Skip to main content

.

Goedemiddag, bijna een maand geleden ben ik overgestapt en sinds die tijd geeft de app foutmeldingen op mijn wachtwoord. Op de website werkt het wel, maar voor de app moet ik voor iedere keer inloggen een wachtwoord reset indienen enopnieuw aanmaken. Best wel vervelend. Heeft iemand hier tips voor?

@Kimbvv Dat is vervelend. Wat je eens zou kunnen proberen is de app even volledig te verwijderen en deze daarna opnieuw uit de Play Store (Android) of App Store (iOS) downloaden en installeren.


Hoi Kimbvv,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Wat een vervelend probleem, dit is zeker niet de bedoeling. Ik raad je inderdaad even aan de app te verwijderen en opnieuw te installeren zoals RicoK aangaf.

 

Kun je anders een screenshot van de foutmelding delen en laten weten welke versie van de software op je toestel staat? Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer