.

Beantwoord

Hoe registreren voor mijn Simyo

  • 15 June 2013
  • 14 reacties
  • 4772 Bekeken

Badge
Hoi beste mensen,

Ik heb 3 prepaid-tegoeden (voor 3 verschillende GSM's), één is er onlangs als 3e bijgekomen. Voor prepaid-tegoed 1 + 2 heb ik mij reeds laten registreren, ieder tegoed op een andere naam (mijn echtgenote en ikzelf). Hoe kan ik mij laten registreren voor "Mijn Simyo" voor dat 3e prepaid-beltegoed, zodat ik de instellingen voor deze GSM kan instellen/Wijzigen? Ik ben bij voorbaat dankbaar voor iedere suggestie/advies, dat ik op dit Forum kan krijgen.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)W
Weert
icon

Beste antwoord door Natascha 17 June 2013, 11:14

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb 3 aansluitingen (.:p) onder mijn eigen naam. Ik geloof dat 5 de max. is. Dus, in uw geval zal het geen enkel probleem zijn om de derde aansluiting ook weer onder uw eigen naam te registreren. Inloggen in "Mijn Simyo" doet u immers met uw telefoonnummers. Alleen even niet in de war raken...🆒;)
Badge
Hoi De Leon,

Bedankt voor jouw reactie, maar ik denk dat je mijn vraag niet goed hebt begrepen. Mijn probleem is, dat ik m.b.t. mijn nieuw prepaid-tegoed niets kan instellen op de Site van "Mijn Simyo" Zoals ik al eerder schreef: het betreft mijn laatste (3e) prepaid-tergoed. Voor Beltegoed 1 + 2 heb ik reeds een account aangemaakt en daarvan kan ik ook wijzigingen aanbrengen. Met dat laatste prepaid-tegoed lukt dat niet, ik kan mij hiervoor immers niet registreren. Of wel? maar dan zie ik niet, hoe ik dat kan doen. Zou jij mij dus de wijze van registreren voor dat 3e prepaid-beltegoed willen uitlleggen s.v.p. ?

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
Reputatie 7
Badge +9
Hoi De Leon,

Bedankt voor jouw reactie, maar ik denk dat je mijn vraag niet goed hebt begrepen. 

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert


Of het probleem is niet zo duidelijk. Kan ook natuurlijk.:p
Wat ik niet zo goed begrijp idd is wat u bedoelt met "voor beltegoed 1 + 2 heb ik reeds een account aangemaakt." 😕
Even terug naar de basis. U hebt drie mobieltjes, 3 simkaarten en 3 telefoonnummers? 
Badge
Ja, Inderdaad De Leon, ik heb 3 mobieltjes. Wellicht begrijp ik de registreer- en inlog procedure niet goed en dan is het inderdaad moeilijk om het probleem duidelijk te krijgen. Met het telefoonnummer van GSM 1+2 kan ik inloggen door het bijbehorende GSM-nummer en het wachtwoord in te geven. Met het 3e telefoonnummer kan ik dat niet. Hoe krijg ik het voor elkaar, dat ik ook kan inloggen met het nummer van mijn 3e GSM en zodoende gegevens te kunnen wijzigen, zoals: Internet aan- of uitzetten?

Groetjes,C
Cor Jansen (truus22)
Weert
Reputatie 7
Badge +9
Is die 3e simkaart al geactiveerd? 
Badge
Ja, mijn 3e Simkaart is geactiveerd......
Reputatie 7
Badge +9
In principe zou u dan met dat nummer van die 3e simkaart en het door u bedachte wachtwoord in moeten kunnen loggen in die 3e account. Waarom lukt dat niet? Wat voor melding krijgt u?
Badge
Voordat ik kan inloggen, zal ik mij tocht eerst moeten registreren, om tijdens de registratie een zelf bedacht ww te genereren. Ik zie niet waar ik zo'n registratie kan doen. Daar begint het probleem dus.....
Reputatie 7
Badge +9
U zegt dat u de 3e simkaart  al hebt geactiveerd? Tijdens die activatie hebt u ingelogd met dat 06 nummer en wachtwoord.

http://www.simyo.nl/activeren/

Ik begrijp dan ook niet zo goed wat u bedoelt met eerst weer registreren. Het is niet anders dan bij de eerste twee simkaarten.
Badge +6
Hoi beste mensen,

