.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn nummer op telefoonboek.nl registreren?


Reputatie 1
Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties
Ik las op Telefoonboek.nl dat je niet zelf je 06 nummer kunt opgeven voor registratie in het boek zodat je voor iedereen traceerbaar bent via het web. Dit zou Simyo moeten doen. Ik kan echter niet vinden waar ik me hiervoor kan aanmelden.
Ik hoor het graag.
🌹 Judith
icon

Beste antwoord door Els 12 June 2018, 11:49

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi
Ga in mijn simyo naar instellingen vervolgens naar persoonlijke gegevens en dan bij nummer vermelding kun je dit wijzigen.
Reputatie 1
Badge +1
Beste Ron, waarschijnlijk heb ik dit toch al eerder gedaan want alles stond ingevuld. Maar 'Bevestigen' staat in grijs dus dat kan ik niet aanklikken. Ik kom echter niet voor in de elektronische telefoongids.
Reputatie 7
Badge +6
Oké dan.... een moderator gaat je verder helpen normaal gesproken binnen 24 uur.
Groetjes Ron
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Judith!

Leuk je weer op het forum te zien. Heel begrijpelijk dat je gewoon vindbaar wilt zijn!

Geen zorgen, ik ga dit voor je oplossen. Binnen ongeveer vijf werkdagen zal deze registratie ook in de telefoongids worden aangepast. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Ron H, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Els
Reputatie 1
Badge +1
Beste Els,

het is nog niet gelukt. Ik ben nog steeds onvindbaar.
Ik hoor het graag ...

Met groet van Judith
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Judith,

Oei, wat ontzettend onhandig dat je nog niet te vinden bent! Ik heb het ook even voor je nagekeken, maar kan je nog niet vinden in de telefoongids online.

Zojuist heb ik het nogmaals doorgezet naar de afdeling die dit voor je kan aanzetten. Ook zie ik dat je het zelf kunt regelen met een verificatie-code op Telefoongids.nl. Meer hierover lees je op deze pagina, werkt dat wel?

Groetjes,
Els
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Els, het schijnt allemaal erg moeilijk te zijn. Na drie pogingen is dit nog altijd niet gelukt.
Ik hou nog even vol.
Ze mailden dat ze er wel even tijd voor nodig hebben.

Hoe langer het duurt hoe enthousiaster ik ervan word. 😋
Reputatie 6
Badge +5
Hi Judith,

Nog even afwachten dus! Dan lange wachten kan natuurlijk frustrerend zijn, maar het kan inderdaad ook voor enthousiasme zorgen 🙂 Wat voor melding krijg je als je je via de link van Els probeert aan te melden? In ieder geval heeft zij het nogmaals aan mijn collega's doorgegeven. Het lijkt mij dat je binnenkort gewoon in het telefoonboek staat. Laat je het ons horen als je meer weet?

Groetjes,
Niels
Reputatie 1
Badge +1
Ja oké Niels ik laat het wel even weten.
Reputatie 4
Badge +3
Dat is goed! We horen het graag van je Judith!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer