Skip to main content

Beste Simyo, 

 

Als ikde app open dan krijg in een push-melding, in die melding staat dat ik de app moet updaten. Maar als in in de google play store kijk dan is er helemaal geen update aanwezig voor 'Mijn Simyo'. Ik vind dit heel gek.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Groeten Tuan

He Tuan.033,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Het is inderdaad bekend dat dit vandaag een probleem was, als het goed zou je nu wel de update kunnen installeren! Laat je het me weten?

 

Groetjes,

Daisy


Beste  Daisy, 

 

Ik heb de Simyo app verwijderd en ik heb nu geen problemen meer. Bedankt voor uw hulp.

Groeten Tuan

 


Hoi Tuan, 

 

Goed om te horen dat het probleem is verholpen! 

Ik zal je bedankje doorgeven. ;)

 

Groetjes,

Tessanne


Reageer