.

Beantwoord

Inloggen Mijn Simyo met meerdere nummers

  • 27 February 2013
  • 20 reacties
  • 1623 Bekeken

Na een maal te zijn ingelogd met mijn Simyo telefoonnummer 1, is het niet meer mogelijk in te logggen met mijn Simyo telefoonnummer 2
Blijkbaar zorgt een cooky ervoor dat bij klikken op "ïnloggen mijn Simyo" direct naar de account van  telefoonnummer 1 wordt gesprongen.
Ook uitloggen helpt niet. Er is, voor zover ik zie, geen mogelijkheid het inlogscherm te krijgen waarop een nieuw (mijn telefoonnummer2) kan worden ingevoerd om deze account  te bereiken.

Dus samengevat: Hoe kun je beide accounts bereiken als je er twee hebt? 

Mogelijk oplossing: Na het -automatisch inloggen op account 1, klikken op uitloggen. Hierna moet het hoofd inlogscherm verschijnen waarbij dus ook een nieuw telefoonnummer kan worden ingevoerd.

Tijdelijk oplossing : kill het cookie en sta gebruik cookies niet meer toe.

Of weet iemand een betere oplossing?
icon

Beste antwoord door Wayne 6 March 2013, 17:59

Bekijk originele reactie

20 reacties

Hier hetzelfde, 2 nummers in gebruik maar ik kan maar met 1 inloggen.
ik ken het probleem ook. Maar kan wel uitloggen van tel.nr 1 en ook tel.nr 2 intoetsen, maar niet inloggen, hij geeft dan aan: verkeerd wachtwoord of verkeerd emailadres. Wachtwoord heb ik nieuwe aangevraagd, maar dan doet ie het ook niet en email adres dat is inderdaad voor beide nummers hetzelfde. Dus ik ben benieuwd hoe dit anders kan.
Reputatie 2
Badge +1
Hey SpeoDeo, bella en Bert Jan,

Zouden jullie de cookies in jullie webbrowser kunnen verwijderen en controleren of dit het probleem verhelpt?
Reputatie 4
Badge +8
Korting is leuk!
Badge +6
Hoi SpeoDeo, Bella en Bert Jan,

Is het probleem met het inloggen verholpen nadat jullie de coockies hebben verwijderd?
[quote]Hoi SpeoDeo, Bella en Bert Jan,

Is het probleem met het inloggen verholpen nadat jullie de coockies hebben verwijderd?
[/QUOTE

ik weet niet hoe en waar ik de coockies moet verwijderen. Want er wordt nu juist gevraagd om de coockiesn te accepteren. dus ik weet niet wat ik nu moet doen. dus probleem is nog niet verholpen.
Reputatie 7
Zodra je de simyo pagina hebt weggeklikt, kun je via de browser-/internetinstellingen o.a. de cookies en geschiedenis verwijderen. Als je dan weer opnieuw inlogt (en ja, en de cookies weer accepteert) kun je een (ander) nummer raadplegen.

Een google-opdracht wil ook helpen hoor. Zoek maar eens op cookies verwijderen met de browser die door jou wordt gebruikt.
nee, het lukt niet op deze manier. Ik kan zelfs niet eens meer in mijn Simyo bij uitschakelen van de coockies, ondanks coockies accepteren!
Dus ik heb de coockies weer ingeschakeld in de browser en kon toen wel weer in Simyo. Maar probleem van twee nummers nog niet opgelost
Reputatie 7
Je moet de browser afsluiten en dan via de internetinstellingen de browsergeschiedenis en alle opgeslagen cookies verwijderen (en dan weer cookies accepteren als je weer een internetsessie opstart.......:p).

Nu moet je weer kunnen inloggen op je Mijn Simyo met je andere nummer.

NB Het is sowieso raadzaam om zo nu en dan je internetsporen even te wissen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bert Jan,

Heeft de geboden oplossing van RicoK geholpen?

Groetjes,

Alex
Je moet de browser afsluiten en dan via de internetinstellingen de browsergeschiedenis en alle opgeslagen cookies verwijderen (en dan weer cookies accepteren als je weer een internetsessie opstart.......:p).

Nu moet je weer kunnen inloggen op je Mijn Simyo met je andere nummer.

NB Het is sowieso raadzaam om zo nu en dan je internetsporen even te wissen.


opnieuw alle handelingen uitgevoerd zoals boven beschreven, maar ik kan nog steeds simyo voor mijn 2e nummer niet openen. en nu krijg ik een rekening van simyo,wat hoog is en ik kan nu niet zien waar dit door komt, want het is nl niet mogelijk. Ik baal hier zo gigantisch van dat het niet mogelijk is dat 2e nummer in mijn simyo te openen. Is het een mogelijkheid om dat 2e nummer te koppelen aan een ander email adres?Is het probleem dan verholpen?
Reputatie 3
Badge +9
Beste Bert Jan,

Als je je eerste nummer wel in de browser kan bekijken, dan lijkt dit op een fout of storing in de website.
Je zou voor de zekerheid even een andere browser kunnen proberen.
Ik heb een andere browser geprobeerd en dat gaat ook niet dan verschijnt alleen mijn welkom Bert en mijn data verkeer van het 1e nummer.
opnieuw een ander wachtwoord aangevraagd voor het 2e nummer, maar dan geeft ie aan: OEPS!  kan niet inloggen als ik dan naar mijn simyo ga.

het 1e nummer kan ik dus wel bekijken.
heeft het er mee te maken dat ik 2 nummers heb op hetzelfde email adres maar het 2e nummer is wel van mijn partner dus een andere naam.
Badge +8
ik ken het probleem ook. Maar kan wel uitloggen van tel.nr 1 en ook tel.nr 2 intoetsen, maar niet inloggen, hij geeft dan aan: verkeerd wachtwoord of verkeerd emailadres. Wachtwoord heb ik nieuwe aangevraagd, maar dan doet ie het ook niet en email adres dat is inderdaad voor beide nummers hetzelfde. Dus ik ben benieuwd hoe dit anders kan.
[QUOTE=Bert Jan;33019][quote]Hoi SpeoDeo, Bella en Bert Jan,

Is het probleem met het inloggen verholpen nadat jullie de coockies hebben verwijderd?
[/QUOTE

ik weet niet hoe en waar ik de coockies moet verwijderen. Want er wordt nu juist gevraagd om de coockiesn te accepteren. dus ik weet niet wat ik nu moet doen. dus probleem is nog niet verholpen.[/quote]

nee, het lukt niet op deze manier. Ik kan zelfs niet eens meer in mijn Simyo bij uitschakelen van de coockies, ondanks coockies accepteren!
Dus ik heb de coockies weer ingeschakeld in de browser en kon toen wel weer in Simyo. Maar probleem van twee nummers nog niet opgelost


opnieuw alle handelingen uitgevoerd zoals boven beschreven, maar ik kan nog steeds simyo voor mijn 2e nummer niet openen. en nu krijg ik een rekening van simyo,wat hoog is en ik kan nu niet zien waar dit door komt, want het is nl niet mogelijk. Ik baal hier zo gigantisch van dat het niet mogelijk is dat 2e nummer in mijn simyo te openen. Is het een mogelijkheid om dat 2e nummer te koppelen aan een ander email adres?Is het probleem dan verholpen?
Ik heb een andere browser geprobeerd en dat gaat ook niet dan verschijnt alleen mijn welkom Bert en mijn data verkeer van het 1e nummer.
opnieuw een ander wachtwoord aangevraagd voor het 2e nummer, maar dan geeft ie aan: OEPS! kan niet inloggen als ik dan naar mijn simyo ga.

het 1e nummer kan ik dus wel bekijken.
heeft het er mee te maken dat ik 2 nummers heb op hetzelfde email adres maar het 2e nummer is wel van mijn partner dus een andere naam.

Hoi Bert Jan,

Het emailadres van de twee aansluitingen kan rustig hetzelfde blijven. Dat heeft geen invloed op het inloggen of de wachtwoorden.
Het is makkelijker om je te helpen, als jij precies kunt vertellen wat je ziet op het scherm, dus ik ga proberen om telefonisch contact met je op te nemen. Ik probeer het rond 17:30 even, ok?

Groetjes,

Charlene
Reputatie 4
Badge +8
En? Al iets bekend?
Ik heb met mijn 4 aansluitingen i.i.g. geen in-/uitlogproblemen.
Badge +8
En? Al iets bekend?
Ik heb met mijn 4 aansluitingen i.i.g. geen in-/uitlogproblemen.


Hoi Koorelle,

Ik kreeg Bert aan de lijn gisteren, maar hij zat lekker in de zon (logisch :))
Ik heb afgesproken dat ik hem vanmiddag bel, dan gaan we samen kijken wat er mis gaat.

Ik laat het hier nog weten, hoor.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Koorelle,

Ik kreeg Bert aan de lijn gisteren, maar hij zat lekker in de zon (logisch :))
Ik heb afgesproken dat ik hem vanmiddag bel, dan gaan we samen kijken wat er mis gaat.

Ik laat het hier nog weten, hoor.

Groetjes,
Charlene


Ik heb Bert Jan vrijdag gesproken, en toen lukte het inloggen toch.
Soms doet mijn stem alleen al wonderen ;)

Groetjes,
Charlene
waarschijnlijk lag het toch aan de cookies instellingen en bleek naderhand dat ik dat niet voledig had afgesloten, dat heb ik nu alsnog wel gedaan in de instellingen in de browser en vanaf nu is het goed. dus dank voor de hulp, het is gelukt.
Charlene, je zou voor mij nog nagaan of we de ongewilde internetkosten zouden kunnen verhalen. Ik vrees de maand mei nog, want ook toen heeft de telefoon waarschijnlijk elke dag open gestaan omdat ik er pas in mei achterkom dat er iets niet klopt. en omdat wij niet de toegang hadden tot mijnsimyo en niet eerder konden detecteren dat er iets buitengewoons aan de gang was. Ik hoop met goed bericht van je te horen, want het is buiten ons om gebeurd en dat kunnen jullie ook zien als je naar het overzicht kijkt. ( rare tijden van internetsessies)

wat ik me alleen nog afvraag: Waarom signaleren jullie als bedrijf dit niet eerder en maken ons ( jullie klanten) daarop attent. Jullie kunnen zien dat er geen internet abo is gemaakt en dan zien jullie toch ook ( of niet) dat er ineens wel gebruik wordt gemaakt van internet???????????????
in ons telefonisch contact zeg je dat het nu is geblokkeerd, maar waarom doen jullie dat dan niet bij iedereen standaard die geen internet abo heeft en pas nu, nu er veel kosten zijn gemaakt?? 
groeten Bert Jan
Badge +8
Charlene, je zou voor mij nog nagaan of we de ongewilde internetkosten zouden kunnen verhalen. Ik vrees de maand mei nog, want ook toen heeft de telefoon waarschijnlijk elke dag open gestaan omdat ik er pas in mei achterkom dat er iets niet klopt. en omdat wij niet de toegang hadden tot mijnsimyo en niet eerder konden detecteren dat er iets buitengewoons aan de gang was. Ik hoop met goed bericht van je te horen, want het is buiten ons om gebeurd en dat kunnen jullie ook zien als je naar het overzicht kijkt. ( rare tijden van internetsessies)

wat ik me alleen nog afvraag: Waarom signaleren jullie als bedrijf dit niet eerder en maken ons ( jullie klanten) daarop attent. Jullie kunnen zien dat er geen internet abo is gemaakt en dan zien jullie toch ook ( of niet) dat er ineens wel gebruik wordt gemaakt van internet???????????????
in ons telefonisch contact zeg je dat het nu is geblokkeerd, maar waarom doen jullie dat dan niet bij iedereen standaard die geen internet abo heeft en pas nu, nu er veel kosten zijn gemaakt?? 
groeten Bert Jan


Hoi Bert Jan,

Ik ben daar nog mee bezig. Ik zou je daarover mailen.
Het punt is, dat de optie "Internet op je mobiel" zoals bij al onze aansluitingen vanaf het begin heeft aangestaan. Als die optie aanstaat, en je hebt geen bundel, dan kan je toestel gebruik maken van internet. Zonder bundel betaal je daar een Pay as you go tarief voor. We waarschuwen alle klanten daar ook voor op verschillende momenten.
Toen mijn collega van jou een email ontving waar over onverwacht hoge kosten werd gesproken, heeft deze collega heel pro-actief de optie voor jullie uitgezet op 5-6-2013. In mei is er voor €26,94 gebruik gemaakt van internet. Dus dat is niet zoveel geweest als in april.
Waarom het toestel van Frans ineens gebruik is gaan maken van internet op het netwerk, weet ik niet. Wellicht is hij een ander toestel gaan gebruiken, heeft hij zijn toestel ge-update of is er iets anders aan de instellingen veranderd. Helaas mogen wij niet registreren wat er precies is bezocht of ge-up- of download, ivm de privacywet. Wij krijgen alleen de hoeveelheden data door, en wanneer ze zijn gebruikt. het verbruik heeft echter wel plaatsgevonden, en moeten we dus in rekening brengen.
Dit had eigenlijk al veel eerder kunnen gebeuren.

We zijn op dit moment wel bezig om een waarschuwingssysteem te ontwikkelen, wanneer mensen internet gebruiken zonder bundel. Maar op dit moment waarschuwen we op verschillende momenten in het bestelproces wel al dat de optie aanstaat en je dus gebruik kunt maken van internet.
Ook is er het systeem van hoogverbruik: Wanneer op een aansluiting meer dan €75 op een dag of €250 per week wordt verbruikt, wordt de aansluiting automatisch geblokkeerd. Voor sommige mensen is dat veel te vroeg, andere halen dat net niet. We moeten die grens ergens trekken. Frans zijn verbruik zat daar dus helaas nog onder.

Hebben jullie iets kunnen bedenken, waardoor het verbruik ineens is ontstaan? Heeft hij pas sinds kort een smartphone misschien?

Groetjes,
Charlene

Reageer