.

Beantwoord

internet bundel gaat al in januari in ipv februari

  • 25 January 2014
  • 7 reacties
  • 1157 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Beste Simyo,

Ik heb net mijn bundel aangepast naar een 100 sms/bel en 500 MB internet bundel voor 15 euro. 
Hiervoor had alleen een bel/sms bundel voor 9 euro. 
Nu staat er echter dat de 500 MB internet al bij de bundel voor januari erbij zijn gekomen en dat ik dus voor januari 19 euro moet betalen ipv 9. 
Ik wil graag vanaf begin februari de internet bundel en niet vanaf januari. Hoe moet ik dat dan aanpassen?

Met vriendelijke groet,

Aniek
icon

Beste antwoord door Charlene 28 January 2014, 14:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Aniek,

Wanneer je al een bundel hebt, gaat de wijziging die je vóór de 25e van de maand doet, per de 1e van de maand erop in.
Wanneer je nog geen bundel hebt, zoals in jouw geval had je nog geen internetbundel, dan gaat deze wijziging per direct in, zoals ook staat vermeld onder "Wanneer gaat een aanpassing in?" 🙂.

Ik zie dat je de internetbundel nu weer uit hebt gezet, dit zal per 1-2 gebeuren, je hebt het stukje van de Internetbundel 500 voor deze maand dus nog wel.
Ik raad je aan op 1-2 de Internetbundel 500 weer aan te zetten, deze wijziging zal dan ook weer per direct ingaan. Voor 1-2 zal niet lukken, omdat je maar eenmaal per maand je bundels kan wijzigen.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge
Beste Kim,

Dankjewel voor het antwoord. Je hebt mijn vraag deels beantwoord. Ik moet nu wel betalen voor die 4 dagen internet terwijl ik er nu geen gebruik van kan maken.
Bovendien stond er dat mijn bundel gewijzigd zou worden vanaf het begin van de volgende maand, in dit geval februari, en er stond niet duidelijk aangegeven dat dit per onderdeel van de bundel geldt en niet voor het gehele abbonement. Ik dacht dat mijn gehele bundel gewijzigd zou worden begin februari.

Ik hoop dat u ervoor kan zorgen dat ik niet voor de MBs hoef te betalen deze maand, want ik maak er geen gebruik van. Of anders nog, ik kan er geen gebruik van maken. 

Met vriendelijke groet,

Aniek 
Badge +8
Beste Kim,

Dankjewel voor het antwoord. Je hebt mijn vraag deels beantwoord. Ik moet nu wel betalen voor die 4 dagen internet terwijl ik er nu geen gebruik van kan maken.
Bovendien stond er dat mijn bundel gewijzigd zou worden vanaf het begin van de volgende maand, in dit geval februari, en er stond niet duidelijk aangegeven dat dit per onderdeel van de bundel geldt en niet voor het gehele abbonement. Ik dacht dat mijn gehele bundel gewijzigd zou worden begin februari.

Ik hoop dat u ervoor kan zorgen dat ik niet voor de MBs hoef te betalen deze maand, want ik maak er geen gebruik van. Of anders nog, ik kan er geen gebruik van maken. 

Met vriendelijke groet,

Aniek 


Hoi Aniek,

Als je kijkt bij het blauwe blokje; wanneer gaat mijn wijziging in, dan staat daar wel dat als je nog geen internetbundel hebt, deze meteen ingaat. Jammer dat je dat niet hebt gezien. Ik ga kijken of we dat duidelijker kunnen maken. We willen iemand namelijk ook niet verplichten om zonder bundel te internetten, als die wel halverwege de maand een ander toestel heeft, waar die mogelijkheid op bestaat.
Je bundels staan los van elkaar. Je kunt ze los van elkaar wijzigen, of hetzelfde laten. Je internetbundel kan ook weer uit, de belbundel niet. Dit voor de toekomst :)
De optie Internet op je Mobiel staat bij jou nu uit. Dan kun je dus geen gebruik maken van de bundel. Op 1-2-2014 kun je die optie, en de bundel weer aanzetten op Mijn Simyo. Dan kijk ik of er daadwerkelijk geen verbruik is geweest, en dan crediteer ik de kosten die je in januari voor de internetbundel hebt gemaakt. Is dat een goede deal?

Groetjes,
Charlene
Badge
Beste Charlene,

De kosten van mijn internetbundel zijn toch in rekening gebracht op de factuur van Januari, ondanks dat ik geen gebruik heb gemaakt van mijn bundel. Zou je deze dus alsnog kunnen crediteren?

Met vriendelijke groet,

Aniek Brand
Badge +8
Beste Charlene,

De kosten van mijn internetbundel zijn toch in rekening gebracht op de factuur van Januari, ondanks dat ik geen gebruik heb gemaakt van mijn bundel. Zou je deze dus alsnog kunnen crediteren?

Met vriendelijke groet,

Aniek Brand


Hoi Aniek,

Ja, ik had geen reactie meer gehad op mijn voorstel. Dus ik heb ook geen actie meer ondernomen.
Nu begrijp ik dat je graag van mijn aanbod gebruik wilde maken.
Ik haal die kosten dus van je volgende factuur af.
Groetjes, Charlene

P.s. Ik zie dat je de optie internet op je Mobiel niet terug aan hebt gezet. Als die uit blijft, kun je geen gebruik maken van de bundel, die je sinds 4-2-2014 wel weer hebt aangezet.
Badge
Sorry dat ik niet eerder reageerde. Ik zou graag gebruik maken van dat aanbod. 
Hoe zorg ik ervoor dat ik de incasso tegenhou deze maand? 
Ik snapte al niet waarom 3G het nog steeds niet deed. Ik ga het aanzetten! Bedankt. 

Groetjes
Reputatie 5
Badge +11
Sorry dat ik niet eerder reageerde. Ik zou graag gebruik maken van dat aanbod. 
Hoe zorg ik ervoor dat ik de incasso tegenhou deze maand? 
Ik snapte al niet waarom 3G het nog steeds niet deed. Ik ga het aanzetten! Bedankt. 

Groetjes


Hoi Aniek,

Charlene heeft de kosten gecrediteerd op de factuur van februari. Die zie je volgende maand terug. Wil je daarom het incasso tegenhouden? Dat hoef je dus niet te doen 😉 Deze maand betaal je €2 teveel, volgende maand betaal je die minder.

Reageer