.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]



Toon eerste bericht

161 reacties

Waarom geen app gemaakt voor Windows Phone?

Er is wel een app voor Windows Phone (welke erg traag is in Windows 10 Mobile, maar die is zwaar verouderd...

@Simyo: Wanneer krijgt deze een behoorlijke update?
Jahoe! De widget is terug en werkt als vanouds (Samsung Note 3 ) ik ben heel blij.
Beste Simyo, Zouden jullie weer de balkjes willen terughalen? Was juist zo handig datje kon zien gedurende de maand hoever je tegoed op was. Nu moet ik zelf 'rekenen': 'oke, nog 8 dagen en nog 27 MB, even denken loop ik dan op schema of moet ik de mobiele data even uitzetten'. Sowieso was de vorige app prima, na de update is er eigenlijk niets verbeterd is mijn mening.. Alleen ingewikkelder, gelukkig wel weer gelijk ingelogd nu. Maar ook dat hadden we al...
Ik mis de Windows phone en of Windows 10 universele app ???

Als je het hele topic had gelezen had je mijn uitleg al gezien 😃
Waarom geen app gemaakt voor Windows Phone?

Er is wel een app voor Windows Phone (welke erg traag is in Windows 10 Mobile, maar die is zwaar verouderd...

@Simyo: Wanneer krijgt deze een behoorlijke update?


Ook voor jouw geldt, zie mijn uitleg...
Nu net de update gekregen. ..ik moet zeggen wat een flop. Dezelfde problemen als vorige versie dus zoals ik het zie is er helemaal niets veranderd. Widget zie ik niet eens. Na inloggen weer vast in orange scherm. Het werkt niet en is flut. Opnieuw installeren zoals men zei doet niks...sterker nog de telefoon een naar fabriek instellingen terug zetten haalt nog niks uit. Zet aub de ouwe terug op play store dus alleen de widget en dat betaal en bundle gedoe log je maar in op de site. Nog steeds wil de app mij de telefoon laten vergrendelen en waarom? Dat bepaal ik toch zelf wel?

Dus omdat het bij jouw niet werkt is een een flutapp? Bij mij werkt ie perfect dus zou het een top app moeten zijn.. Ligt het misschien aan je telefoon? Is die wel up to date?
Reputatie 7
Badge +9
Op mijn Samsung S5 Duos werkt de app ook prima. Voor mij dus ook 5 sterren.
Badge
Hallo
Kan op de app niet inloggen. Ben mijn code vergeten en probeer met wachtwoord in te loggen maar geeft aan dat het verkeerd ww is. Kan hier en op de site wel inloggen met mijn ww.
Heeft u een tip?
Badge
even bij de android app instellingen even de gegevens van de app wissen,
dan heb je weer een schone app
Badge +1
Ontzettend bedankt voor het terugplaatsen van de widget! Goed geluisterd naar de wensen van de klanten, daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties! Ik probeer iedereen zo overzichtelijk mogelijk antwoord te geven.

@Corvh62, Gerard Wissing & st00mwals, Raytje heeft jullie al een antwoord gegeven op deze vraag en ik kan jullie hierin geen ander antwoord geven. Als je gebruik maakt van een Sim Only in combinatie met een Windows Phone, kun je de oude versie van de app downloaden. Helaas staat er verder geen update gepland voor deze app. Sorry!

@Radar, je moet inderdaad uitloggen als je wilt switchen naar een ander account. Hier hoef je niet de hele app voor af te sluiten. Als je ingelogd bent, kun je rechts bovenin klikken op het rondje van je account. Hierna kun je kiezen voor ‘uitloggen’. Je komt vervolgens in het overzicht van alle accounts. Je klikt het account aan wat je nodig hebt, en logt weer in.

Het makkelijkste is om een code aan te maken. Zo log je snel en makkelijk in zonder steeds het wachtwoord in te moeten voeren :)

@Ceesdegroot & Albertien, bedankt voor je feedback! Ik zorg dat het bij de juiste persoon terecht komt!

