.

Sticky

Nieuw: Je notificatiecentrum op Mijn Simyo

  • 12 March 2018
  • 2 reacties
  • 657 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5
  • Oud-moderator
  • 931 reacties
Hallo iedereen,

Sinds deze week hebben we een nieuwe functie op Mijn Simyo geïntroduceerd. Vanaf nu kun je rechts bovenin belangrijke notificaties van ons terugvinden!



Welke notificaties krijg ik dan?
Als we nog een actie van je nodig hebben om iets op te lossen, dan sturen we je een bericht. Staat er bijvoorbeeld nog een factuur open, of heb je geen beltegoed meer? Dan kunnen we je daarop attenderen via een notificatie. Ook kun je hier alle bevestigingen en meldingen, die je op Mijn Simyo hebt gekregen, van de afgelopen zes maanden terugvinden. Dus als je je bundel hebt gewijzigd of nummer behoud hebt aangevraagd, dan kun je daar controleren of het goed is gegaan. Handig hè?

Bestaande klanten krijgen bij het inloggen op Mijn Simyo een introductie van deze nieuwe functie. Heb je het nog niet gezien? Log dan snel in! Voorlopig kun je de berichten alleen op de browserversie van Mijn Simyo terugvinden, in de app is deze functie (nog) niet beschikbaar.

Groetjes,
Els

2 reacties

Badge

Heel handig maar mag ik bij het naderen van mijn maximum ook een SMS ontvangen? Voor zover ik weet kan ik dit niet instellen in mijn Simyo, toch?

Bij calamiteiten of ernstige familieomstandigheden is me al eens gebeurd dat dit niet doorkwam omdat ik dan ook geen tijd had mijn Email te bekijken (want dat hadden jullie wel gedaan), helaas, en dán wordt het ineens héél duur bellen/SMSen…

Nu weet ik inmiddels dat bijkopen een optie is maar zou dit graag van tevoren met SMS ook te weten krijgen …

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi olaphoto,

Ik begrijp dat het niet fijn is als je verrast wordt door de in rekening gebrachte kosten! 

Het is alleen niet mogelijk om voor je belbundel een waarschuwing per SMS te ontvangen. Het is daarom belangrijk dat je in de gaten houdt hoeveel belminuten je hebt zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Over het algemeen bel en SMS je gelukkig bewust, wat bij internet nog wel eens niet het geval is. 

Wil je liever niet iedere maand opletten hoeveel minuten je nog overhebt? Dan kun je ook kiezen voor Simyo Onbeperkt, of voor onbeperkt SMS’en bovenop je huidige belbundel. 

En als je door omstandigheden een keer hoge kosten hebt gemaakt, neem dan altijd even contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag of we je kunnen helpen 😊

Gebruik je onze app eigenlijk al? Op die manier kun je ook makkelijker je verbruik in de gaten houden dan via de computer 😇

Heb je hier nog vragen over? Let me know!

Groetjes, 
Bas

 

Reageer