.

Beantwoord

Hoe verander ik mijn e-mailadres op Mijn Simyo?

  • 22 July 2016
  • 3 reacties
  • 304 Bekeken

Hoi, mijn broertje wilde inloggen op Mijn Simyo, maar hij is zijn wachtwoord kwijt. Nu is zijn emailadres verandert en dus kan hij zichzelf geen nieuw wachtwoord toesturen of dit emailadres veranderen... HELP
icon

Beste antwoord door Jihane 22 July 2016, 18:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Een helpdesk medewerker zal denk ik wel -wanneer je broertje ze opbelt- middels wat controlevragen kunnen bepalen of hij inderdaad degene is die hij zegt dat hij is, en op die manier vanuit het systeem het wachtwoord kunnen resetten van zijn web account, en dat tijdelijke wachtwoord aan je broertje meedelen.
D.w.z.; sprekende vanuit mijn ervaring als mod/ admin van een website enige jaren geleden waar de leden konden inloggen op hun account.
Kan natuurlijk zijn dat het bij Simyo anders werkt (in dat geval heb ik niks gezegd) maar ik zou in ieder geval gewoon bellen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AmkeC98,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat fijn dat het intussen is opgelost! Ik was inderdaad nét van plan om je broertje een nieuw wachtwoord toe te sturen via SMS. Maar het is al gebeurd! Mooi! Via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens kan hij zijn e-mailadres aanpassen.

Laat je het me weten als je nog een andere vraag hebt?

@ Hans63: Dankjewel voor je reactie 😃 Behulpzaam!

Groetjes,
Jihane
Bedankt Hans63. We hebben vanmorgen de klantenservice gebeld en zij hebben via de sms een nieuw wachtwoord toegestuurd. Het emailadres hebben we gelijk aangepast en het probleem is dus verholpen. Thanks!

Reageer