@Cne, bedankt voor het meedenken! We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons een bericht te sturen met je ideeën. Natuurlijk ga ik dit ook doorgeven en wie weet kunnen we hier in de toekomst iets mee doen :)

@Kees P, bedankt voor de tip! Dit kan zeker handig zijn voor klanten die de update nog niet automatisch binnen hebben gekregen. Wij zijn zelf ook blij met het feit dat de widget terug is!

@A.Vink, wat vervelend om te zien dat de app niet werkt! Heb je de nieuwste versie van de app al gedownload? Hier zit de widget is. Als je deze nog niet hebt, dan raad ik je aan om deze update uit te voeren. In onze 1e reactie op dit topic, staat een FAQ. Hierin leggen we uit waarom jij dit oranje scherm krijgt en hoe je dit kunt oplossen. Heb je dit gelezen en heb je hier iets aan?

@Erik-Jan, dat zien we wel eens vaker gebeuren! Als je uitgelogd bent en klikt op ‘aanpassen’, krijg je een kruisje te zien bij jouw account. Hiermee verwijder je het account binnen de app. Als je hem opnieuw toevoegt, moet je netjes kunnen inloggen met je eigen wachtwoord. Wil je dit proberen?

@Burddie, Franswon & Wijbro, yes! Luisteren doen we zeker. Zonder jullie feedback kunnen we niet verbeteren. Bedankt hiervoor!

@Raytje, ik kan je niet vaak genoeg bedanken voor je hulp in dit topic!

Groetjes,
Angela
Voor de widget ook weer even aan het spelen geweest met paint, ook is hier weer simpel het deel van de maand in te zetten met een verbruik lijntje.
Zie onderstaand voorbeeld.
Is het nu niet mogelijk om deze simpele toevoeging aan het programma te doen ?
Ik zie niet echt in wat het voordeel van dat lijntje is. Je ziet die oranje balk steeds kleiner worden naarmate het verbruik en daarnaast staat ook precies hoeveel MB je nog over hebt van de bundel. Ik kan aan die getekende lijntjes ook niet zien wat het doel ervan is.
Wanneer komt er een nieuwe versie voor mijn Windows telefoon?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi cieraadje, blader dit topic eens door, het antwoord staat er meerdere malen en ook de reden.
Ik zie niet echt in wat het voordeel van dat lijntje is. Je ziet die oranje balk steeds kleiner worden naarmate het verbruik en daarnaast staat ook precies hoeveel MB je nog over hebt van de bundel. Ik kan aan die getekende lijntjes ook niet zien wat het doel ervan is.

Hierdoor kan je zien of je aan het einde van de maand goed uit komt. (oranje balkje voor het lijntje niets aan de hand)
Oranje balkje na het lijntje moet je wat rustiger aan doen om aan het einde goed uit te komen.

Je kan het ook gaan uitrekenen, maar daar ben ik te lui voor
Helaas, nieuwe app is niet te downloaden voor mijn ouder model toestel. De oude versie kan ik er ook niet meer opzetten, dus nu online mijn verbruik bekijken. Werkt omslachtig, jammer.
Helaas, nieuwe app is niet te downloaden voor mijn ouder model toestel. De oude versie kan ik er ook niet meer opzetten, dus nu online mijn verbruik bekijken. Werkt omslachtig, jammer.

Wat voor toestel heb je?

En ergens in dit topic staat een link naar een oude versie (.apk), is echter wel op eigen risico want gaat buiten Simyo om.
Ik heb nu op mijn Sony Expedia m4 aqua de nieuwe app draaien. Dat werkt op zich prima tot de telefoon het geheugen opruimt. Die zet dan n deel naar de sd kaart, zo ook deze simyo app. Daarna werkt de wieger opeens niet meer. Als ik t deel van de app weer terug zet naar het telefoon geheugen werkt t weer. Helaas is dat telefoon geheugen niet zo bijster groot en wordt t door de Xperia opgeschoond. Iemand een oplossing?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

@benno2, zoals ik vaker heb aangegeven zal ik deze feedback zeker neerleggen bij de juiste persoon. Ik kan je niets beloven, maar wie weet kunnen het ook het verbruikslijntje in de toekomst nog terugbrengen. Voor nu is hier nog niets over bekend.

