.

Beantwoord

Hoe kan ik een extra account toevoegen?

  • 26 March 2016
  • 4 reacties
  • 473 Bekeken

Hoe kan ik inloggen met een tweede - nieuwe simkaart? Dus met een ander telefoonnummer
icon

Beste antwoord door Angela 28 March 2016, 13:41

Bekijk originele reactie

4 reacties

Deze stresskip heeft het antwoord inmiddels gevonden toen ze alles RUSTIG heeft bekeken, dus een antwoord is niet meer nodig!:D
Fijne Pasen allemaal verder...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arianne Onneweer,

Welkom op het Simyo Forum.

Altijd goed om je vragen op ons forum te komen stellen. Helemaal mooi om te zien dat je het antwoord zelf ondertussen hebt gevonden! Ik geeft hier nog wel even de optie aan, zodat andere forumleden eventueel ook een antwoord kunnen vinden :)

Als je wilt inloggen met een 2e telefoonnummer, kun je via onze website simpelweg uitloggen en opnieuw inloggen. Je krijgt nieuwe inloggegevens via een e-mail van ons.

Wil je een 2e account via de app toevoegen? Dan zal je ook even uit moeten loggen. Hierna kun je op een 'extra rondje' klikken. Hier staat een 'plus' in waarmee je dus een extra account kunt toevoegen.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan ben je uiteraard welkom op ons forum 🙂 Fijne Paasdagen!

Groetjes,
Angela
Het is mij nog steeds niet gelukt om een 2e simkaart toe te voegen. M'n telefoonnummer en/of emailadres wordt niet geaccepteerd. Hoe moet ik in vredesnaam m'n simkaart opwaarderen, wanneer het telefoonnummer niet geaccepteerd wordt 🤔 ? En waarom is er niet een extra telefoonnummer toe te voegen binnen "Mijn Simyo"? Dat zou toch de kortste klap zijn? Uitloggen en opnieuw met het andere nummer inloggen werkt niet. Zeer frustrerend 😠
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Lillith13,

Wat onhandig dat het nog niet is gelukt, ik snap dat je alles graag goed ingesteld wilt hebben.

Als je alleen gebruikt maakt van Mijn Simyo via de browser, kun je helaas geen tweede telefoonnummer aan één account hangen. Elk Mijn Simyo account hoort namelijk bij één nummer. Hiervoor zou je dus steeds eerst moeten uitloggen om vervolgens met je tweede nummer in te loggen.

Wel onhandig dat je steeds een foutmelding krijgt als je wilt inloggen. Ik kan je voor de zekerheid per sms of per e-mail een tijdelijk nieuw wachtwoord toesturen voor het tweede account. Zo kun je deze in onze app toevoegen als tweede account, of inloggen op Mijn Simyo via de browser. Kun je mij in een privébericht het nummer toesturen waar het om gaat? Zo weet ik zeker voor welk account ik je het wachtwoord kan toesturen. Geef je dan in je berichtje ook aan op welke manier je het tijdelijke wachtwoord wilt ontvangen (sms of e-mail)? :)

Groetjes,
Els

Reageer