.

Beantwoord

Hoe kan ik de profielnamen in de Mijn Simyo App veranderen?



Toon eerste bericht

91 reacties

Reputatie 7
Badge +6

En zit er inmiddels al een beetje schot in simyo?☺️

Reputatie 7

@Ron H +1.

Toevallig moest ik er gisteren (ook) weer eens aan denken en ging ik het eens checken, maar nog altijd kan ik alleen een profielfoto wijzigen, maar geen naam.

@Daisy @Bas @Tessanne Zit er al schot in?

 

Reputatie 7
Badge +6

En?

Reputatie 7

@Ron H +1 (maar weer..)

@Simyo Natuurlijk het is niet prettig om geen goed nieuws te brengen, maar we worden wel graag op de hoogte gehouden. En, daarnaast, ik verval wel in herhalingen, de mogelijheid was er wel, maar op eens, met een update van de app, was deze mogelijkheid eruit gehaald. Het is toch gewoon een kwestie van (her)programmeren van de app en de code van de situatie van wanneer het nog wel kon weer terug zetten? Wellicht denk ik te simpel….

Er is wel eens gezegd, dat het de schuld is van Apple, maar dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen….

Reputatie 7
Badge +6

Hoi mannen,

 

Ik heb dit toevallig laatst nagevraagd en het zou weer moeten werken. Ik begrijp nu dat het in ieder geval bij jullie (nog steeds) niet werkt?

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@Daisy Neen, het werkt nog altijd niet! Ik heb de laatste versie van de Mijn Simyo app met de laatste iOS versie. 

Nog altijd kan ik als ik op het potloodje van bewerken klik alleen maar een profielfoto uploaden. Nog altijd kan niet de profielnaam worden gewijzigd.

:sweat::sweat:

Reputatie 7
Badge +6

Hier exact hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +9

Hier exact hetzelfde.

Hier ook.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Mannen, 

 

Hè wat vervelend! Ik heb nu opnieuw een zeer dringend verzoek ingediend om hier naar te kijken. 

Het is dat we niet naar kantoor kunnen anders stond ik daar nu naast het bureau te wachten tot ze het probleem opgelost hadden. :rolling_eyes:

 

Bedankt voor jullie geduld! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht @Tessanne, we houden de moed erin :neutral_face: .

Hi Mannen, 

 

Hè wat vervelend! Ik heb nu opnieuw een zeer dringend verzoek ingediend om hier naar te kijken. 

Het is dat we niet naar kantoor kunnen anders stond ik daar nu naast het bureau te wachten tot ze het probleem opgelost hadden. :rolling_eyes:

 

Bedankt voor jullie geduld! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Kweet ut niet zeker maar Tessanne is volgens mij een familielid van een zekere zeeman. 😉😀🙂

 

(bron, popeye.fandom.com

Reputatie 7
Badge +6

Hahahahha Friesian, dat is een hele accurate omschrijving van mijn gemoedstoestand! :joy:

Reputatie 7
Badge +6

Hi mannen! 

 

Naar aanleiding van dit topic en het gebrek aan reactie wat ik kreeg van mijn collega's heb ik me even boos moeten maken. 

Het heeft er wel toe geleid dat ik nu een direct lijntje heb met de manager van het development team. Dat betekend dat ik vanaf nu een stuk sneller kan schakelen! Hij heeft mij verteld dat de bug bekend is en dat er een ‘hotfix’ voor ingepland wordt. Als het goed is, is er dan na het testen, uiterlijk over 2 weken een nieuwe release van de app. 

 

Hopelijk is dan het probleem volledig verholpen! Fingers crossed :)

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

@Tessanne Dat is goed nieuws!! Bedankt voor deze update!! :thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +6

Goed nieuws!

 

De bug is gefixt en de update is nu beschikbaar en te downloaden! 

Yessss!:tada::grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reputatie 7

Bedankt @Tessanne!! Deze update werd lang verwacht.

Ik zag je melding van de app update al in een andere post voorbij komen, maar op dit moment is de nieuwe app nog niet beschikbaar in Apples App Store.

Reputatie 7
Badge +6

Ben benieuwd als hij beschikbaar is wat nog niet het geval is zoals Rico ook al aangeeft.

Reputatie 7
Badge +6

Oh goed dat je het zegt RicoK, daar ging ik namelijk wel vanuit. Dat ga ik nog even voor jullie checken! 

Voor Android wel, maar daar hebben @RicoK en alles andere iPhone gebruikers niks aan.. 

Reputatie 7

@Tessanne @Daisy Kan een van jullie aangeven of en wanneer de nieuwe versie kan worden gedownload uit Apple's App Store?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal, 

Ik heb hier toevallig vandaag nog een meeting over gehad met onze app developers. Vooralsnog kan ik niet zoveel zeggen over de termijn waarop dit gefixt wordt, maar we zijn in ieder geval aan het nadenken over hoe we dit het beste kunnen doen en gaan het dan oplossen!

Groetjes,
Bas

Reputatie 7

@Bas Bedankt voor je bericht, maar dit is dan wel weer een beetje jammer. Dit, omdat we blij werden gemaakt door @Tessanne, waar helaas nu op terug moet worden gekomen.

Reputatie 6
Badge +6

Ik kan er niks anders van maken Rico, ben liever eerlijk dan beleefd 😅 Weet in ieder geval dat we ermee bezig zijn en hard werken aan een oplossing!

Reputatie 7

Bedankt @Bas :grinning:! De inzet is zeker gewaardeerd hoor!

Reputatie 7
Badge +6

Sorry hoor wordt nu wel een beetje lachwekkend dit hele topic🙈

Reageer