@cieraadje, Raytje heeft in dit topic al vaker antwoord gegeven op deze vraag en ik kan je hierin geen ander antwoord geven. Als je gebruik maakt van een Sim Only in combinatie met een Windows Phone, kun je de oude versie van de app downloaden. Helaas staat er verder geen update gepland voor deze app. Sorry!

@MarijeD, dat is lastig! Kun je ons vertellen welk type telefoon je gebruikt? Dan kan ik eens nagaan waarom jij de nieuwe versie niet kunt downloaden. Als je ook wilt laten weten welke softwareversie je gebruikt, dan ben ik helemaal blij!

@Debeller, oei, dat is niet makkelijk! Helaas heb ik hier niet 1,2,3 een antwoord op. Ik ga dit voor je navragen bij de juiste persoon. Natuurlijk hoop ik dat zij een antwoord voor je heeft. Ik kom hierop terug!

Groetjes,
Angela
Ik heb nu op mijn Sony Expedia m4 aqua de nieuwe app draaien. Dat werkt op zich prima tot de telefoon het geheugen opruimt. Die zet dan n deel naar de sd kaart, zo ook deze simyo app. Daarna werkt de wieger opeens niet meer. Als ik t deel van de app weer terug zet naar het telefoon geheugen werkt t weer. Helaas is dat telefoon geheugen niet zo bijster groot en wordt t door de Xperia opgeschoond. Iemand een oplossing?

De gehele app verplaatsen naar de SD kaart is vaak de truc. Een gedeelte overzetten, wat jouw telefoon doet, werkt inderdaad niet. Weet je hoe dat moet?

Voor de zekerheid;

Ga naar instellingen, Apps (beheren), zoek in het rijtje "Mijn Simyo" op en klik deze aan.. Klik op verplaatsen naar SD en wacht af tot het gereed is.. :)

PS: Mijn omschrijvingen kunnen afwijken van jouw menu structuur..
Reputatie 7
Badge +9
Maar vanaf de SD zal de widget het niet doen vrees ik.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Debeller,

Ondertussen heb ik vanuit hier ook antwoord gekregen. Vanaf een sd-kaart een app met Widget draaien werkt helaas niet. De app is namelijk niet actief zodra hij daar wordt geplaatst en werkt alleen als je hem opent. Het is dan niet mogelijk voor de widget om de informatie te halen uit de app.

Maakt dit het wat duidelijker voor je?

Groetjes,
Angela
Ik heb net een abonnement bij Simyo gestart en probeerde de app te downloaden op mijn Galaxy s3. Hij geeft aan dat die niet compatibel is. Is mijn mobiel al zo hopeloos verouderd dat ik hier niet meer gebruik van kan maken?? Er staat niets over op de website. Zou moeten werken op alle android telefoons.. weet iemand hier iets over?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henkster,

Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo!

Wat lastig dat je de app niet kunt gebruiken 😞

In de App Store staat als het goed is netjes aangegeven dat je de app kunt gebruiken vanaf Android versie 4. Heb jij nog een oudere softwareversie op je telefoon staan? Dan kun je de app inderdaad niet installeren op je telefoon. Als je in de mogelijkheid bent om een update van de software uit te voeren, dan raad ik je aan dit te doen.

Kan dit niet? Dan kun je eventueel een snelkoppeling maken op je startscherm vanaf Mijn Simyo uit de webbrowser. Zo kun je alsnog snel je verbruik checken. Heb je hier iets aan?

Groetjes,
Angela

Reageer