.

Beantwoord

Kan internetbundel niet wijzigen, wat nu?

  • 22 December 2013
  • 9 reacties
  • 1451 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om mijn internetbundel maandelijks te wijzigen, maar nu is deze niet te wijzigen. Het is wel mogelijk de belminuten te wijzingen, maar niet de internetbunde. Hoe kan dit? Ik heb een maandelijks te wijzigen abbonement..
icon

Beste antwoord door Michelle 22 December 2013, 19:35

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Oh heb het al! Deze zijn maar één keer per maand wijzigbaar.
En heb deze maand al gewijzigd van 500 naar 1000mb.
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om mijn internetbundel maandelijks te wijzigen, maar nu is deze niet te wijzigen. Het is wel mogelijk de belminuten te wijzingen, maar niet de internetbunde. Hoe kan dit? Ik heb een maandelijks te wijzigen abbonement..
Badge +8
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om mijn internetbundel maandelijks te wijzigen, maar nu is deze niet te wijzigen. Het is wel mogelijk de belminuten te wijzingen, maar niet de internetbunde. Hoe kan dit? Ik heb een maandelijks te wijzigen abbonement..


Oh heb het al! Deze zijn maar één keer per maand wijzigbaar.
En heb deze maand al gewijzigd van 500 naar 1000mb.


Hoi Michelle,

Je hebt het al gevonden dus 🙂 Je kunt inderdaad elke maand 1x je bundels wijzigen. Doe je dat voor de 25ste, dan gaan die wijzigingen in op de 1ste van de volgende maand. Omdat je op de 16de al een wijziging hebt gedaan aan je internetbundel, staat die nu klaar voor 1 januari 🆒

Groetjes, Charlene
Hoi Simyo,

Ik probeer mijn internetbundel ook te wijzigen en ben nog niet te laat voor het wijzigen voor de komende maand (oktober).
Helaas kan ik dit helemaal niet selecteren?

Hoe kan dit..

Groetjes 
Badge +6
Hoi Monique Boonen, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat jij je Internetbundel niet kan wijzigen, doordat je op 9-9 al een wijziging in je Internetbundel hebt doorgegeven.
Per 1-10 heb je namelijk de Internetbundel 1500 in plaats van de Internetbundel 1000.

Je kan je bundel maar één keer per maand wijzigen, vanaf 1-10 kan je daardoor je bundel weer wijzigen per 1-11 :)

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Hallo Simyo,

mijn internetbundel is op, nu wil ik hem voor de toekomst verhogen, maar dat lukt niet. Wat nu gedaan?
Reputatie 3
Badge +9
Wat me te binnen schiet is, heb je ze deze maand al gewijzigd?
Wat je eerst even zou kunnen proberen is de cookies verwijderen en opnieuw inloggen. Ten tweede zou je even een andere browser kunnen proberen.

Graag hoor ik of dit lukt.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Hans.48, welkom op het Simyo forum!

Er zijn al een paar goede tips gekomen van Martijn®. Super Martijn® 😃 Alleen zie ik dat je een Prepaid aansluiting hebt met een internetbundel. Dit betekent dat je op dit moment al een internetbundel hebt. Deze loopt nog tot 5 december. Je kunt hierom nog geen nieuwe internetbundel aanvragen. Pas op het moment dat deze is verlopen, kan je via Mijn Simyo een nieuwe aanvragen. Vervolgens gaat je nieuwe internetbundel per direct in ;)

Is je vraag zo beantwoord?

@Martijn®; bedankt voor het meedenken 🙂
Hey,

Ik wil ook mijn internetbundel wijzigen. ik kan bijna alle opties (aantal minuten, 4g of max 4g) wijzigen, behalve het aantal mb's. En ik wil juist graag meer mb's volgende maand.

Bedankt voor de reactie,
Groetjes,
Eef
Reputatie 5
Badge +11
Hoi eefl, welkom op het Simyo forum :)

Bundels kun je één keer per maand wijzigen. Nu heb je op 1 december al je 1000 MB bundel verhoogd naar 1500 MB. En daarom kan dat deze maand niet meer.
Mocht je nóg meer MB's nodig hebben, dan kun je vanaf 1 januari weer een wijziging aanbrengen. Daarna kun je alleen niet meer terug naar 1500 MB, want die wordt niet meer aangeboden.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je, eefl?

Reageer