.

Vraag

inlogprobleem

  • 22 March 2012
  • 16 reacties
  • 1818 Bekeken

Badge
ik heb vandaag en gisteren ingelogt om te kijken naar mijn rekening en dan staat er boven in welkom mijn naam en telnr maar als ik dan op mijn simyo druk krijg ik eror te zien doe ik iets fout ? doe het nl voor de eerste keer

16 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste mariannedezwart,

Welkom op het Simyo forum!
Graag vernemen we welke internetbrowser je gebruikt en welke foutmelding je ontvangt. Tevens verzoeken wij je het inloggen ook met een andere browser te proberen.

Groetjes,

Manisha
Dit gebeurt met elke grote browser. Ik ondervind dit ook in zowel Internet Explorer 9, Google Chrome, Firefox en Opera. Dit gebeurt bij alle Simyo gebruikers die ik ken. Dit komt voor sinds 3 april.
De foutmelding is als volgt:
Error 500: Internal server error
De pagina die je opvraagt kan niet worden getoond.
Er is een bericht gestuurd naar de administrator.
Zie bijlage voor screenshot.
Graag hoor ik wat op korte termijn hier aan gedaan wordt.
Reputatie 2
Badge +4
Beste MarchingHome,

Wij verzoeken je om de geschiedenis/cookies (bij de opties van je internetbrowser) van je computer te verwijderen en hierna opnieuw in te loggen op de persoonlijke pagina.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Beste Manisha,

Dat heb ik geprobeerd nu. Na het opnieuw opstarten van m'n browser werkt het nog steeds niet.
Hebben jullie als moderators hier zelf geen last van?
Overigens kan je wel weer bij je informatie wanneer je na de error op "overzicht" klikt.
Ik heb hetzelfde probleem
Maakt niet uit waar of op welke pc ik inlog ik kom niet bij mijn gegevens
Ik vind dit een zeer slechte zaak en baal enorm
Ik hoop dat het probleem op zeer korte termijn word verholpen
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum dolly76,

Het inloggen op 'mijn Simyo' zou gewoon moeten werken. Zojuist getest met mijn eigen account. Hebben jullie de cookies al verwijderd?

Groetjes,

Alex
Badge
Ook hier heb ik probleem met inloggen...
Reputatie 2
Badge +4
Beste Yibsel,

Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag wat er precies misgaat als je wilt inloggen op de persoonlijke pagina.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Manisha
Badge
Nu kan ik wel weer inloggen het blijkt dat opgelost is.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Yibsel,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Helaas is het nog niet opgelost.
Ik krijg deze melding:
Error 500: Internal server error
De pagina die je opvraagt kan niet worden getoond.

Er is een bericht gestuurd naar de administrator.

Dit betreft het eerste tabblad met het overzicht van de gegevens, ander gegevens zoals de verbruik tab kan ik wel openen.

Wij hebben meerdere simyo prepay kaarten/accounds bij de een kan ik wel normaal inloggen en bij de andere krijg ik bovenstaande vermelding.
Waarschijnlijk toch een probleem op de server.
Reputatie 5
Badge +10
Is het mogelijk dat je met de betreffende aansluitingen een tijd was ingelogd en niets had gedaan?
Beste Alex,

Nee want ik kon inloggen de eerste keer en heb beltegoed opgewaardeerd en daarna was alleen de eerste tab niet meer te bereiken en kreeg ik de melding zoals in mijn vorige bericht.
Dat was dus allemaal kort op elkaar.
Wij hebben 4 simyo prepay kaarten in huis en op mijn eigen inlog ging het wel goed maar op die van mijn vrouw niet.

Nu zag ik ook dat er € 10,00 teveel afgeschreven is van mijn rekening.
Er stond +/- € 6,30 beltegoed op, ik heb dat met € 10,00 opgewaardeerd, vandaag is er voor de internet maandbundel nogmaals € 10,00 geincaseerd en het beltegoed staat nu op € - 3,84. Dat betekend dus dat er € 10,00 verdwenen is. Dit betreft nr: 06xx696436 S.M.A. Nagel- van Leeuwen.
Kan dit ook gecorigeerd worden?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Bouke,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Volgens ons systeem heeft de Klantenservice inmiddels €20,00 laten toevoegen aan het beltegoed van de betreffende aansluiting. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
TIP: Als je meerdere accounts bij Simyo hebt, verwijder dan cookies voordat je een ander account in gaat.
Dit is enorm makkelijk als gebruik maakt van zgn "private-browsing" (privenavigatie) modus van je web browser. Zodra je het window sluit, verwijdert hij zelf alle cookies, wachtwoorden, geschiedenis en cache. Je begint dus iedere keer met een geheel "schone lei".
  • internet explorer: ctrl-shirt-P
  • firefox: ctrl-shirt-P
  • chrome: ctrl-shift-N
Meer info: http://support.mozilla.org/nl/kb/Priv%C3%A9navigatie
Badge +1
Meer informatie over 'private browsing' of te wel privenavigatie via de Nederlandse site kassenaar.com

Reageer