.

Beantwoord

bundels aanpassen mijn simyo

  • 21 July 2012
  • 16 reacties
  • 1652 Bekeken

Badge
Hallo,

Als ik via de website mijn bundel wil aanpassen geeft de website een error de pagina blijft hangen en ik kan mijn bundels niet aanpassen.

Ik wil mijn internet bundel omzetten naar een blackbery bundel maar dit gaat dus niet.

Graag zou ik willen dat dit probleem wordt opgelost want na telefonisch contact had het gister avond al moeten werken.

Dit probleem duurt nu al drie dagen.

mvb010
icon

Beste antwoord door Alex 24 July 2012, 13:43

Bekijk originele reactie

16 reacties

Badge
Beste mensen van simyo help mij aub met mijn probleem helpdesk kan niets website doet het niet ik weet niet hoe ik dit anders moet oplossen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mvb010,

Door een fout in ons systeem is het nu niet mogelijk om de internet bundel te wijzigen. De technische dienst kan dit vanaf 1/8 voor je in orde maken. Ik wil je daarom vragen om op 1/8 een privé bericht te sturen met daarin het verzoek je internet bundel te wijzigen. Vervolgens kunnen wij het hier voor je in orde maken. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Bedankt voor je antwoordt ik zal op 1-8 een bericht sturen en deze gaat dan per direct in ?

Want via de email heb ik deze vraag ook gesteld en krijg ik dit onderstaande antwoordt.

" We zien dat u een bundelwijziging heeft gedaan die per 1 augustus ingaat. U kunt pas op 1 augustus een Blackberrybundel activeren met ingang van 1 september "

Spreekt elkaar tegen maar als ik het op deze manier kan oplossen gaat het goed.

Bedankt in ieder geval marlon
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mvb010,

Je belbundel wordt inderdaad gewoon gewijzigd per 1/8. Voor de internet bundel zou je even contact moeten opnemen met de klantenservice of je kunt een berichtje naar mij of een andere moderator sturen. We kunnen de Blackberry bundel dan inderdaad direct in laten gaan.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Ik heb al meerdere malen contact met de klantenservice opgenomen, deze werkt echter niet.
Ik wil graag mijn huidige bundel omzetten naar een blackberry bundel. De bundel zou in september in werking gaan. Is het mogelijk om voor die tijd mijn bundel nog te wijzigen? Via de site kan ik het zelf namelijk niet doen.

Met vriendelijke groet,

Lot
Badge +6
Beste Lot,

Ik zie in de gegevens dat er een verzoek voor nummerbehoud loopt. Zo lang het nummerbehoud niet heeft plaats gevonden dan is het niet mogelijk om de bundels aan te passen. Je abonnement gaat pas in op het moment dat je telefoonnummer is overgenomen.
Badge
Hallo ik zou graag willen dat jullie mij Blackberry bundel per direct kunnen activeren.
Volgens Alex van dit forum moest ik hem een pm sturen maar ik kan niet vinden waar.
Dus als jullie hem willen activeren graag.

Marlon
Badge
Hoi mvb010,

Je belbundel wordt inderdaad gewoon gewijzigd per 1/8. Voor de internet bundel zou je even contact moeten opnemen met de klantenservice of je kunt een berichtje naar mij of een andere moderator sturen. We kunnen de Blackberry bundel dan inderdaad direct in laten gaan.

Groetjes,

Alex


Zou dit aub vaandaag kunnen gebeuren na contact met de helpdesk wisten ze niet of dat mogenlijk was.

Het begint erg ververvelend te worden zou je dit aub willen oplossen want zo komt er voor mij als klant nog steeds geen oplossing.

marlon
Badge +6
Zou dit aub vaandaag kunnen gebeuren na contact met de helpdesk wisten ze niet of dat mogenlijk was.

Het begint erg ververvelend te worden zou je dit aub willen oplossen want zo komt er voor mij als klant nog steeds geen oplossing.

marlon


Beste Mvb010,

Ik heb je aansluiting nagekeken in het systeem. De BlackBerry bundel gaat actief per 1 September.
De optie om al gebruik te kunnen maken van je BlackBerry bundel hebben wij voor je mogelijk gemaakt.
Je dient je toestel uit te zetten batterij te verwijderen en na een half uur terug te plaatsen. Kan je me laten weten of pingen en internetten werkt.
Badge
Hallo,

Internet doet het nu wel en het pingen doet het ook kan alleen geen mail account ( gmail ) toevoegen.

Als je dit zou kunnen nakijken werkt alles zoals het hoort.

Alvast bedankt.

Beste Mvb010,

Ik heb je aansluiting nagekeken in het systeem. De BlackBerry bundel gaat actief per 1 September.
De optie om al gebruik te kunnen maken van je BlackBerry bundel hebben wij voor je mogelijk gemaakt.
Je dient je toestel uit te zetten batterij te verwijderen en na een half uur terug te plaatsen. Kan je me laten weten of pingen en internetten werkt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mvb010,

Een email account moet je zelf toevoegen via de instellingen van je toestel. Dit kunnen wij helaas niet voor je doen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo, ik heb nu een blackberry bundel, maar mijn blackberry is kapot,
zit nu te kijken voor een iphone maar kan dat gewoon ivm mijn blackberrybundel?
Reputatie 2
Badge +1
Hey vanieta2642,

Het is mogelijk om met een blackberry bundel gebruik te maken van internet op jouw iphone.
Badge
Hallo,
En als ik nu een iphone neem, kan ik dan mijn abbonement elke maand gewoon aanpassen?
Ik zit nu te kijken voor een iphone 5, maar dan heb ik een nanosimkaart nodig.  En ik heb gehoord dat iphone 5 niet alles ondersteund.

groetjes
Reputatie 7
De mogelijkheid om je abonnement maandelijks aan te passen heeft niets van doen met het toestel dat je gebruikt. Of je deze nu in een iPhone5, een HTC of een Nokia van 10 jaar geleden steekt maakt helemaal niets uit.

Bij het aanvragen van een aansluiting bij Simyo ontvangen je een combisimkaart. Dit is een simkaart waar je een microsimkaart uit kunt drukken. Omdat jij hier niets aan zult hebben, want jij bent op zoek naar een iPhone5, kun je na ontvangst van je microsimkaart een vervangende simkaart aanvragen in de vorm van een nanosimkaart. Volgens mij zijn hieraan bij een eerste aansluiting geen kosten verbonden, maar dat weet ik niet zeker. Anders worden er € 5,00 kosten in rekening gebracht voor de nanosim.

Wat ondersteunt een iPhone5 dan bijvoorbeeld niet?
Badge +6
Hallo,
En als ik nu een iphone neem, kan ik dan mijn abbonement elke maand gewoon aanpassen?
Ik zit nu te kijken voor een iphone 5, maar dan heb ik een nanosimkaart nodig.  En ik heb gehoord dat iphone 5 niet alles ondersteund.

groetjes


Hoi Vanieta2642,

Je kan bij Simyo elke maand je bundel verhogen of verlagen. Het verhogen of verlagen van je bundel is kosteloos.
Je dient er wel voor te zorgen dat je de wijziging doorgeeft voor de 25ste van de maand om het op de 1ste van de volgende maand in te laten gaan. Net als RicoK ben ik ook wel benieuwd wat de iPhone 5 niet ondersteunt.

Reageer