Hallo,
Ik ben pas overgegaan op Simyo prepaid met nummerbehoud.
Nadat mijn eigennummer was overgezet kon ik niet meer via de Simyo app inloggen.
Niet via de inlogcode alsmede mijn wachtwoord.
Nu heb ik na nieuwe wachtwoord aanvraag mijn wachtwoord opnieuw ingesteld maar kan nog steeds niet
via de Simyo app inloggen. Ik kan op de webpagina wel normaal inloggen.
De app heb ik opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.
Wat kan ik nog doen om dit op te lossen?
Gerard.
Bladzijde 1 / 1
Het is inmiddels opgelost, zag in een andere topic dat ik mijn account in de app moest verwijderen en opnieuw aanmaken. Dit was de oplossing.
Gerard.
Gerard.
Hoi GeMiFSL,
Wat leuk dat je klant van ons bent geworden. En van harte welkom op het Forum!
Ik ben blij om te zien dat je de oplossing al binnen vijf minuten hebt gevonden. Dat is de kracht van het Forum. :D
Alvast veel bel-plezier toegewenst met je nieuwe simkaart!
Groetjes,
Asma
Wat leuk dat je klant van ons bent geworden. En van harte welkom op het Forum!
Ik ben blij om te zien dat je de oplossing al binnen vijf minuten hebt gevonden. Dat is de kracht van het Forum. :D
Alvast veel bel-plezier toegewenst met je nieuwe simkaart!
Groetjes,
Asma
Hallo Asma,
Dank voor je welkom :$
De antwoorden zijn altijd aanwezig hè, je moet ze alleen weten te vinden.:8 En inderdaad, daar heb je de forum voor.
Groeten,
Gerard.
Dank voor je welkom :$
De antwoorden zijn altijd aanwezig hè, je moet ze alleen weten te vinden.:8 En inderdaad, daar heb je de forum voor.
Groeten,
Gerard.
Hoi GeMiFSL,
Graag gedaan! :D
Groetjes,
Asma
Graag gedaan! :D
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.