.

Beantwoord

Hoe kan ik bellen met Simyo?

  • 29 February 2020
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Heb mail gekregen dat bel tegoed afloopt. Moet opnieuw bellen om het te behouden.

Nou kan ik bellen wat ik wil, op mijn verbruik is dat gratis. Ik bel maar mijn bedrag blijft het zelfde, handig toch. Als ik afgesloten zal worden is het wellicht handig voor andere om ook te weten hoe gratis met Simyo kunt bellen. Op een andere manier kan ik niet met Simyo in contact komen. Contact formulier werkt niet bellen naar Simyo wordt ook niet opgenomen.

icon

Beste antwoord door Ouael 1 March 2020, 11:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi!

 

Allereerst wil ik je erop wijzen dat jouw telefoonnummer nu op openbaar internet staat, je kunt het beste een andere gebruikersnaam kiezen.

 

Als je prepaid simkaart dreigt te vervallen is er alleen verbruik nodig op het netwerk om het nummer actief te houden, ik zie ook terug dat je deze maand inderdaad gebeld hebt dus jouw nummer is nu weer voor minimaal een half jaar actief!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@Daisy waarom pas jij nu even niet zijn/haar nummer aan en zet je daar bijvoorbeeld zijn/haar initialen even neer? Niet iedereen is even snel met het lezen en/of wellicht begrijpen van een antwoord. Als jij het aanpast is in ieder zijn/haar privacy weer terug.

Reputatie 4
Badge +4

Hallo E B,

 

Welkom op het forum!

Je nummer is weer een halfjaar geldig. Dus dat komt lekker uit :) Daarnaast zijn wij doordeweeks te bereiken via nummer 1200. Met het contactformulier ontvang je binnen twee dagen een bericht terug.

Vanuit privacyoverwegingen heb ik je accountnaam gewijzigd. Op deze manier kan je nummer niet misbruikt worden.

Heb je verder nog vragen? Wij staan voor je klaar 😊

 

Groetjes,

Ouael

Reageer