.

Beantwoord

De Mijn Simyo app werkt niet. Wat nu?

  • 21 November 2016
  • 7 reacties
  • 458 Bekeken

mijn simyo app werkte niet naar behoren en bleef continue en oranje scherm krijgen nu heb ik de app opnieuw geinstalleerd.
en nu kan ik niet meer inloggen.Ik zie direct het scherm Oeps er ging even wat mis. Probeer het nog eens.. terwijl ik met de zelfde username en password inlog op de website van mijn simyo. ik heb gewoon goed werkend internet (ook over mijn bunder krijg ik de zelfde melding) is er iets mis met de app?:?
icon

Beste antwoord door Samantha 22 November 2016, 09:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge

ik heb het zelfde probleem. Hoe leeg je de cache van de app zodra je hem opnieuw hebt gedownload.

 

Groetjes,

 

Sylvia

 

Badge

Heb het gevonden maar ook als ik de cache leeg, app verwijder en opnieuw download werkt hij bij mij niet. Het andere account met het nummer van mijn dochter werkt wel. Kan ook niet mijn wachtwoord aanpassen want als ik inlog op mijn laptop kan ik niet op de pagina's facturen en instellingen. Zodra ik daar op kom dan word ik door jullie aut. uitgelogd.

Snap er niks van. Nog niet eerder gehad.

Badge

Ik heb nu nog een Samsung A8 model SM-A530F android versie 9

Groetjes,

 

Sylvia

Reputatie 5
Badge +2

@vliets Goed dat je even een berichtje plaatst en welkom op het forum!

Ik zou graag even met je meekijken naar de aansluiting. We zullen de basic stappen nog even doornemen, maar wellicht is er een reden ivm je aansluiting waarom dit niet lukt.

Zou je mij even een privé bericht willen sturen via deze chat? Dan help ik je daar aan de hand van wat persoonlijke gegevens verder!

Ik hoor graag van je :)

Groetjes,

Veerle

Badge +7
Hoi Sabrina91

Welkom op het Simyo forum! :D

Wel jammer dat je problemen hebt met de app! Helaas is het zo dat het probleem van het oranje scherm vaker voorkomt bij Android gebruikers. Welke telefoon en Android versie heb je?

Meestal helpt het inderdaad om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wel raar dat je nu niet meer kunt inloggen nadat je de app opnieuw hebt geïnstalleerd! Wil je proberen om eerst in te loggen met dit telefoonnummer en wachtwoord op Mijn Simyo op de computer? Als je hierna nog steeds deze melding krijgt tijdens het inloggen op de app, raad ik je aan de app nogmaals opnieuw te installeren.

Als de problemen hiermee niet verholpen zijn, wil je dit dan laten weten? Geef je hierbij dan ook aan welk toestel en Android versie je hebt? Dan help ik je graag verder.

Groetjes,
Samantha
Haaj samantha ondertusse de app weer verwijderd en ook de cashe geleegd van de app... Na herinstallatie kon ik inloggen met het nieuwe password en kan ik de app weer gebruiken:) super blij weer die app is zo handig!! Thanks voor de hulp
Reputatie 6
Badge +7
Ha Sabrina91,

Wat fijn dat je de App weer kunt gebruiken! Ik vind het ook erg handig. Waar je ook bent kun je met één klik zien hoeveel belminuten en MB's je nog over hebt. :D

Ik wens je alvast een prettige dag toe!

Groetjes,
Asma

Reageer