.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een nieuw nummer op korte termijn?

  • 12 September 2020
  • 2 reacties
  • 275 Bekeken

Goedemiddag 

 

Ik zou graag een nieuw nummer willen is dit mogelijk op kort  termijn.

 

En hoe moet ik dit aanpakken?

Met vriendelijke groet,

Sara

icon

Beste antwoord door Tessanne 13 September 2020, 10:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Sara,

Welkom op het Simyo Forum!

Je hebt het goed aangepakt, want ik kan namelijk een nieuw nummer voor jou regelen! :grin:

 

Wel moet je met een paar dingen rekening houden als je een nieuw nummer wilt: 

  • Er zijn €5,- administraitekosten verbonden aan het krijgen van een nieuw nummer. 
  • Zodra je akkoord gaat met die €5,- administratiekosten, kan ik een nieuw nummer voor je aanvragen. Dit nummer zal direct ingaan. 
  • Je moet zelf al je contacten waarschuwen en jouw nummer wijzigen waar dat nodig is. 

 

Als je je van de bovenstaande punten bewust bent en je wilt nog steeds zo snel mogelijk een nieuw nummer, dan mag je mij een privéberichtje sturen zodat ik nog wat gegevens met je kan doornemen ter controle. Daarna krijg je van mij een mailtje met daar in jouw nieuwe nummer. Met dit nummer log je dan ook in op jouw Mijn Simyo account (met hetzelfde wachtwoord). Het kan zijn dat je eerst je oude gegevens uit de app even moet verwijderen omdat het inloggen anders niet lukt. 

 

Overigens blijft alles aan jouw aansluiting verder hetzelfde (ook de pin- en pukcode) en je mag gewoon dezelfde simkaart blijven gebruiken. 

 

Ik zie jouw reactie graag tegemoet! Heb je nog vragen? Stel ze gerust. 

 

Groetjes,

Tessanne 


 

@Sara-hmd14 

Denk er ook aan om je Whatsapp account te wijzigen. Dus zou ik als advies geven. Raadpleeg ook de FAQ daarvoor.

https://faq.whatsapp.com/android/account-and-profile/how-to-change-your-phone-number/

Reageer