Skip to main content

.

Hoi, mijn broertje wilde inloggen op Mijn Simyo, maar hij is zijn wachtwoord kwijt. Nu is zijn emailadres verandert en dus kan hij zichzelf geen nieuw wachtwoord toesturen of dit emailadres veranderen... HELP
Een helpdesk medewerker zal denk ik wel -wanneer je broertje ze opbelt- middels wat controlevragen kunnen bepalen of hij inderdaad degene is die hij zegt dat hij is, en op die manier vanuit het systeem het wachtwoord kunnen resetten van zijn web account, en dat tijdelijke wachtwoord aan je broertje meedelen.

D.w.z.; sprekende vanuit mijn ervaring als mod/ admin van een website enige jaren geleden waar de leden konden inloggen op hun account.

Kan natuurlijk zijn dat het bij Simyo anders werkt (in dat geval heb ik niks gezegd) maar ik zou in ieder geval gewoon bellen.
Bedankt Hans63. We hebben vanmorgen de klantenservice gebeld en zij hebben via de sms een nieuw wachtwoord toegestuurd. Het emailadres hebben we gelijk aangepast en het probleem is dus verholpen. Thanks!
Hoi AmkeC98,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat fijn dat het intussen is opgelost! Ik was inderdaad nét van plan om je broertje een nieuw wachtwoord toe te sturen via SMS. Maar het is al gebeurd! Mooi! Via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens kan hij zijn e-mailadres aanpassen.



Laat je het me weten als je nog een andere vraag hebt?



@ Hans63: Dankjewel voor je reactie 😃 Behulpzaam!



Groetjes,

Jihane

Reageer