.

Sticky

FAQ: Wat is de status van mijn bestelling?

  • 12 November 2012
  • 0 reacties
  • 13765 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Wanneer je een bestelling plaatst voor een Prepaid simkaart of een Sim Only abonnement, neemt Simyo de bestelling direct in behandeling.

Je gegevens worden gecontroleerd en het opgegeven bankrekeningnummer wordt getoetst aan het rekeningnummer dat je hebt gebruikt voor de proefbetaling.

Bij een succesvolle toetsing, wordt de bestelling uiteraard snel vervolgd. De simkaart wordt de volgende werkdag verstuurd en komt drie werkdagen na de bestelling bij je binnen. Je hoeft niet thuis te blijven; het Simyo startpakket past door de brievenbus!

Wanneer je aanvraag wordt afgewezen, sturen we je hier een e-mail over. Als de gegevens niet overeenkomen met wat wij terugkrijgen van de bank, verzoeken wij je om ons te voorzien van de juiste gegevens. Houd daarom je e-mail goed in de gaten, wanneer je de bestelling geplaatst hebt.

Bekijk hier de status van je bestelling.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.