.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]


Reputatie 6
Badge +10
  • Oud-moderator
  • 5265 reacties
Dit is een vervolg op het topic over de nieuwe Simyo app. Deel 1 is hier te vinden

De vernieuwde Mijn Simyo app is vanaf nu te downloaden voor Android en iOS. Met deze versie bepaal je nog beter je eigen genoeg. Lees hieronder meer over de nieuwe app.

We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt aan de vernieuwde app. Omdat we veel nuttige feedback van jullie hebben ontvangen via het vorige feedback topic, hebben we nu versie 2.0 uitgebracht.

En op verzoek van veel Simyo bellers, is het nu ook weer mogelijk om ingelogd te blijven in de app!

Uiteraard willen de ontwikkelaars jullie bedanken voor de feedback.

Wat is er allemaal nieuw aan de Mijn Simyo app?

Sim Only versie

- De app heeft een fris design gekregen en ziet er nu hetzelfde uit als Mijn Simyo
- Inloggen met een inlogcode
- Je kunt nu ook zien of je extra kosten maakt
- Facturen betalen vanuit de app
- MB's bijkopen
- VriendenDeal is beschikbaar in de app (deel o.a. je kortingslink met anderen)

Prepaid versie

- Beltegoed opwaarderen
- Inloggen met een inlogcode

Nieuw! Versie 2.0

- De widget is terug
- Je kunt nu kiezen om ingelogd te blijven
- Wachtwoord bij bundels bijkopen en wijzigen
- Foto toevoegen aan profiel
- Uitleg voor aanmaken inlogcode

Wil je de app downloaden?

- iOS
- Android

Wil je meer informatie over de Simyo app? Kijk dan op onze Mijn Simyo app pagina.

Heb je suggesties voor ons? Of vind je de app een goede verbetering? Laat het ons in dit topic weten.

161 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat weet ik ook niet, de app bouwers zijn misschien niet dezelfde....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Scotsman,

Wat raar dat het niet lukt om de app te downloaden :S Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga deze week op onderzoek uit en voor jou uitvogelen hoe dat toch kan.

Je hoort nog van me!

Groetjes,
Jihane
Badge
Super handig werkte hij maar...na de nieuwe update start hij nu niet meer op ,het scherm blijft oranje en nijn toetsen bord komt in beeld maar voor de rest niks en ik kan dus niet kijken hoeveel beltegoed ik heb
Vorige week heb ik de apps in mijn mobiel geïnstalleerd maar inlogcode moet ik telkens invullen voordat ik mobiel wil gebruiken Ik heb weer verwijderen maar het lukt me niet. Hoewel de icon is weg maar het vereisen van inlogcode blijft eisen. Hoe kan ik het complete grondig verwijderen??
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vin Fijne,

Wat vervelend dat je niet van die inlogcode af komt! Ik heb jouw vraag zojuist beantwoord in dit topic. Wil je hier naar kijken en me laten weten of het hiermee opgelost is?

Groetjes,
Jihane
Hoi allemaal!!!

Ik gebruik de app regelmatig maar sinds een aantal dagen snapt de app mijn inlogcode niet meer...het blijft zeggen dat het fout is...terwijl ik dezelfde code nog steeds heb....Wachtwoord snapt ie daarna al helemaal niet meer...
Weet iemand wat ik kan doen???
Alvast bedankt!!!
Badge +2
Kun je met diezelfde login wel op mijn-simyo inloggen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rianne81,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen! Wat PCFreak vraagt is een goed begin: kun je wel op de computer inloggen met je inloggegevens? Als dat kan, dan raad ik je aan om je app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als je daarna je 06-nummer en wachtwoord invoert, zul je opnieuw een code moeten kiezen. Hopelijk zal het dan allemaal werken! Als niet, kun je dat terugkoppelen en gaan we gewoonweg op zoek naar een ander antwoord.

Als je niet op de computer kunt inloggen, dan kun je klikken op 'Wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd via e-mail! Hiermee kun je het dan opnieuw proberen.

Hou je me op de hoogte?

@ PCFreak, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Goedendag,

Ik gebruik de app geregeld om mijn kinderen hun verbruik te controleren. Ik ben al blij dat ik meerder nummers met de app kan observeren. Graag zou ik nog een paar verbeteringen aan de app zien.
Als ik van telefoon nummer wil wisselen moet de hele app. afgesloten worden en kan ik pas na het opnieuw opstarten van de app. op een andere afbeelding klikken.Het zou veel handiger wezen als ik gewoon uit de ene account kan en via de afbeelding en pin meteen weer in de andere account.
Ook mis ik de dagen teller in het grafiek. Vroeger in de langwerpige verbruiksgrafiek liepen ook de dagen mee.
Nu staan de resterende dagen erboven, maar moet je zelf rekenen of je verbruik nog in de pas loopt met de resterende dagen

Ook op de website mis ik de dagenteller in het grafiek, een klein blauw lijntje zou veel duidelijker wezen net zo als voorheen met de rechte verbruiksbalk.

Grt Flip
@pilf67,

Je eerste opmerking is te beantwoorden. App afsluiten is niet nodig om van account te wisselen. Simpel uitloggen is voldoende. Daarna gewenst account aanklikken en inloggen.

2e opmerking is aan Simyo.
Badge +7
Hoi Pilf67,

Welkom op het Simyo forum! :)

Bedankt voor je feedback voor onze app! Wat het betreft het wisselen van nummer op de app, daar heeft Raytje helemaal gelijk in. Als je uitlogt, kom je weer terug in het inlogscherm. Je hoeft dus niet elke keer de app af te sluiten :)

Wat betreft de dagen teller, ik heb dit doorgegeven aan de ontwikkelaar van de app. Als er meerdere mensen zijn die deze dagenteller missen, kunnen we deze altijd weer opnieuw instellen :)

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Raytje, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer