.

Feedback Simyo app


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo gebruikers,

De Simyo app voor Android staat live. Binnenkort volgen de iOS en Windows versie. Dit topic kunnen jullie gebruiken om feedback te geven over de app. Deze informatie is voor Simyo erg waardevol en zal worden doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Groetjes,

Alex

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

106 reacties

Badge +3
Zoals Alex al aangeeft, worden de verbeterpunten verzameld in het andere topic. Dat wil niet zeggen dat ik mijn ogen van dit topic af houd. Bedankt voor je inzichten Jodokus.

Ik zal kijken of de twee traps aanmelding goed is in te passen. Mijn voorzichtige verwachting is dat dit nog niet zo makkelijk is als het lijkt. Daarnaast geef ik eerlijk aan dat op dit moment de prioriteit ligt bij uitbreiden van functionaliteit.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie feedback :)

Wellicht is het topic nog niet bij iedereen opgevallen, maar ik heb een topic aangemaakt waar we de app suggesties verzamelen om de app tijdens de volgende release te verbeteren. Het topic is hier te vinden.

Uiteraard zal ook naar de reacties uit dit topic worden gekeken, maar ik heb in dat topic een poll aangemaakt. Zo kunnen we gemakkelijker aflezen wat er volgens jullie in de volgende app moet terug komen.

Om het overzichtelijk te houden, zal ik dit topic dan ook sluiten.

Groetjes,

Alex
Ok, dat is een betere verklaring voor de huidige instelling.
Maar naar mijn bescheiden mening zal het bekijken van het verbruik veruit de hoofdfunctie zijn en blijven van deze app.
En dat dient snel en gebruiksvriendelijk te zijn.
Voor het actief aanpassen van je abo zou ik een 2-trapsbenadering kiezen.
Namelijk dat voor dat menu wel een herinvoering van je wachtwoord vereist is.
Het is maar een suggestie om gebruiksvriendelijk te zijn.
Reputatie 5
Badge +11
Veiligheid vind ik een onzinnig argument voor een alleen lezen app. Het schiet zwaar tekort in gebruiksgemak. Dat men dat niet snapt bij simyo is ongelofelijk. 

Hi Jodokus,

Op dit moment is de app inderdaad nog 'alleen lezen'. Hier zal in de toekomst wel verandering in komen. Vandaar dat dit nu al zo is ingesteld.
Veiligheid vind ik een onzinnig argument voor een alleen lezen app. Het schiet zwaar tekort in gebruiksgemak. Dat men dat niet snapt bij simyo is ongelofelijk. 
Badge +8
Your session has expired. Te gek voor woorden dat je om de haverklap opnieuw je wachtwoord moet invoeren.
Verder is deze basic app wel te pruimen. Alleen lopen de gegevens wat te vaak en te veel achter.
Bovendien is het lettertype van bijgewerkt tot: te klein uitgevoerd om goed te kunnen lezen op een smartphone


Hoi Jodokus,

De mijne kan wel een paar dagen zonder wachtwoord, hoor. Maar na een tijdje verloopt je sessie inderdaad. Dat is wel zo veilig.
De gegevens worden even vaak bijgewerkt als op Mijn Simyo.

Groetjes,
Charlene
Your session has expired. Te gek voor woorden dat je om de haverklap opnieuw je wachtwoord moet invoeren.
Verder is deze basic app wel te pruimen. Alleen lopen de gegevens wat te vaak en te veel achter.
Bovendien is het lettertype van bijgewerkt tot: te klein uitgevoerd om goed te kunnen lezen op een smartphone
Reputatie 5
Badge +11
Hi guidorobben,

Tja, helaas... Hij is er nog steeds niet... Hier staat dat latere versies wél uitkomen voor Windows phone 8

Laten we maar hopen dat die latere versie er snel gaat komen. Als ik er invloed op kon uitoefenen zou ik het doen.
Lijkt me tijd dat de windows phone app een keer beschikbaar komt. Op de homepage staat nog steeds dat hij deze zomer komt. Beetje kansloos dit.. Gooi hem dan in ieder geval in beta in de store...
Thx, Kim!   Ik ga duimen 🙂
Badge +6
Hoi Big-Opti,

