.

Beantwoord

ik ben mijn 5 cijferige code vergeten. Wat moet ik nu doen?

  • 16 February 2016
  • 7 reacties
  • 1565 Bekeken

Ik moest op de simyo app een ww instellen en nu heb ik hem ingevuld maar ik weet niet meer wat het is en als ik het ww wil wijzigen moet ik eerst de oude opgeven en die weet ik niet meer
icon

Beste antwoord door Tiury 17 February 2016, 10:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Er staat vul je wachtwoord in, dan vul ik mijn wachtwoord in waarmee ik normaal kan inloggen op de app, krijg ik te zien dat ik het verkeerde wachtwoord heb ingevuld
Kan.niet meer inloggen met mijn 5 cijferge inlogcode. Hoe kan.ik dit hestellen
Of je verwijderd de app...of cache legen, gegevens wissen bij applicatiebeheer.
Oke gaan we dat proberen thx:D
Reputatie 6
Badge +10
Hoi r.o.w.e.n.a_, RitaS en louisejacobs, welkom op het Simyo forum 🙂!

Zoals Friesian aangeeft kun je de app even opnieuw installeren, maar dat is niet de eenvoudigste optie. Je kunt namelijk in het inlogscherm op 'Aanpassen' klikken, vervolgens het account verwijderen door op het kruisje te klikken en vervolgens weer een account in te stellen. De telefoon zou dan meteen jouw nieuwe pincode weer moeten accepteren 🙂.

Laten jullie me weten of het is gelukt?

Groetjes, Tiury
Nee werkt niet app verwijderd en opnieuw en dan inloggen met wachtwoord en daarna met inlogcode werkt niet de 5 cijferige weet niet wat het is
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louisejacobs,

Je geeft aan dat je de app hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt. Ik wil je vragen om het volgende te proberen.

Je opent de app en klikt rechts boven in op 'Aanpassen'. Hierna verschijnt er een kruisje bij jouw account. Hier klik je op. Daarna kun je helemaal opnieuw jouw gegevens invoeren en daarna een pincode. Lukt het zo wel? Hiervoor verwijder je de app dus niet?

Groetjes,
Angela

Reageer