.

Beantwoord

email contact met klantensevice

  • 31 October 2013
  • 4 reacties
  • 7886 Bekeken

Ik probeer al 2 dagen een email met een toegevoegd bestand te verzenden naat klantenservice@simyo.nl maar telkens krijg na 5 tot 10 uur een bericht dat de mail niet is aangekomen. heeft de klantenservice nog een ander email adres waar ik mijn bericht naar toe kan zenden?
icon

Beste antwoord door Ernst 1 November 2013, 15:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Probeer het eens zonder attachment.
Reputatie 5
Badge +11
Hi reneverhaar,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik neem aan dat je Martijn®'s tip ter harte hebt genomen, want ik zie dat je al een mail zonder bijlage hebt gestuurd een al een antwoord daarop hebt gehad.

Heb je het al met een kleinere bijlage of van een ander mailadres geprobeerd?
Reputatie 3
Badge +9
Martijn's tips zijn goud waard 😉
Badge +8
Martijn's tips zijn goud waard ;)

Ik voel een nieuw topic aankomen: Martijn®'s tips helpen je de winter door.. ;)

Lukt het inmiddels met je attachments, reneverhaar?
Anders hoor ik het graag.

Groetjes,
Charlene

Reageer