Ik heb de terugkoppeling gekregen dat het op het lijstje van mogelijke verbeterpunten van de App is geplaatst.
Of het daadwerkelijk gaat gebeuren is niet zeker, maar het zal in ieder geval worden besproken als eventuele aanpassing 🙂.
Badge +6
Hoi Big-Opti,

Goed idee! Ik heb je vraag doorgezet naar de betreffende afdeling die over de Mijn Simyo app met de vraag of dit mogelijk is. Wanneer ik een terugkoppeling heb ontvangen, laat ik je dit weten 🙂.
Geachte Simyo / app dev,

Zoals jullie misschien weten dan wel niet weten kan BB10, de nieuwe Os van Blackberry, ook android apps draaien dmv een Android Player.
Met de aankomende nieuwe versie van BB10.2 krijgt deze player een update naar Android 4.2

Mijn vraag is zouden jullie de Android versie kunnen / willen omzetten naar een .bar file zodat de app ook op BB10 werkt?
Of in ieder geval een poging doen om deze te testen voor BB10. Het liefst zie ik natuurlijk een native oplossing maar in tussentijd
moet het niet al te moeilijk zijn om de app op de nieuwe BB Os te laten werken.
Dan stellen jullie ook nieuwe Blackberry gebruikers enig sinds tevereden in plaats van ons naar de website te verwijzen.

Als voorbeeld heeft bv. nu ook T-Mobile haar app in de appworld staan. Ook dit is helaas een Android port maar hij werk wel.
Denk aub ook om Blackberry gebruikers!

Bij voorbaard dank!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Tot nu toe hebben we al een hoop goede feedback van jullie ontvangen. Bedankt daarvoor. Daarom hebben we een topicgeopend waar we jullie vragen je stem achter te laten. Je kunt dus aangeven wat jij graag terug zou willen zien in de volgende versie van de Simyo app.

Groetjes,

Alex
Badge +8
Yes, let's hope so (actually the reason I registered here). :eek:

Hi yourhd,

It's possible to switch the country to NL to download the app. I don't know if it's going to be available for other countries, because it works for the Dutch Simyo accounts. And you can only have a Dutch Simyo account with a Dutch bank account.
There are other Simyo's in other countries with their apps. So it might even be less complicated to have ours exclusively in the Dutch store ;)

Regards,
Charlene
Yes, let's hope so (actually the reason I registered here). :eek:
Reputatie 7
Badge +9
Good idea - hopefully somebody from Simyo who reads this will pass this on to the app developer folks...
On the other hand, publishing an app worldwide instead of Netherlands alone is just a checkbox away for the publishers (i.e. Simyo / KPN). Perhaps in the next update?
Reputatie 7
Badge +9
It should be possible to register with the Dutch iTunes. I live in the UK but was able to create a Dutch iTunes account, allowing me to download the Simyo app.
Hi, and thanks for the great-looking (iOS) app! It seems the app is only available for users with a Dutch iTunes account - is there any reasons for this? I would love to see the app also downloadable from other iTunes stores (I am from Germany, but do have a Dutch Simyo phone number). Dank je!
Reputatie 5
Badge +10
Klopt. De Windows Phone app is er helaas nog niet. Zodra het zover is, laten we het direct weten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Hoi gert vink,

Er is nog geen windows based Simyo app. Momenteel voor Android en iOS.
Badge
Inplaats van 4 dagen elke keer opnieuw inloggen, is de login onthouden ook niet zo handig. Een pincode zoals in bankapps lijken mij beter. Hoi Nielsiejjj92, Dat vind ik een waardevolle suggestie inderdaad. Ik zal hem doorspelen, wellicht is het een mogelijkheid. Dankjewel! Groetjes, Charlene

Jullie moederbedrijf KPN heeft een app die zo werkt. Misschien kunnen jullie daar even bij spieken. Ik vond het idd een handige functie.
is die erook  al voor W8 phone?
zo ja waar op te halen?
gr. gert
Ook ik zit op de windows phone versie te wachten. Even top gear quoten: "How hard can it be".