.

Beantwoord

Bijzonder lek bij simyo! O__O

  • 5 January 2012
  • 3 reacties
  • 1291 Bekeken

Badge +3
Ik heb hier een dringend verzoek voor simyo!!!!!!!!!!! En me verhaaltje komt nu hier: stel je voor je toestel is gestolen of verloren en iemand vindt het en hij heeft achtergekomen wat je nummer is......en dan gaat de dief op 'wachtwoord vergeten' drukken.......en die dief typt jouw nummer in en dan krijg je je code per telefoon......en natuurlijk ziet die dief wat de tijdelijke code is...en de dief logt dan in met jouw nummer en de tijdelijke code typt ie ook erin...en uiteindelijk is die dief in jouw account en gaat de wachtwoord wijzigen en uiteindelijk gaat de dief je hele account heel veel beltegoed erop zetten......en dan schrik je je kapot natuurlijk dat er veel geld is verdwenen......en als je toevallig email hebt op je Blackberry ofzo...dan heb je een probleem....tenzij je het niet op automatisch aanmelden hebt gedaan....

Edit@ ik weet dat je je simkaart kan blokeren..maar toch...voor je het weet was die dief toch sneller geweest..
icon

Beste antwoord door Bibi 6 January 2012, 10:16

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge +3
Simyo medewerkers!!!!!!!!!! Wat vinden jullie ervan?? Graag jullie mening! En als ik jullie was zou ik iets hier wat aan doen!
Badge +5
Hi ,

Bedankt voor je tip, deze optie wordt echter per volgende week aangepast. Het zal dan alleen mogelijk zijn een wachtwoord per email op te vragen.

Groet, Bibi
Badge +3
Haha geen dank! 😛 en via email is wel veiliger dan op telefoon een code ontvangen maar laten we eerlijk zeggen: sommige mensen hebben een email op hun telefoon.. ;o en als die op automatisch aanmelden hebben gedaan hebben ze een probleem.. En ik geef tips als jullie het toch die telefoon code weghalen..

Tip1: indien je een email hebt op een telefoon: ik raad jullie niet aan om niet op automatisch aanmelden te doen aangezien de dief alsnog kan inloggen
Tip2: ik raad het af om je email op te slaan omdat het dan moeilijker word inloggen voor de dief..
Tip3: als je merkt dat je telefoon is kwijtgeraakt moet je meteen alarm inslaan op mijn simyo!!


Edit@ ik ga kijken of er een lek is op simyo en als dat het geval is meld ik dat hier! 🙂