In het verbruiksstaatje voor november zie ik slechts drie dagen verbruik, terwijl ik zeker dagelijks mobiele data heb gebruikt. Twee keer zou ik buiten de bundel kosten hebben gemaakt, maar ik ben pas op de helft. Hoe kan dat? Vriendelijke groet, Dimitri
Bladzijde 1 / 1
Zie je dit in de app, website of beide?
Als het alleen bij de apo is dan het advies deze te verwijderen en opnieuw installeren. Misschien is updaten al genoeg.
Als het alleen bij de apo is dan het advies deze te verwijderen en opnieuw installeren. Misschien is updaten al genoeg.
Hoi Ray,
Dank voor je reactie!
Alleen in de app, niet op de website. In de app alleen in de dag-view (niet in de maand-view) zijn er rode streepjes voor buiten bundel. Het gaat overigens om bellen/sms-en, niet om internet wat ik eerder dacht.
Hoe werkt updaten?
Groet,
Dimitri
Dank voor je reactie!
Alleen in de app, niet op de website. In de app alleen in de dag-view (niet in de maand-view) zijn er rode streepjes voor buiten bundel. Het gaat overigens om bellen/sms-en, niet om internet wat ik eerder dacht.
Hoe werkt updaten?
Groet,
Dimitri
Updaten werkt via de store waar je al je apps vandaan hat. Als er geen nieuwe versie is dan werkt her installeren ook wel eens.
Hoi Dimitri,
Welkom op het Forum!
Als je op de website je verbruik wel juist ziet staan, ligt het probleem inderdaad aan de app. Is het updaten of het opnieuw installeren van de app gelukt?
@Ray Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Ashweeta
Welkom op het Forum!
Als je op de website je verbruik wel juist ziet staan, ligt het probleem inderdaad aan de app. Is het updaten of het opnieuw installeren van de app gelukt?
@Ray Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Ashweeta
Hoi Ray, Ashweeta,
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Sterker: ik zou vandaag ook buiten mijn bundel hebben gebeld, terwijl ik in het overzicht zie dat ik nog 85/100 sms/min heb. Wat nu?
Dank weer, groet,
Dimitri
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Sterker: ik zou vandaag ook buiten mijn bundel hebben gebeld, terwijl ik in het overzicht zie dat ik nog 85/100 sms/min heb. Wat nu?
Dank weer, groet,
Dimitri
Zijn dat wel nummers die binnen de bundel vallen? Service nummers namelijk niet, idem voor de gratis. In dat laatste geval staat het al buiten de bundel genoteerd maar zonder kosten.
Ja, zijn gewoon de 06-nrs van vrienden, geen (gratis) service nrs. Het verschil tussen app en website blijft ook vreemd. Zie screenshot van de app, met de rode 'buiten bundel' top op maandag 19 november.
Het is verder niet zo belangrijk, want ik heb geen onterechte kosten. Maar raar is het wel.
Het is verder niet zo belangrijk, want ik heb geen onterechte kosten. Maar raar is het wel.
Hoi Diem,
Dat is zeker vreemd! Aangezien het op de browserversie van Mijn Simyo wel goed gaat, moet het dus een probleem van de app zijn.
Ik zou graag wat extra informatie krijgen om dit verder te laten onderzoeken:
- Android of iOS en welke versie?
- Merk en model toestel?
- Wat is de versie van de app?
Ik heb het nog even voor je nagekeken en ik zie inderdaad echt geen extra kosten. Je kunt er dus vanuit gaan dat er niets buiten je bundel is gevallen!
Ik hoor graag van je! :)
Groetjes,
Kevin
Dat is zeker vreemd! Aangezien het op de browserversie van Mijn Simyo wel goed gaat, moet het dus een probleem van de app zijn.
Ik zou graag wat extra informatie krijgen om dit verder te laten onderzoeken:
- Android of iOS en welke versie?
- Merk en model toestel?
- Wat is de versie van de app?
Ik heb het nog even voor je nagekeken en ik zie inderdaad echt geen extra kosten. Je kunt er dus vanuit gaan dat er niets buiten je bundel is gevallen!
Ik hoor graag van je! :)
Groetjes,
Kevin
Hoi Kevin,
Ik gebruik iOS 12.1 op een iPhone 5S. Hoe achterhaal ik de versie van de app?
Bedankt voor het uitzoeken!
Groet,
Diem
Ik gebruik iOS 12.1 op een iPhone 5S. Hoe achterhaal ik de versie van de app?
Bedankt voor het uitzoeken!
Groet,
Diem
In de store kun je dat zien. Als je de meest recente hebt is dat 3.20.0
https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-simyo/id650762907?mt=8
https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-simyo/id650762907?mt=8
Dank je Ray! Ik gebruik inderdaad 3.20.0.
Groet,
Diem
Groet,
Diem
Hi Diem,
Fijn dat je de nieuwste versie van de app al hebt, dan weten we dat het daar niet aan ligt! En je hebt de app al verwijderd van je telefoon, toch?
Ik ga even langs de technische afdeling om na te vragen hoe dit nou kan, en houd je op de hoogte!
Groetjes,
Sarah
Fijn dat je de nieuwste versie van de app al hebt, dan weten we dat het daar niet aan ligt! En je hebt de app al verwijderd van je telefoon, toch?
Ik ga even langs de technische afdeling om na te vragen hoe dit nou kan, en houd je op de hoogte!
Groetjes,
Sarah
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.