.

Beantwoord

Klantnummer niet te achterhalen want geen facturen. Wat nu?

  • 26 October 2019
  • 1 reactie
  • 276 Bekeken

Badge

Beste, 

 

Mijn dochter is haar prepaid telefoon verloren, dus we hebben maar een nieuwe telefoon gekocht. We willen overstappen naar een andere provider. Om het nummer te behouden hebben we een klantnummer nodig. As ik inlog op mijn simyo zie ik echter geen facturen, terwijl we wel vaker beltegoed gekocht hebben? 

 

Hoe dan ook, ik wil graag het klantnummer weten, waarom is dat zo onzichtbaar? 

 

Alvast bedankt voor de reactie, 

groetjes Esther

icon

Beste antwoord door Jihane 27 October 2019, 15:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hi Esther,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat jammer dat er overgestapt wordt! Je kunt je klantnummer altijd terugvinden onder het kopje ‘Betalingen'. Ik zie nu niets terug want ik heb het nummer van je dochter niet. Wil je een privébericht sturen en daarin het nummer van je dochter vermelden? Dan zoek ik op wat het klantnummer is!

 

Groetjes,

Jihane

Reageer