.

Sticky

Het centrale Simyo App topic

  • 26 April 2019
  • 8 reacties
  • 1061 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hi allemaal!

Het komt wel eens voor dat men tegen problemen stuit op de Simyo App. Vanaf nu is er een centraal topic om het daarover te hebben. Ook issues zullen gedeeld worden in dit topic, zodat het voor iedereen duidelijk is waar ze aan toe zijn.

Heb jij een probleem met de Simyo App? Dan kun je een berichtje plaatsen en de volgende vragen beantwoorden:

  • Het probleem
  • Android of iOS + welke versie
  • Merk en model toestel?
  • Heb je de laatste versie van de App?
  • In welk scherm gaat het fout? Heb je daar een screenshot bij?
  • Heb je iedere keer last van dit probleem, of af en toe?
  • Welke stappen zet je om bij het probleemscherm te komen?
  • Hoe log je in? (auto-login, vingerafdruk, 5-cijferige code of wachtwoord)
Wij zorgen er dan voor dat je zo snel én goed mogelijk geholpen wordt 🤓

Heel veel groetjes,
Jihane

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Over de widget is nog geen nieuwe update

Is er nog nieuws?

Sinds een paar maanden heb ik het volgende probleem met de app. De gegevens in de widget “verdwijnen”, en ik moet dan de app openen om te zorgen dat het verbruik weer zichtbaar wordt in de widget. De app is up-to-date. Het probleem treedt een aantal uren (3-12?) na het laatst openen van de app op, en het piepkleine ververs-knopje in de widget zelf lost het niet op.

Ik gebruik een Xiaomi Mi A2 Lite, met Android 9.0

Helaas heb ik geen screenshot op dit moment.

Ik log in met een cijfercode, maar de widget is nou juist handig omdat je dan het verbruik ziet zonder in de app in te loggen.

Een aantal mensen in mijn omgeving die ook Simyo Sim Only gebruiken hebben hetzelfde issue.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Roy Tanck,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat balen dat de widget van de app voor jou (en anderen) niet naar behoren werkt! Graag zou ik jouw probleem doorzetten naar de afdeling die gaat over de ontwikkeling van de app. Dan zijn er nog 2 vragen waarvan ik het antwoord van jou nodig heb:

  • Heb je de nieuwste versie van de app gedownload?
  • Heb je al eens geprobeerd de app helemaal te verwijderen en opnieuw te downoaden?

Zodra ik deze antwoorden heb zal ik het probleem direct doorzetten.
 

Alvast bedankt en ik hoor het graag van je!

 

Groetjes,

Tessanne 

...

  • Heb je de nieuwste versie van de app gedownload?
  • Heb je al eens geprobeerd de app helemaal te verwijderen en opnieuw te downoaden?

...

 

De app is de allerlaatste versie. Ik heb ‘m zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Over een aantal uren weet ik dus of dat helpt. Eerder heb ik al de data van de app gewist, en dat hiep in elk geval niet.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Roy Tanck,

 

Bedankt voor de info! Hopelijk kun je over een aantal uur nog een update plaatsen als je meer weet?

 

Groetjes,

Tessanne 

@TessanneHelaas is mijn widget inmiddels weer leeg.

(Na verloop van tijd verwijnt het “loading”-cirkeltje)

Reputatie 4
Badge +4

Hey Roy Tanck,

 

Dank je wel voor je update! Wat onhandig dat het nog niet werkt. Ik neem contact op met de app ontwikkelaars en ik hou je op de hoogte.

 

Groet,

Ouael

Reageer