.

Beantwoord

Mijn Simyo. Abonnement wijzigen lukt niet

  • 15 May 2013
  • 11 reacties
  • 13505 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hi ,

Ik probeer in simyo.nl mijn abonnement aan te passen.
Echter als ik de verandering wil bevestigen komt er onderstaande fout melding in mijn browser.

Oeps kan niet worden weergegeven
icon

Beste antwoord door Alex 16 May 2013, 16:38

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum stan,

Ik heb net je aansluiting bekeken en gezien dat je je abonnement hebt kunnen wijzigen. De wijziging is op 15/5/13 doorgegeven en zal per 1/6/13 ingaan.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Bij mij lijkt aanpassen abonnement ook niet te lukken.
Ik klik maar de aanpassing verdwijnt weer en ik krijg ook geen bevestigingsmail.
2x geprobeerd.
Badge +6
Bij mij lijkt aanpassen abonnement ook niet te lukken.
Ik klik maar de aanpassing verdwijnt weer en ik krijg ook geen bevestigingsmail.
2x geprobeerd.


Hoi Pliens,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je belbundel hebt verhoogd en deze zal ingaan op 1 juni.
Ook ik krijg de melding OEPS........ bij het proberen aan te passen van mijn internet bundel.:(
Kan hier iemand naar kijken?
Badge +6
Ook ik krijg de melding OEPS........ bij het proberen aan te passen van mijn internet bundel.:(
Kan hier iemand naar kijken?


Hoi Mali09,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je internetbundel hebt gewijzigd naar 500 MB. Het is niet mogelijk de bundel te wijzigen per 1 juni.
De nieuwe bundel zal in gaan op 1 juli. Wil je een bundel wijzigen en de wijziging dient in te gaan op de 1ste van de volgende maand dan dien je de wijziging door te geven voor de 25ste van de maand.
Zelfde probleem hier. Vandaag een keer of 6 geprobeerd de internetbundel te verhogen, maar steeds het bericht: "Oeps kan niet worden weergegeven". Zowel in Chrome als in IE10.
Ik wil deze wijziging wel graag op 1 Augustus van kracht laten zijn.
Alvast bedankt voor reactie/hulp.
Zelfde probleem hier. Vandaag een keer of 6 geprobeerd de internetbundel te verhogen, maar steeds het bericht: "Oeps kan niet worden weergegeven". Zowel in Chrome als in IE10.
Ik wil deze wijziging wel graag op 1 Augustus van kracht laten zijn.
Alvast bedankt voor reactie/hulp.

P.S. er staat heel duidelijk in de 'pop-up'ter bevestiging van de wijziging:
Nu 200 MB (5,-)
1 aug 500 MB (7,50)
vanaf Augustus €10,50 per maand (=icm een 100 minuten bundel voor een jaar)

(Nee, behoud mijn huidige abonnement)   (Ja pas abonnement aan)

Dus het antwoord aan Mali09 dat het vóór de 25e doorgegeven moet worden klopt dan niet voor mij deze maand 🙂
Badge +6
Zelfde probleem hier. Vandaag een keer of 6 geprobeerd de internetbundel te verhogen, maar steeds het bericht: "Oeps kan niet worden weergegeven". Zowel in Chrome als in IE10.
Ik wil deze wijziging wel graag op 1 Augustus van kracht laten zijn.
Alvast bedankt voor reactie/hulp.


P.S. er staat heel duidelijk in de 'pop-up'ter bevestiging van de wijziging:
Nu 200 MB (5,-)
1 aug 500 MB (7,50)
vanaf Augustus €10,50 per maand (=icm een 100 minuten bundel voor een jaar)

(Nee, behoud mijn huidige abonnement)   (Ja pas abonnement aan)

Dus het antwoord aan Mali09 dat het vóór de 25e doorgegeven moet worden klopt dan niet voor mij deze maand :-)


Hoi Remia,

Vervelend om te lezen dat het wijzigen van je bundel je niet lukt. Het is nu helaas niet meer mogelijk om je bundel te wijzigen per 1 augustus. Had de wijziging per 1 augustus moeten ingaan dan had de wijziging voor de 25ste van de maand moeten gebeuren. Na de 25ste kan je foutmeldingen krijgen wanneer je bundel wilt wijzigen omdat het systeem dan de abonnementskosten voor de komende maand op de factuur aan het zetten is. Ik raad je aan de wijziging op 1 augustus te doen. Kan je laten weten of het gelukt is.
Ik kan ook mijn abbonement niet aanpassen, ik krijg dit te zien;
Eerst dit
http://puu.sh/53SrN.png
dan
http://puu.sh/53SsU.png
en daarna helaas:
http://puu.sh/53StL.png
Reputatie 7
Duidelijke vraagstelling zo met die printscreentjes!! 

Ik denk dat het probleem ligt bij het feit dat je nu een wijziging wilt doorvoeren ingaande per 01 november. Dat is te laat. Wijziging die je nu wilt doorvoeren kunnen pas ingaan per 01 december. Wijzigingen voor een volgende maand moeten zijn ingebracht voor de 25ste van een lopende maand.
Reputatie 5
Badge +11
[QUOTE=1youri;52275]Ik kan ook mijn abbonement niet aanpassen, ik krijg dit te zien;


Hi 1youri, welkom op het Simyo forum!

RicoK geeft het al aan, je probeert je bundels te wijzigen op een dag dat dat even niet gaat :(

Bundelwijzigingen dienen uiterlijk de 25 gedaan te zijn om ze op de 1e van de volgende maand in te laten gaan.
Alle wijzigingen en bijbehorende abonnementskosten wordt aan het eind van de maand, na de 25e, verwerkt. Als je het vandaag of morgen probeert, dan lukt het gewoon en gaat die wijziging op 1 december in.

Reageer