErikM1972,

Voor de widget moet ik even navragen hoe het precies gaat met het automatisch uitloggen. Ik laat ergens deze week nog even weten hoe het zit.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Kevin,

Automatische update staat aan, er zijn veel apps bijgewerkt, Simyo zal er ook wel bijgezeten hebben.
Badge +2
De app wordt steeds beter! Vooral de widget vind ik een welkome aanvulling. Ik heb er wel twee vragen over:

1. Waarom is de widget niet interactief? Ik zou verwachten dat de Simyo-app wordt geopend als je op de widget drukt...
2. Hoe kun je de gegevens in de widget handmatig vernieuwen? Op dit moment is mijn verbruiksdata in de app bijgewerkt, maar de widget loopt nog achter...

Reageer