.

Beantwoord

Kan ik mijn naam wijzigen?


Ik wil graag mijn naam veranderd hebben. Mijn roepnaam is Margré. Wil iemand dit voor mij veranderen?
icon

Beste antwoord door Jihane 26 May 2017, 17:15

Bekijk originele reactie

42 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ron H,

Mooi dat het allemaal gelukt is! Dat klopt! Bij de volgende correspondentie zou je je veranderde naam moeten zien.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Helaas...... gisteren mail ontvangen van jullie, maar met de oude naam😞...??

(Niet dit account)
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Ahhh, jammer! Wil je me via een privébericht het nummer sturen van het account waar het wel om gaat? Dan pluis ik dit voor je uit!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
Dank voor je reactie, zojuist een privé bericht naar je gestuurd.
Reputatie 5
Badge +9
Top! Jihane zal er zo snel mogelijk mee aan de slag gaan. Als je verder nog vragen hebt weet je ons vast wel te vinden, toch Ron H?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Aan een aantal medewerkers van simyo,

Gisteren reactie van Jihane gehad, dacht op een makkelijke manier iets te wijzigen🤣 (Laat overigens de reden achter wegen, Maar dit terzijde)
Dit hele topic nog eens doorgenomen, inclusief een aantal beloftes die gedaan zijn😞
Meerdere malen aan de bel getrokken.... dit gaan we dus niet meer doen😉
Echt zo jammer dit simyo🙃
Hi Allemaal,

Ik heb net even overlegd, er is een manier om je naam op Mijn Simyo aan te passen! Dit moet dan wel via de Mijn Simyo app. Als je onder je profiel je profielnaam wijzigt, dan zal deze wijziging ook zichtbaar zijn in Mijn Simyo. En Ron, je bent zeker niet ongeduldig geweest ;)

Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Niels



Niet iedereen gebruikt de app, waarom dan alleen via de app aan te passen?
Reputatie 7
Badge +6
Je hebt hier een punt, maar werkte wel zoals je waarschijnlijk gelezen hebt had alleen niet het beoogde resultaat.
Nee ik kijk net, en wat je kan wijzigen is je profielnaam. Dat is dus enkel hoe je heet in de app. Dat is handig als je meerdere accounts er in hebt staan. Op "papier" veranderd er dus niks. @Niels legt dit al uit. Je veranderd je profielnaam, niet je roepnaam.

Of kijk ik toch verkeerd? 🤔
Reputatie 4
Badge +3
Hoi allemaal,

Ray, je hebt helemaal gelijk! Ik heb net mijn profielnaam in de app veranderd. Mijn naam is op de app en op de site van Mijn Simyo veranderd. Op 'papier' wordt je naam inderdaad niet veranderd. Hierop zal altijd je contractnaam staan.

Ik hoor het graag van jullie als er nog vragen zijn!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 7
Badge +6
Lekker gelezen..... dat was mijn punt/Frustratie ook niet!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ron H,

Je geeft in een eerder bericht aan dat je dit topic nogmaals door hebt gelopen. Zou je aan kunnen geven welke beloftes er zijn gemaakt en waarom je deze situatie jammer vindt? Ik hoop je frustratie alsnog weg te kunnen nemen.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Niels bedankt voor je reactie
Wat mijn betreft lees het eens door, maar ik ben er klaar mee.
Groetjes Ron
Mag ik het voorzeggen @Ron H ? 😂
Reputatie 7
Badge +6
Doe eens gek..... doe je haar los😎
Je hebt een contractuele naamswijziging aangevraagd, dat leek juist maar toen kreeg je een mailtje en die was gericht aan de oude naam. En dat terwijl het bevestigd was dat het was aangepast.

Onderstaand dus..
Helaas...... gisteren mail ontvangen van jullie, maar met de oude naam😞...??

(Niet dit account)
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Ik snap je frustratie wel, je was onder de indruk dat het nu anders zou zijn. Mijn excuses voor die verwarring, dat was even onduidelijk. Niet handig, natuurlijk. Of formuleer ik je frustratie zo niet voldoende?

Groetjes,
Jihane

Reageer