De Mijn Simyo app zegt elke keer dat er een ieuwe versie van mijn simyo is en dat ik moet updaten, maar er is geen nieuwere versie te vinden. Als ik de enig beschikbare 'mijn Simyo app installeer begint alles weer van voren af aan. Ik kom niet meer in de app. Herken t iemand dit? Of beter nog, heeft er iemend een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Ik hoop dat op deze vraag een antwoord komt want bij mij hetzelfde probleem. Kom niet meer in de app.
Al een keer verwijderd en de App opnieuw via Playstore geinstalleerd maar blijft hetzelfde aangeven.
Al een keer verwijderd en de App opnieuw via Playstore geinstalleerd maar blijft hetzelfde aangeven.
Aangezien jullie ook niet de enige zijn en de persoon hier:
https://forum.simyo.nl/meedenken-met-simyo-106/krijg-bij-mijn-simyo-app-steeds-dat-ik-moet-updaten-42038
ook last heeft van dit probleem denk ik dat er iets mis is met de app of dat er iets fout gaat met de app server.
Tot een moderator reageert is dit alles wat we weten.
https://forum.simyo.nl/meedenken-met-simyo-106/krijg-bij-mijn-simyo-app-steeds-dat-ik-moet-updaten-42038
ook last heeft van dit probleem denk ik dat er iets mis is met de app of dat er iets fout gaat met de app server.
Tot een moderator reageert is dit alles wat we weten.
Ik weet niet of er iets was met de app of server, maar ik heb de nw. update erop gekregen. Simyoapp verwijderd via applicatiebeheer, daarna toestel opnieuw opgestart en via Playstore hem opnieuw erop gezet. En nu staat hij er wel goed op en kan hem weer als voorheen gebruiken zonder update meldingen.
Hoi Bert1965,
Welkom op het Simyo Forum! :)
Ah kijk! Het is niet zo handig natuurlijk als je de Mijn Simyo app niet meer kunt gebruiken. Zoals PaulH al had gezien zijn er meer mensen die hier op stuiten. Met de oplossing van Musicfreak zou het moeten lukken om weer in de app te komen. Even de app helemaal verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Laat je het weten of het zo opgelost is?
Bedankt voor het meedenken PaulH en @Musicfreak bedankt voor het vinden en delen van de oplossing :)
Groetjes,
Thomas
Welkom op het Simyo Forum! :)
Ah kijk! Het is niet zo handig natuurlijk als je de Mijn Simyo app niet meer kunt gebruiken. Zoals PaulH al had gezien zijn er meer mensen die hier op stuiten. Met de oplossing van Musicfreak zou het moeten lukken om weer in de app te komen. Even de app helemaal verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Laat je het weten of het zo opgelost is?
Bedankt voor het meedenken PaulH en @Musicfreak bedankt voor het vinden en delen van de oplossing :)
Groetjes,
Thomas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.