.

Beantwoord

Kan geen internetbundel aanvragen.

  • 24 May 2013
  • 5 reacties
  • 395 Bekeken

Al een aantal maal heb ik geprobeerd een internetbundel toe te voegen aan mijn huidige bel/sms bundel. Elke keer als ik op abonnement aanpassen klik krijg ik een pagina met daarop de melding "Oeps kan niet worden weergegeven" error 500. Is mijn bundel nu aangepast of niet?
icon

Beste antwoord door Alex 24 May 2013, 15:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jeremy,

Ik heb je aansluiting bekeken. We hebben nog geen wijziging doorgekregen. Zou je het eens met een andere internet browser kunnen proberen? En kan je me dan laten weten of het dan wel werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Ik heb het al met Firefox en Google Chrome geprobeerd, werkt bij allebei niet. Heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en er is mij geadviseerd het op 1 juni nog eens te proberen.

Groetjes,

Jeremy
Badge +6
Hoi Alex,

Ik heb het al met Firefox en Google Chrome geprobeerd, werkt bij allebei niet. Heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en er is mij geadviseerd het op 1 juni nog eens te proberen.

Groetjes,

Jeremy


Hoi Jermey,

Graag verneem ik van je of het je gelukt is op 1 juni om de internetbundel te activeren.
Hoi Natascha,

Vandaag is het gelukt om een internetbundel aan te vragen, ik heb dit vandaag gedaan omdat mijn telefoon morgen geleverd wordt. Ik heb hiervoor Firefox gebruikt.

Groetjes,

Jeremy
Badge +8
Hoi Natascha,

Vandaag is het gelukt om een internetbundel aan te vragen, ik heb dit vandaag gedaan omdat mijn telefoon morgen geleverd wordt. Ik heb hiervoor Firefox gebruikt.

Groetjes,

Jeremy


Hoi Jeremy,

Ik zie het. Je bundel is meteen aangegaan.
Nog wel even de optie "Internet op je mobiel" aanzetten op Mijn Simyo, als je wilt gaan internetten. :)

Bedankt dat je het even hebt laten weten.

Groetjes,
Charlene

Reageer