.

Beantwoord

Hoe vaak wordt het verbruik bijgewerkt?

  • 18 July 2018
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Hoe vaak wordt het verbruik bijgewerkt? Als ik nu namelijk bij mijn simyo kijk dan is het gisteren voor het laatst terwijl er daarna nog verbruik is geweest.
icon

Beste antwoord door Els 19 July 2018, 10:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Debbyz1977,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Ik snap dat je graag wilt weten hoe dit zit.

Op Mijn Simyo kun je altijd het laatst gemeten verbruik zien. Dit verbruik wordt niet 'real time' weergeven, dit heeft te maken met een aantal omstandigheden:

Zo wordt het verbruik bijgewerkt op het moment waarop je voor het laatst een uitgaand gesprek hebt gehad, een sms hebt verstuurd of data hebt gebruikt. Het verbruik wordt aangepast zodra we dit binnen krijgen vanuit het netwerk, daar zit wat vertraging in. Ben je in het buitenland? Dan krijgen wij het verbruik met extra vertraging binnen, omdat we moeten wachten op lokale providers.

Ik zie dat je internetverbruik gisteravond voor het laatst is bijgewerkt. Kan het zijn dat je sinds die tijd niet meer gebeld hebt of internet hebt gebruikt via het mobiele netwerk?

Groetjes,
Els
Hoi Els,

Bedankt voor je reactie. Het kaartje wordt gebruikt in het gps horloge van mijn dochter. Het internetverbruik kan kloppen, maar zij heeft mij wel nog gebeld met het horloge 2 dagen geleden en dat verbruik is er nog niet afgegaan. We zijn op dit moment gewoon in Nederland.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Debby,

Ah, wat gek dat dat telefoongesprek nog niet doorgevoerd was! De vertraging is maar een paar uur, behalve als je in het buitenland bent. Ik heb wel de aansluiting erbij gepakt en ik zie een gesprek terug op 17 juli en een gesprek op 19 juli. Is één van de twee gesprekken het gesprek waar je op doelt? 🙂

Ik zie verder dat je verbruik bijgewerkt is tot gisternacht.

Heb je hier nog andere vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Bedankt voor je reactie. Het is nu wel bijgewerkt zie ik. Ik bedoelde inderdaad 1 van die 2 gesprekken. Dankjewel!
Reputatie 6
Badge +4
Hi Debbyz1977,

Mooi dat je de gesprekken nu wel kunt terugzien in Mijn Simyo. Namens Jihane graag gedaan! 🙂

Groetjes,
Thomas

Reageer