Ik heb 3 prepaid-tegoeden (voor 3 verschillende GSM's), één is er onlangs als 3e bijgekomen. Voor prepaid-tegoed 1 + 2 heb ik mij reeds laten registreren, ieder tegoed op een andere naam (mijn echtgenote en ikzelf). Hoe kan ik mij laten registreren voor "Mijn Simyo" voor dat 3e prepaid-beltegoed, zodat ik de instellingen voor deze GSM kan instellen/Wijzigen? Ik ben bij voorbaat dankbaar voor iedere suggestie/advies, dat ik op dit Forum kan krijgen.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)W
Weert


Hoi Chmjansen,

Na het plaatsen van de bestelling heb je een welkomst e-mail gekregen met het telefoonnummer en wachtwoord.
Je hoeft je niet opnieuw te registreren voor mijn simyo dit is al gebeurd tijdens het plaatsen van de bestelling.
De prepaid simkaart is al actief bij ontvangst en hoeft niet geactiveerd te worden zoals de simkaart voor een abonnement.

@ De Leon bedankt voor het meedenken.
Ik zit met dezelfde vraag en hoop dat de medewerkers inmiddels de vraag begrijpen. Ik heb 1 sim only abonnement met een account op mijn simyo om mijn instellingen te beheren. Ik heb onlangs ook een 2e bundel aangeschaft, nu een pre paid, in een andere telfoon en met een ander telefoonnummer. Ik kan ook nergens vinden hoe ik voor de dit nieuwe prepaid telefoonnummer iets kan vinden om een nieuw account hiervoor aan te maken (of te registreren als je het zo moet noemen) zodat ik ook van mijn prepaid telefoon de instellingen en het verbruik kan beheren. Ergens heb ik gelezen dat ik dan eerst moet inloggen met mijn 1e ( sim only) account, dan weer moet uitloggen en vervolgens zou er dan ergens een + teken in een rondje moeten verschijnen zodat je een nieuw account kunt aanmaken.. Dat scherm met die + tekens verschijnen nooit. Hoe moet ik het dus voor er elkaar krijgen om de instellingen van mijn pre paid telefoon account te kunnen beheren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Iny,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een Prepaid simkaart hebt aangeschaft 😃 Je hoeft geen nieuw account aan te maken hiervoor. Als je op de website inlogt met je Prepaid telefoonnummer en het wachtwoord dat je hebt gekregen daarbij, dan kom je bij die Prepaid-instellingen terecht.

Wil je inloggen op de App? Dan kun je uitloggen op je oude aansluiting zodat je weer in kunt inloggen. Je ziet dan een plusje verschijnen. Als je hierop klikt, kun je met een andere aansluiting inloggen. Zie je geen plusje? Dan raad ik je aan om de App te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Het zou dan namelijk kunnen dat je een erg verouderde versie van de App op je toestel hebt staan.

Laat je me weten of je er zo uitkomt?

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane
Het inloggen op mijn desktop computer lukt, maar de app gaat niet goed. Ik heb 2 windowphones, 1 met een sim only en dat werkt allemaal prima en nu deze nieuwe, ook een windowphone maar met een prepaid kaart en bewust een ander telefoonnummer. Nu kan ik daar, na jouw aanwijzigingen, in de app op de telefoon komen, maar vervolgens krijg ik te zien: Let op. Je bundels zijn nog niet actief. Dat gebeurt nadat je nummerbehoud is uitgevoerd. ik wil dus helemaal geen nummerbehoud en er zijn ook 2 verschillende nummers actief nu. En het moeten dus ook 2 verschillende nummers blijven. De prepaid telefoon gebruik ik voor mijn werk. (zelf aangeschaft, niet van de baas gekregen, die doet daar niet aan)
Ik kom dus nu niet verder om deze app op mijn prepaid telefoon te kunnen gebruiken.
Als ik je een PB kan sturen, kan ik het duidelijker maken om welke 2 telfoonnummers het gaat.
Groet. Iny
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Iny,

Ik ben blij dat het inloggen allemaal gelukt is! Wil je mij een privébericht sturen met de telefoonnummers? Dan kan ik je via die weg preciezer helpen 🙂

Komt goed hoor. We lossen dit samen gewoon op.

Groetjes,
Jihane

Reageer