.

Beantwoord

Kan ik mijn naam wijzigen?


Ik wil graag mijn naam veranderd hebben. Mijn roepnaam is Margré. Wil iemand dit voor mij veranderen?
icon

Beste antwoord door Jihane 26 May 2017, 17:15

Bekijk originele reactie

42 reacties

Volgens mij wil je een andere gebruikersnaam anders zou je aankloppen bij de gemeente. 🙂

Geef maar alvast aan wat je wilt dat het wordt. Een moderator pikt je topic op en zal het mucho grando in orde maken.
Reputatie 7
Badge +7
Of wil je je naam op je contract aangepast hebben?
Owhja dat kan ook, geef ff aan waar het om gaat. Een moderator kan dan gericht reageren
Op deze pagina staat precies wat je moet doen.

@Friesian,

Een naamswijziging, zoals een achternaam, doe je bij Justis van het ministerie van veiligheid. 😛
Ge hebt helemaal gelijk dude. :D

https://www.justis.nl/producten/naamswijziging/voornaamswijziging/index.aspx
Reputatie 7
Badge +10
Hi Margré,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik ben blij dat je even aan de bel trekt hierover! Aangezien je Forumnaam 'Margré' is, denk ik niet dat je dat wilt wijzigen 😉 Gaat het om je voornaam op je contract? Die kan alleen overeenkomen met wat er op je identificatiebewijs staat. Als het goed is, is dat nu al het geval. Wat staat er op je ID?

Ik wil je verder nog wel een klein geheim vertellen. We zijn al een tijdje aan het kijken naar of het mogelijk is om je roepnaam op Mijn Simyo aan te passen. Je contract blijft dan hetzelfde, maar als je inlogt (en in je e-mails en dergelijke) zie je dan je roepnaam. Ideaal! Ik kan je vertellen dat dit binnen de komende maand ingevoerd zal worden. Denk je dat dat een oplossing zal zijn?

@ Friesian, Wimj12 en Ray, dank voor alle reacties haha :D

Groetjes,
Jihane

Hi Magré,


Het is bijna weekend;) 🙂, Jihane is al heel errug voortvarend en verandert de naam Margré in Magré

Zou het niet om de forumnaam gaan? "Ik zou het echt niet weten", en jij Jihane? 🆒:)
😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Haha, je hebt gelijk, oeps! Ik heb het meteen aangepast 🙂 Scherp, dankjewel!

Groetjes,
Jihane
Ik merk dat er veel antwoord wordt gegeven. Het gaat om de voornaam op mijn contract. Die wilde ik veranderd hebben. Ik begrijp dat deze alleen kan overeenkomen met wat er op mijn identificatiebewijs staat.

Je reikt een oplossing aan die over een maand kan ingaan. Dan wil ik daar graag gebruik van maken. Laat je me dat weten tegen die tijd?

groet,
Margré
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Margré,

Op dit moment wordt deze mogelijkheid ontwikkeld en we verwachten dit over 1 maand aan te kunnen bieden. Houd er rekening mee dat dit ook nog iets langer kan duren als er in de testfase nog wat hobbels worden gevonden. Maak je geen zorgen dit gaat zeker geen half jaar duren maar het kan wel uitgesteld worden met een week of 2. Natuurlijk laten we het aan je weten zodra het zover is :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Angela,

Kun je mijn ook informeren als het zover is, alvast bedankt.

Gr,
Ron
Badge +7
Hoi Ron H,

Natuurlijk kunnen we dat! We zetten wel een update hierover in dit topic. Is dat goed?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +6
Ja prima dank je wel
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron H,

Natuurlijk 🙂 Graag gedaan.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
Hoi al iets bekend hier over?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ron!

Goede vraag 🙂 We zijn ermee bezig en het staat hoog op de to-do list. Het is nog niet uitgevoerd, maar dat zal echt heel gauw gebeuren.

Zoals beloofd: je wordt op de hoogte gehouden.

Groetjes,
Jihane
Badge +1
Ik zit met hetzelfde. Nu staat er EC als naam op mijn Simyo. Zou dit graag veranderd zien in mijn naam ipv mijn initialen. Erik dus.

Erik
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Erik,

Goed dat je dit even laat weten! Op dit moment kunnen wij dit nog niet wijzigen, maar zodra het mogelijk is laten wij het in deze topic weten met de bijbehorende instructies.

Vind je dat een goed idee?

Groetjes,
Asma
Badge +1
Tuurlijk, goed idee.
Wat ik wel vreemd vind. 3 maand geleden waren ze druk bezig dit aan te passen en zou dit nog ongeveer een maand duren. Nu kan het blijkbaar nog steeds niet.

Erik
Reputatie 7
Badge +6
Vandaar mijn vraagje tussendoor!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Mijn excuses voor die vertraging! Maar geloof me, het zit eraan te komen. En snel ook.

Nog eventjes geduld.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
???.....Of ben ik ongeduldig😃 na dik twee maanden verder te zijn.
Nee hoor Ron, je bent niet ongeduldig. Maar als Jihane zegt snel, dan verwacht je uiteraard dat er net als bij Peter Pan, Tinkelbel met elfenstof strooit. ☺
Reputatie 6
Badge +5
Hi Allemaal,

Ik heb net even overlegd, er is een manier om je naam op Mijn Simyo aan te passen! Dit moet dan wel via de Mijn Simyo app. Als je onder je profiel je profielnaam wijzigt, dan zal deze wijziging ook zichtbaar zijn in Mijn Simyo. En Ron, je bent zeker niet ongeduldig geweest ;)

Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Niels het is gelukt hoor, dus bij de eerst volgende correspondentie via Bijvoorbeeld mail Wordt deze naam vermeld?

Gaat overigens niet om dit account.
Groet Ron

Reageer