.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
De vernieuwde Mijn Simyo app is vanaf nu te downloaden voor iOS en Android! Met deze versie bepaal je nog beter je eigen genoeg. Lees hieronder meer over de nieuwe app.

We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt aan de vernieuwde app. Ook is de app meerdere malen getest door een groot aantal Simyo klanten. De meest recente testversie is zelfs in een afgesloten forum extra aandachtig bekeken. We hopen dat de vernieuwde app je goed zal bevallen.

Wat is er allemaal nieuw aan de Mijn Simyo app?

Sim Only versie

- De app heeft een fris design gekregen en ziet er nu hetzelfde uit als Mijn Simyo
- Je kunt nu ook zien of je extra kosten maakt
- Facturen betalen vanuit de app
- MB's bijkopen
- VriendenDeal is beschikbaar in de app (deel o.a. je kortingslink met anderen) - Straks ook voor prepaid beschikbaar

Prepaid versie

- Beltegoed opwaarderen

Wil je de app downloaden?

- iOS
- Android

Wil je meer informatie over de Simyo app? Kijk dan op onze Mijn Simyo app pagina.

Heb je suggesties voor ons? Of vind je de app een goede verbetering? Laat het ons in dit topic weten.

Belangrijk

Dit topic is gesloten. De nieuwste ontwikkelingen rondom de Simyo app. kun je op deze pagina vinden.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

176 reacties

Reputatie 1
@klaus. Thanx, mijn widget is weer terug. Nu snel de updates uitzetten voor deze app.
Dus als ik het goed begrijp geef je dan zowel je telefoonnummer als je wachtwoord aan een verder onbekend bedrijf? Wie weet wat die met die info doen..:8

Eerlijk gezegd ik heb gewoon een heel eenvoudig te onthouden pincode er op gezet. Dus waar die uit bestaat heb je geheel zelf in handen.
Reputatie 2
De oude APP is gelukkig nog te vinden op https://apkpure.com/mijn-simyo/nl.simyo.mijnsimyo
Mijn WIDGET is terug . Hoera!


Wel een stukje naar beneden scrollen en versie 2.3.2 installeren, als je de oude versie wilt !!!
Ik heb de oude weer en ben helemaal happy. :)
Wat een ellende die nieuwe versie.

Wat me opvalt is het volgende: In de diverse fora reageren medewerkers van Simyo meestal pijlsnel. Heel goed. Maar waarom reageert er niemand van Simyo als wij negatief reageren op hun vraag: "Laat ons weten wat je ervan vindt" ???
Reputatie 2
Hoezo heeft de Android app opeens toegang tot de camera en telefoon nodig?

Dat vroeg ik me ook meteen af. Simyo: waar dient dat voor?
hij onthoud m'n inlogcode niet na sluiten van de app ik moet nu nog steeds elke keer m'n wachtwoord invullen op ios is dit
Hoezo heeft de Android app opeens toegang tot de camera en telefoon nodig?

Dat vroeg ik me ook meteen af. Simyo: waar dient dat voor?


Om in de toekomst een foto toe te voegen. Ik kon dat nu trouwens al (Android).
Reputatie 2
Hoezo heeft de Android app opeens toegang tot de camera en telefoon nodig?

Dat vroeg ik me ook meteen af. Simyo: waar dient dat voor?


Om in de toekomst een foto toe te voegen. Ik kon dat nu trouwens al (Android).


Ooo, dat is voor het 'fris design'...
Idd elke keer opnieuw je wachtwoord ook al na een paar seconden is erg vervelend.
Op mijn iphone 4 ios 7.1.2 crashed de app meteen


Ook op mijn iPad iOS 7.1.2 crashed de app meteen.
Hoezo heeft de Android app opeens toegang tot de camera en telefoon nodig?

Dat vroeg ik me ook meteen af. Simyo: waar dient dat voor?


Om in de toekomst een foto toe te voegen. Ik kon dat nu trouwens al (Android).


Ooo, dat is voor het 'fris design'...


Ik noem het persoonlijker maken. Is immers niet verplicht.
Reputatie 2
Zo zet je de oude versie 2.3.2 van de Simyo app terug en heb je je WIDGET met beltegoed en MB's weer terug.

