.

Beantwoord

Error code: 1.1 en Error 500

  • 30 December 2017
  • 9 reacties
  • 1362 Bekeken

Bij het inloggen bij Mijn Simyo krijg ik telkens een foutmelding: Error code: 1.1 en bovenaan de tab staat Error 500. Ik heb geprobeerd om vanuit verschillende browsers in te loggen maar de foutmelding blijft staan.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet
icon

Beste antwoord door Ray 30 December 2017, 12:52

Bekijk originele reactie

9 reacties

Er zijn meerdere meldingen, Simyo moet dit oplossen.
Reputatie 7
Badge +9
Werkzaamheden krijg ik o.a. als melding. Misschien een oliebol vast in de server? 😆
Frans, je bent misschien in de war met het @Angela inbellen met een oliebol.😂
Het is opgelost..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tika80,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat het niet lukte om in te loggen op Mijn Simyo. Het klopt dat dit op de 30ste eventjes niet mogelijk was. Rond de middag was het probleem gelukkig verholpen en was het inloggen op de webversie van Mijn Simyo weer mogelijk.

Ik zie dat Ray je hier ook van op de hoogte heeft gehouden. Dat is fijn!

@Friesian, Franswon en Ray, super bedankt!

Groetjes,
Asma
Ik heb hetzelfde probleem
Ook mijn vrouw kan niet inloggen
en de prepaid idem dito☹️
Reputatie 7
Badge +9
Hier geen problemen met inloggen op Mijn Simyo.
Heb je met andere sites/apps ook problemen of gaat daar alles goed?
Speelt dit op de telefoon en//of op de computer?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi FroG,

Welkom op het Simyo Forum! Oh jee, dat is ook niet handig.

Ik die dat Friesian en Franswon hele goede vragen stellen! Op welke manier heb je geprobeerd om in te loggen, via de app of onze website? Mocht je problemen hebben met inloggen via de app, dan kun je altijd controleren of er wellicht een update beschikbaar is in je app store. Gaat het via de browser niet goed? Leeg dan je chache en cookies voordat je het opnieuw probeert.

Inmiddels zie ik dat je onze klantenservice hebt laten weten dat het probleem is opgelost, wat fijn! Kun je laten weten wat je anders hebt gedaan waardoor het wel lukte?

@ Friesian en Franswon, bedankt voor jullie input!

Groetjes,
Els

Reageer