.

Beantwoord

Is het mogelijk mijn belhistorie te downloaden?

  • 22 November 2018
  • 4 reacties
  • 1690 Bekeken

Badge
is het mogelijk in mijn logbestanden op te zoeken en te downloaden
  • het aantal keren dat ik contact heb gezocht met 1 persoon
  • Hoe vaak dit contact wel / niet tot stand is gekomen
  • Hoe vaak deze persoon contact heeft gehad met mij
  • Hoe vaak dit contact wel / niet tot stand is gekomen.
icon

Beste antwoord door Kevin 23 November 2018, 10:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo heeft alleen hoe vaak jij gebeld (niet hoe vaak diegene jou belde) heb met iemand en er daadwerkelijk verbinding is geweest met iets (voicemail) of iemand (die persoon).
Niet tot stand gekomen houd Simyo sowieso niet bij.
Inkomende gesprekken (behalve als jij ervoor moet betalen om het gesprek te ontvangen in bijvoorbeeld zone 2, 3 en 4) worden niet bijgehouden.

Ik denk niet dat Simyo je hierin dus kan helpen. Als klant kan ik dit echter niet met 100% zekerheid zeggen. Een moderator zal je vraag binnen 1 werkdag ook nog beantwoorden.
Badge
kun je dan wel aangeven hoe ik te weten kom hoe vaak ik bel en er daadwerkelijk verbinding is geweest met ofwel de voicemail ofwel een persoon? ik wil dit graag kunnen downloaden naar mijn computer
Reputatie 7
Badge +9
Heb je prepaid of sim-only?

Bij sim-only kun je op de facturen zien wie je precies hebt gebeld. Daarvoor kun je ze als downloaden en in de PDF vind je onder de kop "Specificatie verbruikskosten" precies met welke telefoonnummer jij hebt gebeld.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi emerentiavanvroenhoven,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Groentjuh ook al heeft aangegeven, kunnen wij alleen inzien wanneer jij gebeld hebt naar een nummer en er vervolgens ook verbinding is geweest met de persoon of anders met de voicemail. Pas dan zal dit worden geregistreerd op het netwerk en zal het dus op je factuur terug te vinden zijn. Inkomend verkeer of niet opgenomen pogingen zijn helaas dus voor ons sowieso niet te achterhalen.

Op Mijn Simyo kun je je facturen downloaden waarop je dus in ieder geval een deel van deze gegevens kunt achterhalen. Deze specificatie kun je tot een half jaar geleden terugvinden. Langer dan 6 maanden mogen wij deze gegevens namelijk niet bewaren wegens de privacywet.

Je kunt natuurlijk ook in je gespreksgeschiedenis van je toestel alle gesprekken terugvinden. Het is alleen even de vraag hoe ver dit terug gaat. Wanneer je dit leegt of bijvoorbeeld een nieuwe telefoon neemt dan gaat dit helaas ook verloren.

Hopelijk is het nu duidelijk. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je natuurlijk gewoon reageren!

In ieder geval een hele fijne dag!

@Groentjuh, dankjewel voor het antwoorden!

Groetjes,

Kevin

Reageer