1) Verwijder de nieuwe app van je telefoon

2) Ga naar https://apkpure.com/mijn-simyo/nl.simyo.mijnsimyo
Scroll naar beneden en zoek de download van versie 2.3.2
Installeer de app.

3) Zet automatische update voor de Simyo App meteen uit anders wordt de nieuwe weer geladen.
Open de Google Play Store-app Google Play..
Tik op het menupictogram Google Play Store Menu Icon> Mijn apps.
Selecteer de Simyo app die u wilt uitsluiten.
Tik op 'Menu' More.( de drie puntjes rechts bovenin)
Vink het selectievakje naast 'Automatisch updaten' uit.
De app wordt niet automatisch geüpdatet zodra er updates beschikbaar zijn.
Ik heb de app inmiddels verwijderd omdat ik er helemaal klaar mee was elke keer een code te moeten invoeren.
Als ik snel een foto wil maken kan dat niet omdat je eerst die code moet invoeren.
Dus verwijderd maar die code blijft erin staan Hoe krijg ik dit stomme gedoe weg, ben er nu echt helemaal mee aan.
Reputatie 5
Badge +10


Wat me opvalt is het volgende: In de diverse fora reageren medewerkers van Simyo meestal pijlsnel. Heel goed. Maar waarom reageert er niemand van Simyo als wij negatief reageren op hun vraag: "Laat ons weten wat je ervan vindt" ???


Hoi Willem59 en anderen,

Allereerst bedankt voor jullie feedback. Uiteraard houden wij alles scherp in de gaten. We maken bewust dit topic aan om alle reacties van klanten zoveel mogelijk op 1 plek te houden. Op die manier blijft het voor iedereen het meest overzichtelijk. En zo kun je ook het snelst een goed beeld vormen waar nog verbeterpunten liggen en waar mensen vrolijk van worden. Niet alleen hier op het forum, maar de feedback komt ook op andere plekken (lees: e-mail, telefoon, Twitter) binnen. Daardoor hebben wij al snel het probleem met iOS 7.1.1. en 7.1.2. kunnen melden bij de makers van de app. Enkele van jullie gaven dit namelijk al snel terecht bij ons aan 🙂 Natuurlijk beseffen wij goed dat dit voor Simyo klanten te laat is. Je begint dan al snel met een lelijke achterstand die voorkomen had kunnen worden. Daar moeten we zeker van leren.

@dcl. Het klopt dat je dit al gemeld had tijdens het testen. Dan is het extra vervelend als je er achter komt dat je alsnog tegen hetzelfde probleem aanloopt als de definitieve versie in de App Store staat. Sophie heeft je feedback toen weldegelijk doorgegeven, maar helaas is dit foutje er dus alsnog bij ingeslopen. Je kunt je voorstellen dat wij hier ontzettend van balen. We zijn alsnog heel erg blij dat je toen de moeite hebt genomen om de app alvast te testen. Het wordt in ieder geval zo snel mogelijk opgelost.

Dit topic is juist bedoeld om reacties te verzamelen. Natuurlijk zijn we extra blij met positieve geluiden, maar negatieve reacties zijn voor ons ook heel bruikbaar. Daar lopen we zeker niet voor weg. We zijn bezig om alle reacties, welke we via onze klantenservice kanalen binnen krijgen, te verzamelen. Ik of mijn collega zal dan ook deze week wat meer inhoudelijk reageren op de puntjes die o.a. in dit topic zijn genoemd.

Laat ons vooral weten wat er volgens jullie beter kan. En als jullie ook opties zien die voor jullie wel handig zijn, laat ook dat vooral aan ons weten :)

Tot snel!

Alex
Widget widget widget zei ik al Widget. Voor alsnog widget
Badge
Zelfs mijn vader zei: Hey waar zijn mijn restant belminuten en mb's heen die ik altijd op het scherm zag staan? Ik roemde jullie App, door de eenvoud en de widget. Ik mis de widget... Dat ik moet inloggen als ik de App open vind ik minder problematisch, daar kwam ik amper in...

