.

Beantwoord

Hoe kan ik de schermbeveiliging verwijderen?

  • 17 February 2016
  • 5 reacties
  • 1961 Bekeken

Sinds de simyo app update staat er een schermbeveiliging met code op mijn alcatel pop c5 die ik niet kan verwijderen. Graag u hulp
icon

Beste antwoord door Sean 17 February 2016, 14:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jantina12,

Ten eerste welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat het niet lukt om de schermbeveiliging te verwijderen.

Je kunt de schermbeveiliging op je telefoon uitzetten via: Instellingen > Beveiliging > Schermbeveiliging > Geen. Of door ‘automatische schermbeveiliging’ op ‘nooit’ te zetten.

Mocht dit niet lukken kun je de app beheer verwijderen. Dit doe je via Instellingen > Beveiliging > Referenties wissen/aanmeldgegevens wissen.

Dit laatste kan er wel voor zorgen dat de App minder goed functioneert.

Laat je weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Helaas, alle stappen gevolgd zelfs na verwijdering van de simyo app nog steeds schermbeveiliging
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jantina12,

Jammer dat de stappen niet gewerkt hebben! Heb je dit geprobeerd na het verwijderen van de app of ervoor? Als dit ervoor is geweest, dan wil ik je vragen om het nog eens door te nemen nu je de app verwijderd hebt. Houd je ons weer op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Bij instellingen >beveiliging>schermbeveiliging word er om de 5 cijferige pincode gevraagd, nadat ik die ingevoerd had kreeg ik de optie > geen. Opnieuw opstarten en het probleem is gelukkig verdwenen. Bedankt
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jantina,

Fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt! Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

Groetjes,
Sean

Reageer