.

Beantwoord

Mijn e-mailadres klopt niet meer en ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu?


Ik heb drie abonnement bij Simyo, bij een ervan bestaat het bijbehorende e-mail adres niet meer. Ik kan daardoor niet meer inloggen en weet niet hoe je dit kunt herstellen.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 August 2016, 16:54

Bekijk originele reactie

13 reacties

Ik neem aan dat je wilt inloggen op de Mijn Simyo pagina van dat abonnement.

Misschien ben ik gek, maar er staat onder de balk waar het wachtwoord moet invoeren in het oranje "Wachtwoord vergeten? Uitleg bij inloggen"

Je logt namelijk in met 06 nummer en wachtwoord
Reputatie 7
Badge +7
Maar TS heeft het email adres niet meer.
Reputatie 2
Badge +2
Zie dit topic voor een zo te zien vergelijkbare situatie: https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/verander-mijn-e-mailadres-op-mijn-simyo-34937
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hndrkvndrplg,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er iets net niet vlotjes verloopt! Het kan inderdaad lastig zijn als jouw e-mailadres niet meer klopt en je je wachtwoord kwijt bent. Ik kan een nieuw wachtwoord per SMS versturen - lijkt dat je een goede oplossing? Ik zou het meteen gedaan hebben, maar ik weet niet zeker om welk telefoonnummer het gaat. Wil je mij een privébericht sturen met die informatie?

@ Raytje, Wimj12 en Hans63: Dank voor de reacties! Raytje, dat kan inderdaad, maar dan wordt het wachtwoord verstuurd naar het e-mailadres. En dat mailadres klopt dus niet meer 😉

Groetjes,
Jihane
Badge
Ik reageer ff via de inlog van mijn zoon. Mijn dochter is haar gekoppelde mailadres en wachtwoord voor simyo kwijt. Kan er een nieuw wachtwoord naar haar nummer **** worden gestuurd. Bvd Chris Hofman ****
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Chris,

Zoals je ziet heb ik de telefoonnummers even uit het bericht gehaald. Je hebt deze namelijk openbaar geplaatst. Vanwege jouw privacy en die van jouw dochter, heb ik ze verwijderd. Ondertussen heb ik jouw dochter wel een sms'je gestuurd met daarin een nieuwe wachtwoord. Wil je proberen om hiermee in te loggen?

Ik hoor graag of het gelukt is.

Groetjes,
Angela
Badge
Tis gelukt. Dank je
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Chrissie65,

Dat is goed om te zien. Fijn dat je dit nog even hebt laten weten. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela
Mijn zus is ook haar wachtwoord kwijt en haar oude e-mailadres bestaat niet meer. Ze krijgt waarschuwing dat haar beltegoed bijna op is.

Groetjes,
Rene
Zowel via de app als op de internet pagina kun je "wachtwoord vergeten" aanklikken en dan de stappen volgen.

Beste Ray,

Bedankt voor je reactie, maar dat gaat niet werken, want dan moet ze een mailadres opgeven, wat klopt met de gegevens van Simyo en dat mailadres bestaat niet meer.

Met vriendelijke groeten,
Rene
Dan is het raadzaam en moderator af te wachten.
Reputatie 7
Badge +6
[h4]Hoi ErtjeTheFreeze,[/h4]

Ik kan een wachtwoord per sms naar haar versturen, kunnen jullie mij een privéberichtje sturen met haar telefoonnummer en adresgegevens?

Groetjes,
Daisy

Reageer