Kunnen jullie niet via een bevestigen een widget toevoegen? Met de mededeling als je akkoord gaat dat je afstand doet van je privacy of iets dergelijks?
De vernieuwde Mijn Simyo app is vanaf nu te downloaden voor iOS. De Android versie volgt snel. Met deze versie bepaal je nog beter je eigen genoeg.
Op mijn oudere telefoon staat nog de oude versie van de app (prepaid), en idd die is veel overzichtelijker met die grafiek om je gebruik te monitoren.
Met die grafiek kon je echt je eigen genoeg bepalen, het was door de eenvoud beter.

Boeren wijsheid.....iets wat goed is goed laten. Niet elke verandering is een verbetering.
Wall of change tip? Don't change too much !
Top dat je snel kan switchen tussen verschillende telefoonnummers. Snel even kijken wat het overgebleven saldo is: precies wat ik nodig heb.
Het zou handig zijn als je de profielgegevens (omschrijving, foto) achteraf kan aanpassen. Ik begrijp dat dit gepland is voor een volgende release.
Dat je even een pincode moet invoeren: ach.... Dat moet bij de app van de bank ook. Ik heb er niet zo'n probleem mee.
Voorlopig dus helemaal blij met de aanpassingen
Ik vind het een enorme achteruitgang dat de widget is verdwenen. De app heeft hiermee voor mij grotendeels zijn waarde verloren. Kortom: de widget moet terug!
Het bestaansrecht van de app is de widget. Ik ben terug naar de oude versie, de nieuwe komt er niet meer op totdat er een widget in zit.
Het enige wat ik mis in de app is dat handige streepje waaraan je kon zien of je goed op schema lag met je MB's voordat de nieuwe maand in ging. Verder vind ik het een mooie update, ik kan zo (binnenkort) alles regelen via de app ipv inloggen via de site (waar ik altijd minder fan van ben).
Ik zou heel graag de widget terug willen. Desnoods als een aparte app.
Vast heel leuk al die nieuwe functionaliteit maar ik gebruikte eigenlijk alleen de widget en die is nu weg.
Laat de technische mannen maar een stoeien voor een oplossing, dat lukt ze vast!
Badge
Ben heel erg blij met de nieuwe app.

een min punt .opnieuw inloggen. de reden dat het Om je persoonlijke gegevens goed te beschermen is vind ik geen reden. Ik heb Iphone met ene inlog:@code. SIMYO luister gewoon naar de klant en kom met een oplossing.
Hoe kan het ik als ik mijn toestel opnieuw opstart nu ineens 2× een pincode moet invullen? En inderdaad iedere keer dat uit toestel uit stand komt een code imoeten vullen in super lastig.
Bovendien wordt de vorige versie 2.3.2 niet meer geaccepteerd en toegang geblokt. Simyo kom met een oplossing!
Badge +1
Net 2.3.2 weer terug gezet en werkt weer zoals volgens mij 85% van de gebruikers ook gewend was en niet kwijt wil. De widget was nou net de ideale toevoeging op de app. Als ik veiligheid op mijn telefoon wil, gebruik ik een pincode om in te loggen. De app van de bank vind ik niet vergelijkbaar met de telefoon app. Maar goed, inloggen in de app is nog tot daar aan toe. In welk kader van de privacy zou ik het erg vinden als mijn minuten en mb's op het scherm staan? Verdere info kun je ook niet uit de widget krijgen, dus dat vind ik regelrechte flauwekul. Als men zich druk maakt om zijn privacy via deze widget plaatst men hem gewoon niet. Nu maakt Simyo die keuze? Blijf dus voorlopig op de vorige versie totdat dit issue uit de wereld is

Erik
Het gaat ook niet om de info die je op de Widget zou kunnen zien ( de standen ) maar om je persoonlijk gegevens binnen de app beter te beschermen. Daarvoor dien je dus bij het openen in te loggen (met die 5 cijferige pin) en maakt het de Widget nutteloos.

Ik snap de reacties wel maar men denkt verkeerd 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ook ik mis de widget en ga de oude versie maar terugzetten.