.

Beantwoord

Hoe zet ik de schermbeveiliging op mijn Samsung uit?

• 8 July 2016
  • 3 reacties
  • 10529 Bekeken

Ik ben sinds kort overgegaan Sim Only prepaid met nummer behoud. Mijn toestel is Samsung SII Versie 4.1.2. Alles heeft goed gewerkt tot ik Mijn Simyo app installeerde. Het toestel had ik met een pin beveiligd en dit werkte eerst goed. Echter toen ik de Simyo app had geopend kreeg ik van jullie een wacht woord met 8 tekens.Nu moet ik bij het openen van het scherm telkens dat moetlijke wacht woord in geven om te kunnen bellen, appen enz. Dit is niet te doen.Hoe krijg ik dit weer zo dat ik weer direct met de startknop alles kan doen zonder eerst jullie wacht woord in te geven?

Gr. Dick
icon

Beste antwoord door Sean 9 July 2016, 12:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Dick Old,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig dat je telkens een moeilijk wachtwoord moet invoeren voordat je je telefoon kunt gebruiken. Het kan inderdaad voorkomen dat een Android telefoon om een pincode/ patroon vraagt na het installeren van de Mijn Simyo App.

Je kunt de schermbeveiliging uitzetten via Apps >Instellingen >Beveiliging >Aanmeldgegevens wissen. Ga vervolgens naar Instellingen >Vergrendelscherm >Schermbeveiliging en kies de gewenste optie.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Hi, Sean,
Ik heb het voor elkaar. Mijn telefoon kan ik weer met de oude pin gebruiken.
Hartelijk dank voor je oplossing.
Groeten
Dick Old.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Dick Old.

Graag gedaan 😃 Hartstikke fijn dat het is gelukt!

Laat je het weten als ik nog iets anders voor je kan doen?

Groetjes,
Sean

Reageer