.

Beantwoord

Moet sinds kort steeds inloggen op mijn Simyo app (android), dit heb ik nog nooit gehad?


Badge +2

De laatste paar dagen  (week 12/2021) moet ik steeds inloggen op mijn Simyo app (Android), dit heb ik nog nooit gehad? Samsung A50,vorige wel een Android update gehad.

Wat io op het forum kan vinden is al jaren oud.

Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Bas 28 March 2021, 17:59

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Louis, 

Gek dat je opeens elke keer handmatig moet inloggen op onze app!

Vink je voordat je inlogt wel aan dat je ingelogd wilt blijven? Want als je dat één keer gedaan hebt, en daarna je wachtwoord invoert, dan zou je daarna automatisch moeten kunnen inloggen 😶

Mocht dat niet werken, kun je ons dan even laten weten welke versie van Android en welke versie van onze app je gebruikt?

Hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas

Badge +2

Bas

Wat je hier boven beschreef werkt dus niet meer.

app versie 3.43.0

androïd 10

niveau androïd beveiligingspatch 1 maart 2021

m.vg.gr. Louis

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Louis,

 

Wat gek, dan zou alles moeten werken. Zie je verder geen foutmelding? Heb je al geprobeerd de te verwijderen en helemaal opnieuw te downloaden?

 

Groetjes,

Daisy

Badge +2

App verwijderd, telefoon uit en aangezet, app opnieuw geïnstalleerd, krijg alleen een verzoek om een inlogcode in te geven. Niet gedaan. Ik wordt bij default uitgelogd na ← in gedrukt te hebben. Een procedure die ik al jaren volg en waar ik nog nooit een probleem mee gehad heb.

m.vr.gr.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Louis,

 

Jammer dat het niet heef geholpen heeft, ik stuur het probleem graag even door naar de afdeling die over de app gaat. Hiervoor heb ik wel een screenshot van de mobiel software versie en van Simyo app versie via playstore nodig. Kun je deze hier plaatsen of anders naar mij sturen via een privébericht

 

Groetjes,

Daisy

Badge +2

Waarom een screenshot, de info had ik al gestuurd/

app versie 3.43.0

androïd 10

niveau androïd beveiligingspatch 1 maart 2021

 

Groet

Reputatie 1
Badge +1

Hey hallo

Hier t zelfde hoor maar ja vond t nog niet storend..

 

Groeten W.

 

 

 

 

Ik heb dezelfde app versie. 3.43.0

Pixel 5

Android 11

Beveiligingspatch april 2021

 

Ervaar geen enkel probleem..

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Louis S,

 

Dit is omdat de afdeling zelf graag een screenshot wilt ontvangen waar de informatie in te zien is, anders kan ik het ook niet doorzetten. 

 

Groetjes,

Daisy

Badge +2

Vandaag is heel toevallig Android 11 op  mijn telefoon geïnstalleerd, ga het straks nogmaals uitproberen en laat het resultaat weten.

Groetjes

Badge +2

Het probleem is nu opgelost, Androïd 11.

Groetjes

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Louis, 

Fijn om te horen dat het weer werkt zoals het hoort! Sorry voor het ongemak 😅

Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, let us know!

Groetjes,
Bas

Reageer